Je loon staat alleen de Lidl toe?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boh.. Waarom doe ik nou nooit boodschappen bij de C1000...
Ja, en heel veel mensen vinden van nietquote:
Ben ik wel met je eens, het zou van mij wel wat meer back to basic mogen gaan. Eigenlijk iets wat Nederland al jaren doetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef robdriessen het volgende:
Wat mij voornamelijk stoort aan het ESF is dat het oorspronkelijke idee totaal verloren is gegaan. Een artiest uit eigen land die een (vaak zelfgeschreven) nummer in de eigen taal ten gehore brengt.
Het nummer van Duitsland dit jaar was door Jamie Cullum geschreven!!![]()
Ja en in die tijd zeiden ze vast ook dat de tijd van France Gall en Corry Brocken voorbij was. Neemt niet weg dat er tussen alle rotnummers (dat zijn er ook wel een hoop) soms echt leuke inzendingen zitten die wat mij betreft leuker zijn dan de oude klassiekers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. De tijd van Johnny Logan en ABBA is voorbij.
Ik ben er nog geen tegen gekomen. En ik heb echt heel lang (eigenlijk is dit het eerste jaar dat ik niet kijk) alles gevolgd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en in die tijd zeiden ze vast ook dat de tijd van France Gall en Corry Brocken voorbij was. Neemt niet weg dat er tussen alle rotnummers (dat zijn er ook wel een hoop) soms echt leuke inzendingen zitten die wat mij betreft leuker zijn dan de oude klassiekers.
Charmedquote:
Laten we wel wezen, vraag de gemiddelde persoon of hij/zij bekende ESF liedjes kan opnoemen en je mag blij zijn als er drie titels uitkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en in die tijd zeiden ze vast ook dat de tijd van France Gall en Corry Brocken voorbij was. Neemt niet weg dat er tussen alle rotnummers (dat zijn er ook wel een hoop) soms echt leuke inzendingen zitten die wat mij betreft leuker zijn dan de oude klassiekers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik vind dit echt op het niveau van Waterloo zitten bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog geen tegen gekomen. En ik heb echt heel lang (eigenlijk is dit het eerste jaar dat ik niet kijk) alles gevolgd.
En daarom heeft zweden gewonnen. En Duitsland in 2011.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
Het songfestival is echt zo'n Oost-Europees feestje geworden, lijkt het.
Nou, voornamelijk die vriendjespolitiek bij het stemmen. De Scandinavische landen zullen elkaar ALTIJD punten geven. Griekenland en Turkije zullen elkaar NOOIT punten geven. Etc. Etc. De voorbeelden zijn legio.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
Het songfestival is echt zo'n Oost-Europees feestje geworden, lijkt het.
Dat ligt toch ten oosten van Nederlandquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarom heeft zweden gewonnen. En Duitsland in 2011.
Zo kan je het ook benoemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou, voornamelijk die vriendjespolitiek bij het stemmen. De Scandinavische landen zullen elkaar ALTIJD punten geven. Griekenland en Turkije zullen elkaar NOOIT punten geven. Etc. Etc. De voorbeelden zijn legio.
Dat is met alles zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou, voornamelijk die vriendjespolitiek bij het stemmen. De Scandinavische landen zullen elkaar ALTIJD punten geven. Griekenland en Turkije zullen elkaar NOOIT punten geven. Etc. Etc. De voorbeelden zijn legio.
En daarvoor? De vriendjespolitiek? Zuiver is het niet. Maar ik denk ook niet dat het dat ooit is geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarom heeft zweden gewonnen. En Duitsland in 2011.
Maakt niet uit hoor, het gaat niet om de zangkwaliteiten bij ESF.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Als Nederland kans wil maken moeten ze bijvoorbeeld Marco Borsato sturen, niet iemand de een talentenshow niet eens wint.
Marco is niet achterlijk, die gaat echt niet zijn carriere op het spel zetten voor zoiets.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Als Nederland kans wil maken moeten ze bijvoorbeeld Marco Borsato sturen, niet iemand de een talentenshow niet eens wint.
Stuur dan een trance act, kan je lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, het gaat niet om de zangkwaliteiten bij ESF.
Snap ik ook wel, maar ga niet denken dat je kans maakt met de prut die we elke keer insturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Marco is niet achterlijk, die gaat echt niet zijn carrière op het spel zetten voor zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |