SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het Ajax-Feyenoord wordt, doe ik een Feyenoord sjaal om.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het Ajax-Feyenoord wordt, doe ik een Feyenoord sjaal om.
Echt stoer als je dat doet
![]()
Maar ik zou het niet doen![]()
![]()
Doe ik niet meer manquote:
Die onzin heb ik echt wel gehad hoor
C_A, heb je anders geen VV Spijkenisse sjaal te leen voor Samzz?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe ik niet meer man
Die onzin heb ik echt wel gehad hoorwatje
![]()
Oké!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kom Erik, zullen wij het over het ESF gaan hebben?
Vond je Zweden een terechte winnaar?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Schijt vereniging.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
C_A, heb je anders geen VV Spijkenisse sjaal te leen voor Samzz?![]()
![]()
quote:
Ik stond een keer in de metro in Rotterdam met een sjaal van Ajax (niet eens van mijzelf). Was ook net de verkeerde middag, ik heb 'm maar weer afgedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Echt stoer als je dat doet
![]()
Maar ik zou het niet doen
With the stars as her umbrella![]()
Ik doe het ook niet. Maar het zou wel moeten kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Echt stoer als je dat doet
![]()
Maar ik zou het niet doen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik voetbal niet meer bij VV Spijkenissequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
C_A, heb je anders geen VV Spijkenisse sjaal te leen voor Samzz?![]()
![]()
Ik doe een rood shirt aan, een witte broek en rode schoenen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het was wel een lekker typisch ESF nummer. Ik ben al lang blij dat Rusland niet gewonnen heeft. Wat was dat een aanfluiting. Ik vond die schreeuwende metalheads wel stoer. Slowakije, toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oké!
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Mwah niet echt, jij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oké!
![]()
verkeerd om wederom mopquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Ik doe een rood shirt aan, een witte broek en rode schoenen.
op zich kan het wel hoor...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik stond een keer in de metro in Rotterdam met een sjaal van Ajax (niet eens van mijzelf). Was ook net de verkeerde middag, ik heb 'm maar weer afgedaan
Ach ik heb het hand in hand staan zingen in een Amsterdamse kroeg![]()
Dat kon ook gewoon![]()
![]()
Altijd geouwehoer daar als ik daar kwam voetballen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er 2 jaar gevoetbald, maar het is geen gezellige vereniging nee![]()
![]()
Maar dat is Amsterdam hèquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op zich kan het wel hoor...
Dat kon ook gewoon
Je moet alleen niet net op het verkeerde moment zo'n debiel tegen komen, in zowel Rotterdam als Amsterdam is dat niet echt aan te raden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kon ook gewoon![]()
SC Botlek is gewoon de gezelligste vereniging van Spijkenissequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Altijd geouwehoer daar als ik daar kwam voetballen.
Ik ga er volgend seizoen weer voetballen![]()
![]()
Ik vind het allemaal maar niks. Ken je FC Binnenmaas?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SC Botlek is gewoon de gezelligste vereniging van Spijkenisse
Ik ga er volgend seizoen weer voetballen![]()
![]()
Was vrijdag in het feest van joop. Bleek de dj ook uit rotterdam te komen. Ging hij opeens keihard roepen: hey we hebben Feyenoorders in de zaal. Toen kneep ik hem wel evenquote:![]()
![]()
quote:
W.V.V.Z. da's pas een club.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Volgens mijn is het met vrouwen wat coulanter, allemaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kon ook gewoon“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja die club ken ik wel, is dat een fusieclub tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar niks. Ken je FC Binnenmaas?![]()
![]()
Hahaha volgens mij komen de meeste mensen die daar heengaan helemaal niet uit Amsterdam, dus dat is niet zo erg. Maar kom eens een keer naar café Pleinzicht bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was vrijdag in het feest van joop. Bleek de dj ook uit rotterdam te komen. Ging hij opeens keihard roepen: hey we hebben Feyenoorders in de zaal. Toen kneep ik hem wel even
Ja van Puttershoek en VV Maasdam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die club ken ik wel, is dat een fusieclub toch![]()
Daar speelde ik totdat mijn knie kapot ging.![]()
Gelukkig welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mijn is het met vrouwen wat coulanter, allemaal![]()
![]()
Ik kan ook gewoon een wit shirt aan doen met een zwarte broek en rode schoenen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ben jij er dan ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij komen de meeste mensen die daar heengaan helemaal niet uit Amsterdam, dus dat is niet zo erg. Maar kom eens een keer naar café Pleinzicht bij mij in de buurt![]()
![]()
Puttershoek heb ik vroeger vaak tegen gevoetbaldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja van Puttershoek en VV Maasdam.![]()
Daar speelde ik totdat mijn knie kapot ging.
Hebben ze ook dames?![]()
En danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een wit shirt aan doen met een zwarte broek en rode schoenen.
Ja, sinds een jaar of 5.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Puttershoek heb ik vroeger vaak tegen gevoetbald
Hebben ze ook dames?![]()
Was het zo ergquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ben er één keer geweest, wat een avond![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel een tof nummer en de act zat goed in elkaar. En het is geen oostblok, dus dat is altijd goedquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat is wel weer zoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tof nummer en de act zat goed in elkaar. En het is geen oostblok, dus dat is altijd goed.
Maar wel klote dat Joan niet door was![]()
![]()
Ja, maar ze was ook niet zo goed op het moment dat het er toe deedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Maar wel klote dat Joan niet door was.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Normaal zitten die clubs wel bij mij ons in de competitie dan, want zoveel elftallen zijn er niet.quote:
Gravendeel en DBGC zitten wel in de competitie bij ons![]()
![]()
+146quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook niet zo goed op het moment dat het er toe deed.
Ja ze begon erg vals en niet zuiver... zonde hoor. Ik had echt hele goede hoop dit jaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook niet zo goed op het moment dat het er toe deed.
![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ze begon erg vals en niet zuiver... zonde hoor. Ik had echt hele goede hoop dit jaar. En ik vind dat we minstens pity-votes moeten krijgen omdat we al zo lang niet in de finale gestaan hebben
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vind dat we gewoon moeten stoppen met dat hele songfestival.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het nog steeds leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat we gewoon moeten stoppen met dat hele songfestival.![]()
![]()
Het is iedere keer weer een aanfluiting dit baken met geld kost.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat ik me er nog van kan herinneren. Ik werd drónken gevoerd daarquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
Het gaat al jaren echt nergens meer over
Het kost niet meer dan dat een normale Nederlandse productie op TV kost, dus dat valt best mee. Per land dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is iedere keer weer een aanfluiting dit baken met geld kost.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ookquote:. Ik zie echt niet waarom het niet meer gedaan zou moeten worden. De laatste paar jaar is het aantal gimmicks ook steeds minder, er komen soms echt hele toffe of mooie nummers voorbij.
Hoogachtend,
Erik.![]()
nou dat valt best mee toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is iedere keer weer een aanfluiting dit baken met geld kost.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ik me er nog van kan herinneren. Ik werd drónken gevoerd daarBen nou wel erg benieuwd
![]()
![]()
Feijenoord
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Pleinzicht-meetquote:![]()
Al weet ik zeker dat we er dan wél uit worden gegooid.
Het is echt zo'n klein bruin caféetje met een klaverjasspelende Toos en Annie
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
![]()
quote:.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
We maken dit programma (drie shows, 7,5 uur live televisie) voor een doelgroep van 650 miljoen mensen. De deelnemende omroepen betalen samen 5,2 miljoen CHF (4 miljoen euro). Dat is overigens zonder reis/verblijfkosten, dus wat mij betreft mag je alle bedragen die nu volgen verdubbelen. De rest wordt door gastomroep, sponsoren, kaartverkoop en bijdragen van gaststad/land betaalt. Dat komt dus neer op 0,006 euro per potentiële kijker. Dat is dus 0,0008 euro per ESF-uur per potentiële kijker. Uitgaande van zo'n 100 miljoen daadwerkelijke kijkers kost 't elke kijker minder dan 4 eurocent. Minder, want in veel landen wordt de publieke omroep deels gefinancierd door reclame-inkomsten.
Een 'songfestival-uur' kost een omroep in Europa gemiddeld 12.400 euro. Een gemiddeld uur televisie bij de Nederlandse publieke omroep kost ruim 30.000 euro. Zie http://omroepdatabank.kro(...)stenrtvinvergel.aspx. Door het schaalvoordeel is het ESF dus een bijzonder voordelige productie. Het kost weinig en je krijgt er hoge kwaliteit live entertainment voor terug.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jammer dat je niet meer kan wel hoorquote:![]()
Maar begrijpelijk
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het is nog steeds een aanfluiting.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kost niet meer dan dat een normale Nederlandse productie op TV kost, dus dat valt best mee. Per land dan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet mee eensquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wat mij voornamelijk stoort aan het ESF is dat het oorspronkelijke idee totaal verloren is gegaan. Een artiest uit eigen land die een (vaak zelfgeschreven) nummer in de eigen taal ten gehore brengt.
Het nummer van Duitsland dit jaar was door Jamie Cullum geschreven!!
Precies. De tijd van Johnny Logan en ABBA is voorbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso. Als ik kijk naar wat voor "talent" er uit voorkomt, dan valt er weinig te missen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, dat mis ik ook wel. Veel te veel liedjes in het Engelsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef robdriessen het volgende:
Wat mij voornamelijk stoort aan het ESF is dat het oorspronkelijke idee totaal verloren is gegaan. Een artiest uit eigen land die een (vaak zelfgeschreven) nummer in de eigen taal ten gehore brengt.
Het nummer van Duitsland dit jaar was door Jamie Cullum geschreven!!![]()
Je loon staat alleen de Lidl toe?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boh.. Waarom doe ik nou nooit boodschappen bij de C1000...Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja, en heel veel mensen vinden van nietquote:, dat is natuurlijk geen argument.
Ben ik wel met je eens, het zou van mij wel wat meer back to basic mogen gaan. Eigenlijk iets wat Nederland al jaren doetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef robdriessen het volgende:
Het nummer van Duitsland dit jaar was door Jamie Cullum geschreven!!![]()
, liedjes insturen van mensen die ze zelf geschreven hebben. En ik ben ook erg voor het zingen in eigen taal, dat houdt het authentiek en het Engels van die oostEuropeanen is toch om te janken
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja en in die tijd zeiden ze vast ook dat de tijd van France Gall en Corry Brocken voorbij was. Neemt niet weg dat er tussen alle rotnummers (dat zijn er ook wel een hoop) soms echt leuke inzendingen zitten die wat mij betreft leuker zijn dan de oude klassiekers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. De tijd van Johnny Logan en ABBA is voorbij.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
En je kan niet ontkennen dat het een goedgeproduceerde show is, waarin alles tot in de puntjes verzorgd is en er als show prachtig uitziet. Jaar na jaar.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ben er nog geen tegen gekomen. En ik heb echt heel lang (eigenlijk is dit het eerste jaar dat ik niet kijk) alles gevolgd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en in die tijd zeiden ze vast ook dat de tijd van France Gall en Corry Brocken voorbij was. Neemt niet weg dat er tussen alle rotnummers (dat zijn er ook wel een hoop) soms echt leuke inzendingen zitten die wat mij betreft leuker zijn dan de oude klassiekers.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Charmedquote:
Weer een finale Spanje - Nederland?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Het songfestival is echt zo'n Oost-Europees feestje geworden, lijkt het.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vond Joan altijd al wat vals zingen
Maar heb haar optreden verder niet gezien.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Laten we wel wezen, vraag de gemiddelde persoon of hij/zij bekende ESF liedjes kan opnoemen en je mag blij zijn als er drie titels uitkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en in die tijd zeiden ze vast ook dat de tijd van France Gall en Corry Brocken voorbij was. Neemt niet weg dat er tussen alle rotnummers (dat zijn er ook wel een hoop) soms echt leuke inzendingen zitten die wat mij betreft leuker zijn dan de oude klassiekers.
Even kijken hoe ver ik kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik vind dit echt op het niveau van Waterloo zitten bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog geen tegen gekomen. En ik heb echt heel lang (eigenlijk is dit het eerste jaar dat ik niet kijk) alles gevolgd.
En zoiets is gewoon hartstikke leuk.
En zo zijn er talloze voorbeelden van inzendingen die ik echt absoluut niet slecht kan noemen. Lena - Satellite bijvoorbeeld. Alexander Rybak - Fairytale is ook gewoon leuk.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
En daarom heeft zweden gewonnen. En Duitsland in 2011.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
Het songfestival is echt zo'n Oost-Europees feestje geworden, lijkt het.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nou, voornamelijk die vriendjespolitiek bij het stemmen. De Scandinavische landen zullen elkaar ALTIJD punten geven. Griekenland en Turkije zullen elkaar NOOIT punten geven. Etc. Etc. De voorbeelden zijn legio.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
Het songfestival is echt zo'n Oost-Europees feestje geworden, lijkt het.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Dat ligt toch ten oosten van Nederlandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarom heeft zweden gewonnen. En Duitsland in 2011.![]()
Gelukkig kijk ik het al niet meer sinds ik niet meer bij mijn mama op de bank beneden zit s'avonds. Gezeik kan me weinig boeien, maar doe nou niet élk jaar weer verbaasd dat Nederland er niet bij zit.![]()
![]()
Zo kan je het ook benoemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou, voornamelijk die vriendjespolitiek bij het stemmen. De Scandinavische landen zullen elkaar ALTIJD punten geven. Griekenland en Turkije zullen elkaar NOOIT punten geven. Etc. Etc. De voorbeelden zijn legio.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is met alles zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou, voornamelijk die vriendjespolitiek bij het stemmen. De Scandinavische landen zullen elkaar ALTIJD punten geven. Griekenland en Turkije zullen elkaar NOOIT punten geven. Etc. Etc. De voorbeelden zijn legio.![]()
Als Nederland kans wil maken moeten ze bijvoorbeeld Marco Borsato sturen, niet iemand de een talentenshow niet eens wint.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
En daarvoor? De vriendjespolitiek? Zuiver is het niet. Maar ik denk ook niet dat het dat ooit is geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarom heeft zweden gewonnen. En Duitsland in 2011.
Ik moet opeens aan Spel zonder grenzen denken, dat was leuk!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maakt niet uit hoor, het gaat niet om de zangkwaliteiten bij ESF.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Als Nederland kans wil maken moeten ze bijvoorbeeld Marco Borsato sturen, niet iemand de een talentenshow niet eens wint.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Marco is niet achterlijk, die gaat echt niet zijn carriere op het spel zetten voor zoiets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Als Nederland kans wil maken moeten ze bijvoorbeeld Marco Borsato sturen, niet iemand de een talentenshow niet eens wint.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Stuur dan een trance act, kan je lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, het gaat niet om de zangkwaliteiten bij ESF.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Snap ik ook wel, maar ga niet denken dat je kans maakt met de prut die we elke keer insturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Marco is niet achterlijk, die gaat echt niet zijn carrière op het spel zetten voor zoiets.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Gewoon zanger Rinus, en ja ik ben serieus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stuur dan een trance act, kan je lachenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon zanger Rinus, en ja ik ben serieus.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Als Nederland kans wil maken moeten ze bijvoorbeeld Marco Borsato Within Temptation sturen, niet iemand de een talentenshow niet eens wint.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik denk dat ook nooit. Maar goed, ik ben wel realistisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ga niet denken dat je kans maakt met de prut die we elke keer insturen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ook die gaan echt hun carriere niet op het spel zetten voor ESF.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hey, als die Russische oma's tweede kunnen worden, dan geef ik hem ook podiumkansen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon zanger Rinus, en ja ik ben serieus.
Voor mij part stuur je de jeugd van tegenwoordig.
Maar stuur een echte act al spreek ik mezelf nu tegen
Rinus is al bloednerveus als hij voor 4000 man moet optreden man.Met kerst hadden wij hem als extra actje geboekt.
![]()
![]()
Hey hey, de JvT publiceren tegenwoordig al voor de Dikke van Dale! Die hebben cred.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef Rafeiro het volgende:
Voor mij part stuur je de jeugd van tegenwoordig.
Maar stuur een echte act al spreek ik mezelf nu tegen
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Charmed
Weer een finale Spanje - Nederland?![]()
![]()
Nee joh, heb ik weeeer gezeik met mijn Spaanse vriendengroep en familie. Moeten we niet willen. Tenzij we winnenquote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja dat zei ik al, maar dat werd gebagatelliseerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Krijg nou wat
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ot-songfestival.html“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hehe. Ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Krijg nou wat
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ot-songfestival.html![]()
Echt, die bandnamen van tegenwoordig.....
• The Don't Touch My Croque-Monsieurs
• Kiss The Anus Of A Black Cat
• Ou Est Le Swimming Pool?
kontrustquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef robdriessen het volgende:
![]()
Gelijk hebben ze wel, die eerste, je blijft met je tengels van andermans tosti's af!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef robdriessen het volgende:
We gaan gewoon onze eigen band oprichten. Rob Driessen & De Vlamtosti's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gelijk hebben ze wel, die eerste, je blijft met je tengels van andermans tosti's af!
De Vlamtosti's ft. Rob Driessenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We gaan gewoon onze eigen band oprichten. Rob Driessen & De Vlamtosti's.
Of wietparkiet & de ex-drugsverslaafdequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We gaan gewoon onze eigen band oprichten. Rob Driessen & De Vlamtosti's.![]()
nee, heb het wel op mijn laptop staan ivm een lanparty op school paar weken terugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef robin007bond het volgende:
Heb je toevallig een tijdje Counter Strike 1.6 gespeeld, wietparkiet?![]()
Net vlamtosti's meegenomen in de supermarktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We gaan gewoon onze eigen band oprichten. Rob Driessen & De Vlamtosti's.
wel voor betaald toch ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Net vlamtosti's meegenomen in de supermarkt![]()
Het Radio49 Zomerfestival!
Main stage:
De Vlamtosti's ft. robdriessen
Jofu en de Blondies
Yvonne & de Modjes
Weedperrokeet
Black stage:
Jax MacSteven
Spijkenisse Terror Corps
Drs. Ponomoly
Melting vs. Garbagebin
Filmtent:
Loef Loef Habibi
Tha_Erik of het Klein InsectenboekHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Wel jammer storing met het pinapparaat, vraag ik tijdens het opnieuw opstarten of ik wat extra kan pinnen, ja hoor maar vergeet ze, geen probleem ik pin wel iets verderop bij de pinautomaat. Kom ik daar doet ie het nietBij de primera maar een pakje black devil gehaald zodat ik extra kon pinnen, Hadden ze alleen 50 euro
Ik wou gewoon 20, maar ja dan maar 50 want ik heb poen nodig.
Ik krijg het internetbankieren gewoon niet voor elkaar, hij geeft steeds een storingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het gaat goed met de banken zo te zien.
Robquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef robdriessen het volgende:
Main stage:
Jofu en de Blondies
Yvonne & de Modjes
Weedperrokeet
Black stage:
Jax MacSteven
Spijkenisse Terror Corps
Drs. Ponomoly
Melting vs. Garbagebin
Filmtent:
Loef Loef Habibi
Tha_Erik of het Klein Insectenboek![]()
![]()
Weet je zeker dat je niet bij de ING zit, die heeft dat ook vaakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg het internetbankieren gewoon niet voor elkaar, hij geeft steeds een storing.
Jij bent kwalitatief hooguit een sub-woofer.quote:
Gij snoodaard, gespuis ende grrrrr....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij bent kwalitatief hooguit een sub-woofer.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Waarom doe ik elke keer net onder de 15 euro boodschappen
Ik heb nog geen vogeltje
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef robdriessen het volgende:
Main stage:
Jofu en de Blondies
Yvonne & de Modjes
Weedperrokeet
Black stage:
Jax MacSteven
Spijkenisse Terror Corps
Drs. Ponomoly
Melting vs. Garbagebin
Filmtent:
Loef Loef Habibi
Tha_Erik of het Klein Insectenboek![]()
![]()
Gewoon een keertje een extra kratje bier meenemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom doe ik elke keer net onder de 15 euro boodschappen
Ik heb nog geen vogeltje![]()
Ik doe de boodschappen altijd op de fiets, dus echt per dag. En ik drink of blikbier of speciaal bier en dat heeft de supermarkt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een extra kratje bier meenemen
koop dan wat duursquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik doe de boodschappen altijd op de fiets, dus echt per dag. En ik drink of blikbier of speciaal bier en dat heeft de supermarkt niet![]()
![]()
Dat er maar een bom op mag vallen. Hoe moeilijk is het om te internetbankieren? Heel makkelijk, maar vandaag wordt het me onmogelijk gemaakt. Hoeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een bank met een chronische ziektedat wil ik zien
Volgens mij hoorde ik die eerder vandaag voor het eerst. Ook weer zo'n aan stukken geknipt oud liedje met beuk er onder, toch?quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Zo zou ik het niet willen omschrijven, maar deels wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik die eerder vandaag voor het eerst. Ook weer zo'n aan stukken geknipt oud liedje met beuk er onder, toch?
Gewoon lekker vrolijk.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Al heb ik binnenkort wel nieuwe scheermesjes nodig en die zijn wel duurquote:
jouwaanbieding.nl in de gaten houden. Komen regelmatig goedkope mesjes voorbij. Of je koopt een totaal nieuw setje bij je lokale budgetmarkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al heb ik binnenkort wel nieuwe scheermesjes nodig en die zijn wel duurHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
ik scheer me nooitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al heb ik binnenkort wel nieuwe scheermesjes nodig en die zijn wel duurheb amper haargroei en ben vrij blond (qua haar
) dus als ik een snorretje oid heb moet je echt dicht bij me staan
![]()
Zal eens kijken, doe ik met zon pakje van 5 mesjes (mach3) wel een half jaar oid. Enige voordeel van heel dun haar hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
jouwaanbieding.nl in de gaten houden. Komen regelmatig goedkope mesjes voorbij. Of je koopt een totaal nieuw setje bij je lokale budgetmarkt.
Gebruik ook alleen maar scheerschuim als ik ECHT netjes moet zijn
Anders water en zoef weg.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik ben altijd op zoek naar goedkope meisjes. Heb je tips?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik las 'meisjes' in plaats van 'mesjes'!!!
die kun je op andere sites ook wel krijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik las 'meisjes' in plaats van 'mesjes'!!!
![]()
![]()
Thailandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar goedkope meisjes. Heb je tips?
Ben ik al wezen kijken. Die hebben ook scheermesjes nodig.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Albert Cuyp.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben ik al wezen kijken. Die hebben ook scheermesjes nodig.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar goedkope meisjes. Heb je tips?![]()
![]()
Baardjes/stoppeltjes.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Bij mannenquote:
Bij vrouwen
Ja, altijd lekker dat schuurpapier over je huid.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
de enigste plek waar ik haargroei heb is down-under
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 15:59:49 ]![]()
daar zal toch nooit iemand komen op jij zelf na danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
de enigste plek waar ik haargroei heb is down-underOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, altijd lekker dat schuurpapier over je huid..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Je mag niet pesten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
daar zal toch nooit iemand komen op jij zelf na dan![]()
Heb je een kale kop danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
de enigste plek waar ik haargroei heb is down-under?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Doe je wel aan man-scaping van tijd tot tijd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
de enigste plek waar ik haargroei heb is down-under
jij moet je waffel houdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk. Allemaal rode bultjes en rauwe lippen. Dank je feestelijk.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Doe je wel aan man-scaping van tijd tot tijd?![]()
![]()
Nou, daar heb ik nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Allemaal rode bultjes en rauwe lippen. Dank je feestelijk.. Misschien zoen ik niet agressief genoeg
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jouw huidje is niet zo zijdezacht en gevoelig als die van Samzz. Je moet vaker scrubben en betere dag- en nachtcrème kopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik nog nooit last van gehad. Misschien zoen ik niet agressief genoeg
.
Moet jij niet naar de mac of burgerking je mond weer vol proppen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"Ha ik ben steven en ik weet niets origineels meer te roepen."Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik mag die man net iets te veel daarvoor.
De McD in Luxemburg heeft nog de McRib op het menuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de mac of burgerking je mond weer vol proppen?
Superquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bio was makkelijkhij ging wel goed. Nu officieel zomervakantie
maar eerst m'n cijfer berekenen.
als hij flauwe uitlatingen meent te maken negeer ik hem, maar anders niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik mag die man net iets te veel daarvoor.![]()
Joepie! En na het rekenen er op uit. Kroeg in en vieren met een glaasje ranja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mooi!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Fijne vakantie![]()
![]()
Baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar eerst m'n cijfer berekenen.![]()
![]()
Congratsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar eerst m'n cijfer berekenen.![]()
![]()
waarom reageer je dan, flipsels weet wel beter tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als hij flauwe uitlatingen meent te maken negeer ik hem, maar anders niet hoor
Neuh frituur staat al aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de mac of burgerking je mond weer vol proppen?![]()
Stevenmac is tof, alleen al omdat hij een ajacied is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als hij flauwe uitlatingen meent te maken negeer ik hem, maar anders niet hoor![]()
wat ga je etenquote:
ik mag hem niet, naar figuurquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
oh, mijn, god
Jouw cijfer voor Biologie ligt tussen
7,0 en 8,0![]()
en dat terwijl ik het hele jaar onvoldoende heb gestaan en het jaar heb beeindigd met een 5,7
Ik ben gewoon geslaagd nu.![]()
![]()
![]()
gewoon uit interessequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
zondequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh, mijn, god
7,0 en 8,0![]()
en dat terwijl ik het hele jaar onvoldoende heb gestaan en het jaar heb beeindigd met een 5,7
Ik ben gewoon geslaagd nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zondedankje stevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Feliquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh, mijn, god
7,0 en 8,0![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh, mijn, god
7,0 en 8,0![]()
![]()
![]()
fixed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[cliche] Jullie zitten gewoon altijd in mijn hart [/cliche]![]()
quote:Ik zit al in wat andere SC'en en ik klikte hier toevallig op om te kijken of het hier weer gezellig was. Dus..quote:Who motivates the motivator?![]()
Ik was stiekem ook wel nieuwsgierig waar iedereen naar toe was verhuisd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik zit al in wat andere SC'en en ik klikte hier toevallig op om te kijken of het hier weer gezellig was. Dus..![]()
![]()
Kleine letters xx.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankje. Ja, hierna MBO en daarna HBO. Ik kom er wel.![]()
Gefeliciteerd DV
Wat lijk je trouwens bizar veel op iemand
Leuk dat ik er niet op kan komen wie
UDOWU is stouter geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
R&P SC is toch alweer open? Waarom UDOWU niet![]()
![]()
Maare, wie zijn jullie allemaal?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef Rafeiro het volgende:
Gefeliciteerd DV
Wat lijk je trouwens bizar veel op iemand
Leuk dat ik er niet op kan komen wie
Als je er op komt wie het is wil ik het wel graag weten![]()
![]()
![]()
je lijkt op sabinequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankje
Als je er op komt wie het is wil ik het wel graag weten![]()
![]()
Ja jou ken ik welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mij ken je wel. Ik was ook bij die utrecht meet.. Je stak een rozenspeld/clip in mijn haar.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat stond je zo leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja jou ken ik wel. Je stak een rozenspeld/clip in mijn haar.
![]()
![]()
Boefjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja wij zijn af en toe wel boefjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja jou ken ik wel. Je stak een rozenspeld/clip in mijn haar.
![]()
![]()
Heb ik je ooit ontmoetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij ken je ook wel
Of je bent me vergeten? Dan moet dat ook wel in Utrecht geweest zijn
![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
nee ik post hier al een tijdjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik je ooit ontmoet? Dan moet dat ook wel in Utrecht geweest zijn
![]()
.
![]()
Oh. ja, dan heb ik je vast wel eens hier gezienquote:. Tenminste, dat moet wel als jij mij kent
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar jij hebt kleine handjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n handen al vol aan ja.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Is 'ie zo lastig ja?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n handen al vol aan ja.![]()
Daarom, laat ook wat goeds over voor de rest van de mensheid! Niet zo hebberig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n handen al vol aan ja.![]()
Dromenvangertje, veel opleidingen bieden ook een speciaal traject waardoor je sneller naar het hbo kunt. Je kunt je mbo dan afronden in 3 jaar.![]()
Ik ga art&design doen, en daarna kunstacademie. Denk niet dat het traject daar ook voor geldt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef robin007bond het volgende:
Dromenvangertje, veel opleidingen bieden ook een speciaal traject waardoor je sneller naar het hbo kunt. Je kunt je mbo dan afronden in 3 jaar.![]()
Hey, Naatje. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, onze kapitalist tot in de kist ook hier?
Oeh, ik vrees het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga art&design doen, en daarna kunstacademie. Denk niet dat het traject daar ook voor geldt.![]()
Bah zit ik te zoeken op internet op wie ik DV vind lijken word ik spontaan half verliefd op iemand die ik vind via hyves.
Maar wat een lekker ding
en dan zit ik al te zoeken via vrienden van vrienden van vrienden
Kan ik om 21h00 erin? Of draait er dan iemand anders?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Kut het rooster
Die moet ik nog steeds bijwerken
Ga ik vanavond doen, sorry melting![]()
Ik vind DV ook op iemand lijken, maar kan er niet opkomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Rafeiro het volgende:
Bah zit ik te zoeken op internet op wie ik DV vind lijken word ik spontaan half verliefd op iemand die ik vind via hyves.
Maar wat een lekker ding
en dan zit ik al te zoeken via vrienden van vrienden van vrienden![]()
![]()
Ik heb alleen weekend verzoeken staan (van afgelopen weekend)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan ik om 21h00 erin? Of draait er dan iemand anders?
Van mij mag je erin om 21:00!![]()
Please. I've had mono so many times it turned into stereo.quote:
-Santana LopezAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Topquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen weekend verzoeken staan (van afgelopen weekend)
![]()
Ik moest meteen denken aan monopolyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Please. I've had mono so many times it turned into stereo.
-Santana Lopez
wanneer mag ik er weer in?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wat een lekker ding
en dan zit ik al te zoeken via vrienden van vrienden van vrienden![]()
![]()
Ik heb je een DM gestuurd met meer 'details'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Nah ik ga niet zomaar pics posten van mensen die daar niet om vragen, oké ze zou beter moeten weten, maar ik doe het niet.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik kan alleen pas vanavond aanpassenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd met meer 'details'.![]()
![]()
hoiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik zoek eigenlijk een smiley die de wenkbrauwen schalks op en neer beweegt en zo. Die kan ik niet vinden, dus die moet je er maar bij denken.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
sterkte!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ik heb mijzelf net gesneden met scheren, nu bloed ik uit mijn wang.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zie DM.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor het rooster, ik zit mobiel.. Ook. Kan er wel in. Maar zie mijn antwoord eerder“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
emo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ik heb mijzelf net gesneden met scheren, nu bloed ik uit mijn wang.![]()
Ga ik nodig hebben. Duurt denk ik wel een maandje of 4 voordat ik mijzelf weer durf te scheren. Baardje here I come.quote:![]()
ouwe kluizenaar!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga ik nodig hebben. Duurt denk ik wel een maandje of 4 voordat ik mijzelf weer durf te scheren. Baardje here I come.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik test even wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is er gebeurd dat Maanvis zelfs nu hier zit?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: