Ik krijg het internetbankieren gewoon niet voor elkaar, hij geeft steeds een storingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het gaat goed met de banken zo te zien
Robquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef robdriessen het volgende:
Het Radio49 Zomerfestival!
Main stage:
De Vlamtosti's ft. robdriessen
Jofu en de Blondies
Yvonne & de Modjes
Weedperrokeet
Black stage:
Jax MacSteven
Spijkenisse Terror Corps
Drs. Ponomoly
Melting vs. Garbagebin
Filmtent:
Loef Loef Habibi
Tha_Erik of het Klein Insectenboek
Weet je zeker dat je niet bij de ING zit, die heeft dat ook vaakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg het internetbankieren gewoon niet voor elkaar, hij geeft steeds een storing.
Jij bent kwalitatief hooguit een sub-woofer.quote:
Gij snoodaard, gespuis ende grrrrr....quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij bent kwalitatief hooguit een sub-woofer.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:23 schreef robdriessen het volgende:
Het Radio49 Zomerfestival!
Main stage:
De Vlamtosti's ft. robdriessen
Jofu en de Blondies
Yvonne & de Modjes
Weedperrokeet
Black stage:
Jax MacSteven
Spijkenisse Terror Corps
Drs. Ponomoly
Melting vs. Garbagebin
Filmtent:
Loef Loef Habibi
Tha_Erik of het Klein Insectenboek
Gewoon een keertje een extra kratje bier meenemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom doe ik elke keer net onder de 15 euro boodschappen
Ik heb nog geen vogeltje
Ik doe de boodschappen altijd op de fiets, dus echt per dag. En ik drink of blikbier of speciaal bier en dat heeft de supermarkt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een extra kratje bier meenemen
koop dan wat duursquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik doe de boodschappen altijd op de fiets, dus echt per dag. En ik drink of blikbier of speciaal bier en dat heeft de supermarkt niet
Dat er maar een bom op mag vallen. Hoe moeilijk is het om te internetbankieren? Heel makkelijk, maar vandaag wordt het me onmogelijk gemaakt. Hoeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een bank met een chronische ziektedat wil ik zien
Volgens mij hoorde ik die eerder vandaag voor het eerst. Ook weer zo'n aan stukken geknipt oud liedje met beuk er onder, toch?quote:
Zo zou ik het niet willen omschrijven, maar deels wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik die eerder vandaag voor het eerst. Ook weer zo'n aan stukken geknipt oud liedje met beuk er onder, toch?
Al heb ik binnenkort wel nieuwe scheermesjes nodig en die zijn wel duurquote:
jouwaanbieding.nl in de gaten houden. Komen regelmatig goedkope mesjes voorbij. Of je koopt een totaal nieuw setje bij je lokale budgetmarkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al heb ik binnenkort wel nieuwe scheermesjes nodig en die zijn wel duur
ik scheer me nooitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Al heb ik binnenkort wel nieuwe scheermesjes nodig en die zijn wel duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |