dat was dan ook de hele opzet van het concertquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef robdriessen het volgende:
Ik gisteren door Belgie naar huis rijden, beetje StuBru luisteren, zenden ze de hele set uit van Metallica live op Werchter Boutique! Hebben die gasten gewoon het HELE Black Album op de setlist staan
Samzz is toch lekker van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de rest is hij wel lief hoor, ik wilde hem vorig jaar koppelen met Samzz![]()
Maar echt een Feyenoorder![]()
Hij heeft zelfs onze neef van Facebook geflikkerd omdat hij voor Ajax is...
Hey Snuf! Wist je trouwens dat ik vroeger altijd naar Sparta gingquote:
Same hier. Chillen op het kasteel met gratis eten en drinken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snuf! Wist je trouwens dat ik vroeger altijd naar Sparta ging
Mijn vriendin haar vader was zo zakenman, en dus mochten we altijd gratis mee
vandaar dat ik het clublied ook ken
vrouwelijke voetbalfansquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snuf! Wist je trouwens dat ik vroeger altijd naar Sparta ging
Mijn vriendin haar vader was zo zakenman, en dus mochten we altijd gratis mee
vandaar dat ik het clublied ook ken
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe niet zo
Was het gezellig in het park?
Ik vind ook wel eens dat hij te ver gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samzz is toch lekker van mij
Maar ik lach verder alleen maar om dat soort mensen en dat soort uitspraken, de tering wat een figuur
Jeu des Boules!quote:
Ja daar zat ik ook bij mij en check mijn fb maar, je betrapt mij geen enkele keer op zo'n droevige uitspraakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens dat hij te ver gaat
maar ja harde kern he
jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Same hier. Chillen op het kasteel met gratis eten en drinken.
Ook last van muggen gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Om half twee was ik daar en uiteindelijk zijn we om 0.00 uur weer naar huis gegaan
!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vervloek de dag dat ik Steven beloofde mee te gaan naar een wedstrijd van Ajax.
Heel weinig eigenlijk. Gelukkig. Maar één muggenbult.quote:
Wanneerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vervloek de dag dat ik Steven beloofde mee te gaan naar een wedstrijd van Ajax.
Gewoon op terugkomen dat je niet meer wilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik Samzz meeneem naar Ajax-Feyenoord, dan is iedereen altijd op zijn bestquote:
beloftes aan mij verbreken, alsof man, alsofquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon op terugkomen dat je niet meer wil.
Ja joh dat kost echt 50 gulden ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Samzz meeneem naar Ajax-Feyenoord, dan is iedereen altijd op zijn best
Ik zou tegen RKC ofzo doen, tegen Feyenoord wordt je weer weg getikt net als dit seizoen .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Samzz meeneem naar Ajax-Feyenoord, dan is iedereen altijd op zijn best
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou tegen RKC ofzo doen, tegen Feyenoord wordt je weer weg getikt net als dit seizoen .
Gratisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja joh dat kost echt 50 gulden ofzo
Mensen met een stadionverbod krijgen bij ajax gratis kaartjes van andere supporters.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja joh dat kost echt 50 gulden ofzo
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik zit echt helemaal onderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel weinig eigenlijk. Gelukkig. Maar één muggenbult.
Dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen met een stadionverbod krijgen bij ajax gratis kaartjes van andere supporters.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou tegen RKC ofzo doen, tegen Feyenoord wordt je weer weg getikt net als dit seizoen .
had een sv, tot begin afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb jij een stadionverbod ouwe hooliganF-side sukkel zeker
vond ik ookquote:
Bwahaahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
had een sv, tot begin afgelopen seizoen
Ik vind dat wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef robdriessen het volgende:
En zo zitten we ineens in de Voetbal SC
jij bent dan ook een tokkiequote:
Kom Erik, zullen wij het over het ESF gaan hebben?quote:
Als het even over auto's gaat zit je toch ook niet meteen in een auto SC? Niet zo aanstellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef robdriessen het volgende:
En zo zitten we ineens in de Voetbal SC
Als het Ajax-Feyenoord wordt, doe ik een Feyenoord sjaal omquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik zit echt helemaal onder
En dan niet van die kleintjes, nee hele grote
Uiteraardquote:
Ow dat vind ik ook goed hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kom Erik, zullen wij het over het ESF gaan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |