Gewoon zanger Rinus, en ja ik ben serieus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stuur dan een trance act, kan je lachen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon zanger Rinus, en ja ik ben serieus.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Als Nederland kans wil maken moeten ze bijvoorbeeld Marco Borsato Within Temptation sturen, niet iemand de een talentenshow niet eens wint.
Ik denk dat ook nooit. Maar goed, ik ben wel realistisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ga niet denken dat je kans maakt met de prut die we elke keer insturen.
Ook die gaan echt hun carriere niet op het spel zetten voor ESF.quote:
Hey, als die Russische oma's tweede kunnen worden, dan geef ik hem ook podiumkansen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon zanger Rinus, en ja ik ben serieus.
Hey hey, de JvT publiceren tegenwoordig al voor de Dikke van Dale! Die hebben cred.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef Rafeiro het volgende:
Voor mij part stuur je de jeugd van tegenwoordig.
Maar stuur een echte act al spreek ik mezelf nu tegen
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Charmed
Weer een finale Spanje - Nederland?
Nee joh, heb ik weeeer gezeik met mijn Spaanse vriendengroep en familie. Moeten we niet willen. Tenzij we winnenquote:
Ja dat zei ik al, maar dat werd gebagatelliseerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Krijg nou wat
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ot-songfestival.html
Hehe. Ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Krijg nou wat
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ot-songfestival.html
kontrustquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef robdriessen het volgende:
Echt, die bandnamen van tegenwoordig.....
• The Don't Touch My Croque-Monsieurs
• Kiss The Anus Of A Black Cat
• Ou Est Le Swimming Pool?
Gelijk hebben ze wel, die eerste, je blijft met je tengels van andermans tosti's af!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef robdriessen het volgende:
Echt, die bandnamen van tegenwoordig.....
• The Don't Touch My Croque-Monsieurs
• Kiss The Anus Of A Black Cat
• Ou Est Le Swimming Pool?
We gaan gewoon onze eigen band oprichten. Rob Driessen & De Vlamtosti's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gelijk hebben ze wel, die eerste, je blijft met je tengels van andermans tosti's af!
De Vlamtosti's ft. Rob Driessenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We gaan gewoon onze eigen band oprichten. Rob Driessen & De Vlamtosti's.
Of wietparkiet & de ex-drugsverslaafdequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
nee, heb het wel op mijn laptop staan ivm een lanparty op school paar weken terugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef robin007bond het volgende:
Heb je toevallig een tijdje Counter Strike 1.6 gespeeld, wietparkiet?
Net vlamtosti's meegenomen in de supermarktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
wel voor betaald toch ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Net vlamtosti's meegenomen in de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |