Zal eens kijken, doe ik met zon pakje van 5 mesjes (mach3) wel een half jaar oid. Enige voordeel van heel dun haar hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
jouwaanbieding.nl in de gaten houden. Komen regelmatig goedkope mesjes voorbij. Of je koopt een totaal nieuw setje bij je lokale budgetmarkt.
Ik ben altijd op zoek naar goedkope meisjes. Heb je tips?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik las 'meisjes' in plaats van 'mesjes'!!!
die kun je op andere sites ook wel krijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik las 'meisjes' in plaats van 'mesjes'!!!
Thailandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar goedkope meisjes. Heb je tips?
Ben ik al wezen kijken. Die hebben ook scheermesjes nodig.quote:
Albert Cuyp.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben ik al wezen kijken. Die hebben ook scheermesjes nodig.
Helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar goedkope meisjes. Heb je tips?
Bij mannenquote:
Ja, altijd lekker dat schuurpapier over je huid.quote:
daar zal toch nooit iemand komen op jij zelf na danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
de enigste plek waar ik haargroei heb is down-under
Jupquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, altijd lekker dat schuurpapier over je huid.
Je mag niet pesten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
daar zal toch nooit iemand komen op jij zelf na dan
Heb je een kale kop danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
Doe je wel aan man-scaping van tijd tot tijd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
jij moet je waffel houdenquote:
Ik vind het verschrikkelijk. Allemaal rode bultjes en rauwe lippen. Dank je feestelijk.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Doe je wel aan man-scaping van tijd tot tijd?
Nou, daar heb ik nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Allemaal rode bultjes en rauwe lippen. Dank je feestelijk.
Jouw huidje is niet zo zijdezacht en gevoelig als die van Samzz. Je moet vaker scrubben en betere dag- en nachtcrème kopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik nog nooit last van gehad. Misschien zoen ik niet agressief genoeg
.
Moet jij niet naar de mac of burgerking je mond weer vol proppen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"Ha ik ben steven en ik weet niets origineels meer te roepen."
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik mag die man net iets te veel daarvoor.
De McD in Luxemburg heeft nog de McRib op het menuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de mac of burgerking je mond weer vol proppen?
Superquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bio was makkelijkhij ging wel goed. Nu officieel zomervakantie
maar eerst m'n cijfer berekenen.
als hij flauwe uitlatingen meent te maken negeer ik hem, maar anders niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik mag die man net iets te veel daarvoor.
Joepie! En na het rekenen er op uit. Kroeg in en vieren met een glaasje ranja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mooi!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Congratsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom reageer je dan, flipsels weet wel beter tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als hij flauwe uitlatingen meent te maken negeer ik hem, maar anders niet hoor
Neuh frituur staat al aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de mac of burgerking je mond weer vol proppen?
Stevenmac is tof, alleen al omdat hij een ajacied is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als hij flauwe uitlatingen meent te maken negeer ik hem, maar anders niet hoor
wat ga je etenquote:
ik mag hem niet, naar figuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |