gewoon uit interessequote:
zondequote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh, mijn, god
Jouw cijfer voor Biologie ligt tussen
7,0 en 8,0![]()
en dat terwijl ik het hele jaar onvoldoende heb gestaan en het jaar heb beeindigd met een 5,7
Ik ben gewoon geslaagd nu.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zondedankje stevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feliquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh, mijn, god
7,0 en 8,0![]()
en dat terwijl ik het hele jaar onvoldoende heb gestaan en het jaar heb beeindigd met een 5,7
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh, mijn, god
7,0 en 8,0![]()
fixed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[cliche] Jullie zitten gewoon altijd in mijn hart [/cliche]
quote:
Ik zit al in wat andere SC'en en ik klikte hier toevallig op om te kijken of het hier weer gezellig was. Dus..quote:
Ik was stiekem ook wel nieuwsgierig waar iedereen naar toe was verhuisd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik zit al in wat andere SC'en en ik klikte hier toevallig op om te kijken of het hier weer gezellig was. Dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |