Gewoon zanger Rinus, en ja ik ben serieus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stuur dan een trance act, kan je lachen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon zanger Rinus, en ja ik ben serieus.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Als Nederland kans wil maken moeten ze bijvoorbeeld Marco Borsato Within Temptation sturen, niet iemand de een talentenshow niet eens wint.
Ik denk dat ook nooit. Maar goed, ik ben wel realistisch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ga niet denken dat je kans maakt met de prut die we elke keer insturen.
Ook die gaan echt hun carriere niet op het spel zetten voor ESF.quote:
Hey, als die Russische oma's tweede kunnen worden, dan geef ik hem ook podiumkansen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon zanger Rinus, en ja ik ben serieus.
Hey hey, de JvT publiceren tegenwoordig al voor de Dikke van Dale! Die hebben cred.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef Rafeiro het volgende:
Voor mij part stuur je de jeugd van tegenwoordig.
Maar stuur een echte act al spreek ik mezelf nu tegen
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Charmed
Weer een finale Spanje - Nederland?
Nee joh, heb ik weeeer gezeik met mijn Spaanse vriendengroep en familie. Moeten we niet willen. Tenzij we winnenquote:
Ja dat zei ik al, maar dat werd gebagatelliseerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Krijg nou wat
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ot-songfestival.html
Hehe. Ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:35 schreef robdriessen het volgende:
Krijg nou wat
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ot-songfestival.html
kontrustquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef robdriessen het volgende:
Echt, die bandnamen van tegenwoordig.....
• The Don't Touch My Croque-Monsieurs
• Kiss The Anus Of A Black Cat
• Ou Est Le Swimming Pool?
Gelijk hebben ze wel, die eerste, je blijft met je tengels van andermans tosti's af!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef robdriessen het volgende:
Echt, die bandnamen van tegenwoordig.....
• The Don't Touch My Croque-Monsieurs
• Kiss The Anus Of A Black Cat
• Ou Est Le Swimming Pool?
We gaan gewoon onze eigen band oprichten. Rob Driessen & De Vlamtosti's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gelijk hebben ze wel, die eerste, je blijft met je tengels van andermans tosti's af!
De Vlamtosti's ft. Rob Driessenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We gaan gewoon onze eigen band oprichten. Rob Driessen & De Vlamtosti's.
Of wietparkiet & de ex-drugsverslaafdequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
nee, heb het wel op mijn laptop staan ivm een lanparty op school paar weken terugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef robin007bond het volgende:
Heb je toevallig een tijdje Counter Strike 1.6 gespeeld, wietparkiet?
Net vlamtosti's meegenomen in de supermarktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
wel voor betaald toch ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Net vlamtosti's meegenomen in de supermarkt
Ik krijg het internetbankieren gewoon niet voor elkaar, hij geeft steeds een storingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het gaat goed met de banken zo te zien
Robquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef robdriessen het volgende:
Het Radio49 Zomerfestival!
Main stage:
De Vlamtosti's ft. robdriessen
Jofu en de Blondies
Yvonne & de Modjes
Weedperrokeet
Black stage:
Jax MacSteven
Spijkenisse Terror Corps
Drs. Ponomoly
Melting vs. Garbagebin
Filmtent:
Loef Loef Habibi
Tha_Erik of het Klein Insectenboek
Weet je zeker dat je niet bij de ING zit, die heeft dat ook vaakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg het internetbankieren gewoon niet voor elkaar, hij geeft steeds een storing.
Jij bent kwalitatief hooguit een sub-woofer.quote:
Gij snoodaard, gespuis ende grrrrr....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij bent kwalitatief hooguit een sub-woofer.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef robdriessen het volgende:
Het Radio49 Zomerfestival!
Main stage:
De Vlamtosti's ft. robdriessen
Jofu en de Blondies
Yvonne & de Modjes
Weedperrokeet
Black stage:
Jax MacSteven
Spijkenisse Terror Corps
Drs. Ponomoly
Melting vs. Garbagebin
Filmtent:
Loef Loef Habibi
Tha_Erik of het Klein Insectenboek
Gewoon een keertje een extra kratje bier meenemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom doe ik elke keer net onder de 15 euro boodschappen
Ik heb nog geen vogeltje
Ik doe de boodschappen altijd op de fiets, dus echt per dag. En ik drink of blikbier of speciaal bier en dat heeft de supermarkt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een extra kratje bier meenemen
koop dan wat duursquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik doe de boodschappen altijd op de fiets, dus echt per dag. En ik drink of blikbier of speciaal bier en dat heeft de supermarkt niet
Dat er maar een bom op mag vallen. Hoe moeilijk is het om te internetbankieren? Heel makkelijk, maar vandaag wordt het me onmogelijk gemaakt. Hoeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een bank met een chronische ziektedat wil ik zien
Volgens mij hoorde ik die eerder vandaag voor het eerst. Ook weer zo'n aan stukken geknipt oud liedje met beuk er onder, toch?quote:
Zo zou ik het niet willen omschrijven, maar deels wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik die eerder vandaag voor het eerst. Ook weer zo'n aan stukken geknipt oud liedje met beuk er onder, toch?
Al heb ik binnenkort wel nieuwe scheermesjes nodig en die zijn wel duurquote:
jouwaanbieding.nl in de gaten houden. Komen regelmatig goedkope mesjes voorbij. Of je koopt een totaal nieuw setje bij je lokale budgetmarkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al heb ik binnenkort wel nieuwe scheermesjes nodig en die zijn wel duur
ik scheer me nooitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al heb ik binnenkort wel nieuwe scheermesjes nodig en die zijn wel duur
Zal eens kijken, doe ik met zon pakje van 5 mesjes (mach3) wel een half jaar oid. Enige voordeel van heel dun haar hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
jouwaanbieding.nl in de gaten houden. Komen regelmatig goedkope mesjes voorbij. Of je koopt een totaal nieuw setje bij je lokale budgetmarkt.
Ik ben altijd op zoek naar goedkope meisjes. Heb je tips?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik las 'meisjes' in plaats van 'mesjes'!!!
die kun je op andere sites ook wel krijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik las 'meisjes' in plaats van 'mesjes'!!!
Thailandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar goedkope meisjes. Heb je tips?
Ben ik al wezen kijken. Die hebben ook scheermesjes nodig.quote:
Albert Cuyp.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben ik al wezen kijken. Die hebben ook scheermesjes nodig.
Helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar goedkope meisjes. Heb je tips?
Bij mannenquote:
Ja, altijd lekker dat schuurpapier over je huid.quote:
daar zal toch nooit iemand komen op jij zelf na danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
de enigste plek waar ik haargroei heb is down-under
Jupquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, altijd lekker dat schuurpapier over je huid.
Je mag niet pesten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
daar zal toch nooit iemand komen op jij zelf na dan
Heb je een kale kop danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
Doe je wel aan man-scaping van tijd tot tijd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
jij moet je waffel houdenquote:
Ik vind het verschrikkelijk. Allemaal rode bultjes en rauwe lippen. Dank je feestelijk.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Doe je wel aan man-scaping van tijd tot tijd?
Nou, daar heb ik nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Allemaal rode bultjes en rauwe lippen. Dank je feestelijk.
Jouw huidje is niet zo zijdezacht en gevoelig als die van Samzz. Je moet vaker scrubben en betere dag- en nachtcrème kopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik nog nooit last van gehad. Misschien zoen ik niet agressief genoeg
.
Moet jij niet naar de mac of burgerking je mond weer vol proppen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"Ha ik ben steven en ik weet niets origineels meer te roepen."
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik mag die man net iets te veel daarvoor.
De McD in Luxemburg heeft nog de McRib op het menuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de mac of burgerking je mond weer vol proppen?
Superquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bio was makkelijkhij ging wel goed. Nu officieel zomervakantie
maar eerst m'n cijfer berekenen.
als hij flauwe uitlatingen meent te maken negeer ik hem, maar anders niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik mag die man net iets te veel daarvoor.
Joepie! En na het rekenen er op uit. Kroeg in en vieren met een glaasje ranja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mooi!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Congratsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom reageer je dan, flipsels weet wel beter tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als hij flauwe uitlatingen meent te maken negeer ik hem, maar anders niet hoor
Neuh frituur staat al aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de mac of burgerking je mond weer vol proppen?
Stevenmac is tof, alleen al omdat hij een ajacied is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als hij flauwe uitlatingen meent te maken negeer ik hem, maar anders niet hoor
wat ga je etenquote:
ik mag hem niet, naar figuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |