Was vrijdag in het feest van joop. Bleek de dj ook uit rotterdam te komen. Ging hij opeens keihard roepen: hey we hebben Feyenoorders in de zaal. Toen kneep ik hem wel evenquote:
quote:
Volgens mijn is het met vrouwen wat coulanter, allemaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op zich kan het wel hoor...
Ach ik heb het hand in hand staan zingen in een Amsterdamse kroeg![]()
Dat kon ook gewoon
Ja die club ken ik wel, is dat een fusieclub tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar niks. Ken je FC Binnenmaas?
Hahaha volgens mij komen de meeste mensen die daar heengaan helemaal niet uit Amsterdam, dus dat is niet zo erg. Maar kom eens een keer naar café Pleinzicht bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was vrijdag in het feest van joop. Bleek de dj ook uit rotterdam te komen. Ging hij opeens keihard roepen: hey we hebben Feyenoorders in de zaal. Toen kneep ik hem wel even
Ja van Puttershoek en VV Maasdam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die club ken ik wel, is dat een fusieclub toch
Gelukkig welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mijn is het met vrouwen wat coulanter, allemaal
Ik kan ook gewoon een wit shirt aan doen met een zwarte broek en rode schoenen.quote:
Ben jij er dan ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij komen de meeste mensen die daar heengaan helemaal niet uit Amsterdam, dus dat is niet zo erg. Maar kom eens een keer naar café Pleinzicht bij mij in de buurt
Puttershoek heb ik vroeger vaak tegen gevoetbaldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja van Puttershoek en VV Maasdam.![]()
Daar speelde ik totdat mijn knie kapot ging.
En danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een wit shirt aan doen met een zwarte broek en rode schoenen.
Ja, sinds een jaar of 5.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Puttershoek heb ik vroeger vaak tegen gevoetbald
Hebben ze ook dames?
Was het zo ergquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ben er één keer geweest, wat een avond![]()
Ik vind het wel een tof nummer en de act zat goed in elkaar. En het is geen oostblok, dus dat is altijd goedquote:
Dat is wel weer zoquote:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tof nummer en de act zat goed in elkaar. En het is geen oostblok, dus dat is altijd goed.
Ja, maar ze was ook niet zo goed op het moment dat het er toe deedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Maar wel klote dat Joan niet door was
Normaal zitten die clubs wel bij mij ons in de competitie dan, want zoveel elftallen zijn er niet.quote:
+146quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook niet zo goed op het moment dat het er toe deed.
Ja ze begon erg vals en niet zuiver... zonde hoor. Ik had echt hele goede hoop dit jaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook niet zo goed op het moment dat het er toe deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |