We noemen het een invasie als dat zou gebeuren!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. UDOWU is meer gesloten dan open. Dat willen we hier toch niet?
Wie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:29 schreef Snuf. het volgende:
Joh Guidetti was hier in de Subway en daar zijn ze trots op
Mensen die denken dat iedereen alles maar krijgt van pappie en/of mammie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag je bed uit komen
ow is hij het weer vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoor net dat er een andere zender op zit. Stom systeem verlangt dat we maandelijks een 'rooster' opsturen (ook al is dat "31 dagen non-stop"). Moeten we even onze Ishi op zetten.
Probeer je niet te zenuwachtig te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil niet naar dit examen, ik ben zo bang dat ik het verneuk omg.
Joh Guidetti.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:29 schreef Snuf. het volgende:
Joh Guidetti was hier in de Subway en daar zijn ze trots op
Hoe laat kan ik langskomen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga wel achter het station staan.
Ja maar dat heb ik niet. Op de oefenexamens haal ik rond de 6,5.. maar ik ben bang dat het examen moeilijk is en ze de dingen vragen die ik juist niet weet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer je niet te zenuwachtig te maken.
Adem in, adem uit. Mits je gewoon goed voorbereid hebt is er weinig aan de hand.
ik alle 3quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:33 schreef robdriessen het volgende:
Teringjantje, wat een hoop volk hier! Hallo enzo. Nog mensen naar Pinkpop of Werchter Boutique of Dunya geweest?
Ze doen juist examens makkelijker dan de oefenexamens, zodat je het examen sowieso wel haalt en ze een goed slagingspercentage halenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet. Op de oefenexamens haal ik rond de 6,5.. maar ik ben bang dat het examen moeilijk is en ze de dingen vragen die ik juist niet weet.
Succes dan maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op hoop van goede zegen ga ik nu echt heen.
Drie mogelijkheden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik niet. Op de oefenexamens haal ik rond de 6,5.. maar ik ben bang dat het examen moeilijk is en ze de dingen vragen die ik juist niet weet.
Komt goed, succesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op hoop van goede zegen ga ik nu echt heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |