Hoe laat kan ik langskomen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga wel achter het station staan.
Ja maar dat heb ik niet. Op de oefenexamens haal ik rond de 6,5.. maar ik ben bang dat het examen moeilijk is en ze de dingen vragen die ik juist niet weet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer je niet te zenuwachtig te maken.
Adem in, adem uit. Mits je gewoon goed voorbereid hebt is er weinig aan de hand.
ik alle 3quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef robdriessen het volgende:
Teringjantje, wat een hoop volk hier! Hallo enzo. Nog mensen naar Pinkpop of Werchter Boutique of Dunya geweest?
Ze doen juist examens makkelijker dan de oefenexamens, zodat je het examen sowieso wel haalt en ze een goed slagingspercentage halenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet. Op de oefenexamens haal ik rond de 6,5.. maar ik ben bang dat het examen moeilijk is en ze de dingen vragen die ik juist niet weet.
Succes dan maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op hoop van goede zegen ga ik nu echt heen.
Drie mogelijkheden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet. Op de oefenexamens haal ik rond de 6,5.. maar ik ben bang dat het examen moeilijk is en ze de dingen vragen die ik juist niet weet.
Komt goed, succesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op hoop van goede zegen ga ik nu echt heen.
Kom je toch naar daar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
Versieren SC topic is weer open, dus UDOWU zal ook weer open gaan denk ik... weg leuke mensen
mwa, ik wil het eerst nog zien gebeuren..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
Versieren SC topic is weer open, dus UDOWU zal ook weer open gaan denk ik... weg leuke mensen
je ziet er ook uit als een zwerverquote:
Wat is steven toch een lieverdjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je ziet er ook uit als een zwerver
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Miauwtjequote:
Klopt, maar we hebben het gezellig toch samen in die kartonnen doos onder de brugquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?quote:
Ja alleen jammer van die gevaarlijke gekken die tegen onze relatie zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Miauwtje
[..]
Klopt, maar we hebben het gezellig toch samen in die kartonnen doos onder de brug
Dat komt omdat je een ajacied bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer van die gevaarlijke gekken die tegen onze relatie zijn
als je er 1 wil moet je het maar zeggen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |