Maar jij hebt kleine handjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n handen al vol aan ja.
Is 'ie zo lastig ja?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom, laat ook wat goeds over voor de rest van de mensheid! Niet zo hebberig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga art&design doen, en daarna kunstacademie. Denk niet dat het traject daar ook voor geldt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef robin007bond het volgende:
Dromenvangertje, veel opleidingen bieden ook een speciaal traject waardoor je sneller naar het hbo kunt. Je kunt je mbo dan afronden in 3 jaar.
Hey, Naatje. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, onze kapitalist tot in de kist ook hier?
Oeh, ik vrees het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga art&design doen, en daarna kunstacademie. Denk niet dat het traject daar ook voor geldt.
Kan ik om 21h00 erin? Of draait er dan iemand anders?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Kut het rooster
Die moet ik nog steeds bijwerken
Ga ik vanavond doen, sorry melting
Ik vind DV ook op iemand lijken, maar kan er niet opkomenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Rafeiro het volgende:
Bah zit ik te zoeken op internet op wie ik DV vind lijken word ik spontaan half verliefd op iemand die ik vind via hyves.
Maar wat een lekker ding
en dan zit ik al te zoeken via vrienden van vrienden van vrienden
Ik heb alleen weekend verzoeken staan (van afgelopen weekend)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan ik om 21h00 erin? Of draait er dan iemand anders?
Please. I've had mono so many times it turned into stereo.quote:
Topquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen weekend verzoeken staan (van afgelopen weekend)
Van mij mag je erin om 21:00!
Ik moest meteen denken aan monopolyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Please. I've had mono so many times it turned into stereo.
-Santana Lopez
wanneer mag ik er weer in?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:51 schreef Rafeiro het volgende:
Bah zit ik te zoeken op internet op wie ik DV vind lijken word ik spontaan half verliefd op iemand die ik vind via hyves.
Maar wat een lekker ding
en dan zit ik al te zoeken via vrienden van vrienden van vrienden
Ik heb je een DM gestuurd met meer 'details'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nah ik ga niet zomaar pics posten van mensen die daar niet om vragen, oké ze zou beter moeten weten, maar ik doe het niet.quote:
Ik kan alleen pas vanavond aanpassenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd met meer 'details'.
hoiquote:
Ik zoek eigenlijk een smiley die de wenkbrauwen schalks op en neer beweegt en zo. Die kan ik niet vinden, dus die moet je er maar bij denken.quote:
sterkte!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ik heb mijzelf net gesneden met scheren, nu bloed ik uit mijn wang.
Zie DM.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor het rooster, ik zit mobiel.. Ook. Kan er wel in. Maar zie mijn antwoord eerder
emo!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ik heb mijzelf net gesneden met scheren, nu bloed ik uit mijn wang.
Ga ik nodig hebben. Duurt denk ik wel een maandje of 4 voordat ik mijzelf weer durf te scheren. Baardje here I come.quote:
ouwe kluizenaar!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga ik nodig hebben. Duurt denk ik wel een maandje of 4 voordat ik mijzelf weer durf te scheren. Baardje here I come.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |