We noemen het een invasie als dat zou gebeuren!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. UDOWU is meer gesloten dan open. Dat willen we hier toch niet?
Wie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:29 schreef Snuf. het volgende:
Joh Guidetti was hier in de Subway en daar zijn ze trots op
Mensen die denken dat iedereen alles maar krijgt van pappie en/of mammie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag je bed uit komen
ow is hij het weer vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoor net dat er een andere zender op zit. Stom systeem verlangt dat we maandelijks een 'rooster' opsturen (ook al is dat "31 dagen non-stop"). Moeten we even onze Ishi op zetten.
Probeer je niet te zenuwachtig te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil niet naar dit examen, ik ben zo bang dat ik het verneuk omg.
Joh Guidetti.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:29 schreef Snuf. het volgende:
Joh Guidetti was hier in de Subway en daar zijn ze trots op
Hoe laat kan ik langskomen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga wel achter het station staan.
Ja maar dat heb ik niet. Op de oefenexamens haal ik rond de 6,5.. maar ik ben bang dat het examen moeilijk is en ze de dingen vragen die ik juist niet weet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer je niet te zenuwachtig te maken.
Adem in, adem uit. Mits je gewoon goed voorbereid hebt is er weinig aan de hand.
ik alle 3quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef robdriessen het volgende:
Teringjantje, wat een hoop volk hier! Hallo enzo. Nog mensen naar Pinkpop of Werchter Boutique of Dunya geweest?
Ze doen juist examens makkelijker dan de oefenexamens, zodat je het examen sowieso wel haalt en ze een goed slagingspercentage halenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet. Op de oefenexamens haal ik rond de 6,5.. maar ik ben bang dat het examen moeilijk is en ze de dingen vragen die ik juist niet weet.
Succes dan maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op hoop van goede zegen ga ik nu echt heen.
Drie mogelijkheden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet. Op de oefenexamens haal ik rond de 6,5.. maar ik ben bang dat het examen moeilijk is en ze de dingen vragen die ik juist niet weet.
Komt goed, succesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op hoop van goede zegen ga ik nu echt heen.
Kom je toch naar daar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
Versieren SC topic is weer open, dus UDOWU zal ook weer open gaan denk ik... weg leuke mensen
mwa, ik wil het eerst nog zien gebeuren..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
Versieren SC topic is weer open, dus UDOWU zal ook weer open gaan denk ik... weg leuke mensen
je ziet er ook uit als een zwerverquote:
Wat is steven toch een lieverdjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je ziet er ook uit als een zwerver
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Miauwtjequote:
Klopt, maar we hebben het gezellig toch samen in die kartonnen doos onder de brugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?quote:
Ja alleen jammer van die gevaarlijke gekken die tegen onze relatie zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Miauwtje
[..]
Klopt, maar we hebben het gezellig toch samen in die kartonnen doos onder de brug
Dat komt omdat je een ajacied bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer van die gevaarlijke gekken die tegen onze relatie zijn
als je er 1 wil moet je het maar zeggen hoorquote:
Wie was die gevaarlijke man die dat bij mij wil doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een ajacied bent
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een ajacied bent
Ja, ik kan er wel een gebruikenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als je er 1 wil moet je het maar zeggen hoor
ff kijken op die sitequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik kan er wel een gebruiken![]()
Heb je ook iets met het thema 'zon'?
Mijn broertjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie was die gevaarlijke man die dat bij mij wil doen
Hij is welkom om het te komen proberen in Amsterdam hoorquote:
Wow, gewoon het hele album man, shit dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef robdriessen het volgende:
Ik gisteren door Belgie naar huis rijden, beetje StuBru luisteren, zenden ze de hele set uit van Metallica live op Werchter Boutique! Hebben die gasten gewoon het HELE Black Album op de setlist staan
Voor de rest is hij wel lief hoor, ik wilde hem vorig jaar koppelen met Samzzquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is welkom om het te komen proberen in Amsterdam hoor
dat was dan ook de hele opzet van het concertquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef robdriessen het volgende:
Ik gisteren door Belgie naar huis rijden, beetje StuBru luisteren, zenden ze de hele set uit van Metallica live op Werchter Boutique! Hebben die gasten gewoon het HELE Black Album op de setlist staan
Samzz is toch lekker van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de rest is hij wel lief hoor, ik wilde hem vorig jaar koppelen met Samzz![]()
Maar echt een Feyenoorder![]()
Hij heeft zelfs onze neef van Facebook geflikkerd omdat hij voor Ajax is...
Hey Snuf! Wist je trouwens dat ik vroeger altijd naar Sparta gingquote:
Same hier. Chillen op het kasteel met gratis eten en drinken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snuf! Wist je trouwens dat ik vroeger altijd naar Sparta ging
Mijn vriendin haar vader was zo zakenman, en dus mochten we altijd gratis mee
vandaar dat ik het clublied ook ken
vrouwelijke voetbalfansquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Snuf! Wist je trouwens dat ik vroeger altijd naar Sparta ging
Mijn vriendin haar vader was zo zakenman, en dus mochten we altijd gratis mee
vandaar dat ik het clublied ook ken
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe niet zo
Was het gezellig in het park?
Ik vind ook wel eens dat hij te ver gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samzz is toch lekker van mij
Maar ik lach verder alleen maar om dat soort mensen en dat soort uitspraken, de tering wat een figuur
Jeu des Boules!quote:
Ja daar zat ik ook bij mij en check mijn fb maar, je betrapt mij geen enkele keer op zo'n droevige uitspraakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens dat hij te ver gaat
maar ja harde kern he
jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Same hier. Chillen op het kasteel met gratis eten en drinken.
Ook last van muggen gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Om half twee was ik daar en uiteindelijk zijn we om 0.00 uur weer naar huis gegaan
!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vervloek de dag dat ik Steven beloofde mee te gaan naar een wedstrijd van Ajax.
Heel weinig eigenlijk. Gelukkig. Maar één muggenbult.quote:
Wanneerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vervloek de dag dat ik Steven beloofde mee te gaan naar een wedstrijd van Ajax.
Gewoon op terugkomen dat je niet meer wilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik Samzz meeneem naar Ajax-Feyenoord, dan is iedereen altijd op zijn bestquote:
beloftes aan mij verbreken, alsof man, alsofquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon op terugkomen dat je niet meer wil.
Ja joh dat kost echt 50 gulden ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Samzz meeneem naar Ajax-Feyenoord, dan is iedereen altijd op zijn best
Ik zou tegen RKC ofzo doen, tegen Feyenoord wordt je weer weg getikt net als dit seizoen .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Samzz meeneem naar Ajax-Feyenoord, dan is iedereen altijd op zijn best
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou tegen RKC ofzo doen, tegen Feyenoord wordt je weer weg getikt net als dit seizoen .
Gratisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja joh dat kost echt 50 gulden ofzo
Mensen met een stadionverbod krijgen bij ajax gratis kaartjes van andere supporters.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja joh dat kost echt 50 gulden ofzo
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik zit echt helemaal onderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel weinig eigenlijk. Gelukkig. Maar één muggenbult.
Dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen met een stadionverbod krijgen bij ajax gratis kaartjes van andere supporters.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou tegen RKC ofzo doen, tegen Feyenoord wordt je weer weg getikt net als dit seizoen .
had een sv, tot begin afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb jij een stadionverbod ouwe hooliganF-side sukkel zeker
vond ik ookquote:
Bwahaahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
had een sv, tot begin afgelopen seizoen
Ik vind dat wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef robdriessen het volgende:
En zo zitten we ineens in de Voetbal SC
jij bent dan ook een tokkiequote:
Kom Erik, zullen wij het over het ESF gaan hebben?quote:
Als het even over auto's gaat zit je toch ook niet meteen in een auto SC? Niet zo aanstellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef robdriessen het volgende:
En zo zitten we ineens in de Voetbal SC
Als het Ajax-Feyenoord wordt, doe ik een Feyenoord sjaal omquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik zit echt helemaal onder
En dan niet van die kleintjes, nee hele grote
Uiteraardquote:
Ow dat vind ik ook goed hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kom Erik, zullen wij het over het ESF gaan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |