Woody en Matthew spelen de hoofdrol in de serie True Detectives, dus er zijn best acteurs van naam die nog wel eens een serie doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een gastrolletje is wat anders dan regular of recurring natuurlijk. Voor een gastrolletje/cameo komen ze meestal een dagje overvliegen.
Zeker, Kate Winslet bijvoorbeeld ook. Maar dat is mijn punt niet echt, want bij dat soort series (meestal in het genre drama) gaat het budget voor het grootste gedeelte op aan de desbetreffende hoofdrolspeler. Game of Thrones is een fantasyserie en ze schieten veel op locatie, wat enorm veel geld kost. Om over de special effects nog maar te zwijgen. Ik denk dat een actrice als Theron voor een grotere rol dus echt niet in het budget past. De acteurs in Game of Thrones zullen momenteel ook niet een enorm salaris krijgen, wellicht op de wat grotere namen als Charles Dance na.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Woody en Matthew spelen de hoofdrol in de serie True Detectives, dus er zijn best acteurs van naam die nog wel eens een serie doen.
maar die serie krijgt voor een 2de seizoen waarschijnlijk een andere zaak met andere detectives. Alhoewel er steeds meer filmsterren zich wagen aan een serie blijven de echt grote sterren toch huiverig om veel werk tegen een relatief lage vergoeding te doen en bovendien jaren vast te zitten aan eenzelfde karakterquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Woody en Matthew spelen de hoofdrol in de serie True Detectives, dus er zijn best acteurs van naam die nog wel eens een serie doen.
Nee klopt, zie het ook niet snel gebeuren en ik heb het liever ook niet. De grote namen kan ik nooit zo goed los zien van hun echte persoonlijkheid. Neem bijvoorbeeld Wendy van dijk in die politieserie, dan denk ik de hele tijd ha dat is wendy van dijk. Dat is funest voor het personage. Ze mogen wat mij betrefd gewoon op dezelfde voet doorgaan als ze nu doen qua castings. Grote namen heeft de serie niet nodig om kijkers te trekken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zeker, Kate Winslet bijvoorbeeld ook. Maar dat is mijn punt niet echt, want bij dat soort series (meestal in het genre drama) gaat het budget voor het grootste gedeelte op aan de desbetreffende hoofdrolspeler. Game of Thrones is een fantasyserie en ze schieten veel op locatie, wat enorm veel geld kost. Om over de special effects nog maar te zwijgen. Ik denk dat een actrice als Theron voor een grotere rol dus echt niet in het budget past. De acteurs in Game of Thrones zullen momenteel ook niet een enorm salaris krijgen, wellicht op de wat grotere namen als Charles Dance na.
Ik denk dat Sean Bean ook vooral mee heeft gedaan in het eerste seizoen omdat hij wist dat het maar een korte rol zou zijn.
Eens. Vond ik bij een serie als Lost bijvoorbeeld ook prettig, al die onbekende namen. En dan had je toch nog die Charlie/Dominic Monaghan ertussen, die ik altijd als Hobbit ben blijven zien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee klopt, zie het ook niet snel gebeuren en ik heb het liever ook niet. De grote namen kan ik nooit zo goed los zien van hun echte persoonlijkheid. Neem bijvoorbeeld Wendy van dijk in die politieserie, dan denk ik de hele tijd ha dat is wendy van dijk. Dat is funest voor het personage. Ze mogen wat mij betrefd gewoon op dezelfde voet doorgaan als ze nu doen qua castings. Grote namen heeft de serie niet nodig om kijkers te trekken.
Precies. Hij is voor altijd Blackadderquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef Klauz het volgende:
dat is de vloek die rust op mensen als Rowan Atkinson
Ik heb geen van beide.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef muzas het volgende:
Ik heb dus ook geen credit card![]()
Ik heb gewoon geld.
een komiek bedoelde ik meer (Blackadder/Mr Bean)quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies. Hij is voor altijd Blackadder.
we do not sowquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:05 schreef eQuaL het volgende:
[..]
slogan van de Greyjoys, not the golden, but the iron price. (Niet kopen, maar roven)
quote:
What is dead may never die.quote:
Ja, dat onderging Theon ook toen hij weer terugkwam vanuit Winterfell.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:10 schreef Klauz het volgende:
[..]
het schijnt dat ze als doopritueel kinderen bijna laten verdrinken?
Wet dog...quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat onderging Theon ook toen hij weer terugkwam vanuit Winterfell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |