Boefjesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja wij zijn af en toe wel boefjes
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja jou ken ik wel. Je stak een rozenspeld/clip in mijn haar.
Heb ik je ooit ontmoetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij ken je ook wel
Of je bent me vergeten
nee ik post hier al een tijdjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik je ooit ontmoet? Dan moet dat ook wel in Utrecht geweest zijn
![]()
.
Oh. ja, dan heb ik je vast wel eens hier gezienquote:
Maar jij hebt kleine handjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n handen al vol aan ja.
Is 'ie zo lastig ja?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom, laat ook wat goeds over voor de rest van de mensheid! Niet zo hebberig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga art&design doen, en daarna kunstacademie. Denk niet dat het traject daar ook voor geldt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef robin007bond het volgende:
Dromenvangertje, veel opleidingen bieden ook een speciaal traject waardoor je sneller naar het hbo kunt. Je kunt je mbo dan afronden in 3 jaar.
Hey, Naatje. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, onze kapitalist tot in de kist ook hier?
Oeh, ik vrees het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga art&design doen, en daarna kunstacademie. Denk niet dat het traject daar ook voor geldt.
Kan ik om 21h00 erin? Of draait er dan iemand anders?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Kut het rooster
Die moet ik nog steeds bijwerken
Ga ik vanavond doen, sorry melting
Ik vind DV ook op iemand lijken, maar kan er niet opkomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Rafeiro het volgende:
Bah zit ik te zoeken op internet op wie ik DV vind lijken word ik spontaan half verliefd op iemand die ik vind via hyves.
Maar wat een lekker ding
en dan zit ik al te zoeken via vrienden van vrienden van vrienden
Ik heb alleen weekend verzoeken staan (van afgelopen weekend)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan ik om 21h00 erin? Of draait er dan iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |