Wanneerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vervloek de dag dat ik Steven beloofde mee te gaan naar een wedstrijd van Ajax.
Gewoon op terugkomen dat je niet meer wilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vervloek de dag dat ik Steven beloofde mee te gaan naar een wedstrijd van Ajax.
Ik denk dat ik Samzz meeneem naar Ajax-Feyenoord, dan is iedereen altijd op zijn bestquote:
beloftes aan mij verbreken, alsof man, alsofquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon op terugkomen dat je niet meer wil.
Ja joh dat kost echt 50 gulden ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Samzz meeneem naar Ajax-Feyenoord, dan is iedereen altijd op zijn best
Ik zou tegen RKC ofzo doen, tegen Feyenoord wordt je weer weg getikt net als dit seizoen .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Samzz meeneem naar Ajax-Feyenoord, dan is iedereen altijd op zijn best
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou tegen RKC ofzo doen, tegen Feyenoord wordt je weer weg getikt net als dit seizoen .
Gratisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja joh dat kost echt 50 gulden ofzo
Mensen met een stadionverbod krijgen bij ajax gratis kaartjes van andere supporters.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja joh dat kost echt 50 gulden ofzo
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik zit echt helemaal onderquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel weinig eigenlijk. Gelukkig. Maar één muggenbult.
Dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen met een stadionverbod krijgen bij ajax gratis kaartjes van andere supporters.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou tegen RKC ofzo doen, tegen Feyenoord wordt je weer weg getikt net als dit seizoen .
had een sv, tot begin afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb jij een stadionverbod ouwe hooliganF-side sukkel zeker
vond ik ookquote:
Bwahaahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
had een sv, tot begin afgelopen seizoen
Ik vind dat wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef robdriessen het volgende:
En zo zitten we ineens in de Voetbal SC
jij bent dan ook een tokkiequote:
Kom Erik, zullen wij het over het ESF gaan hebben?quote:
Als het even over auto's gaat zit je toch ook niet meteen in een auto SC? Niet zo aanstellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:56 schreef robdriessen het volgende:
En zo zitten we ineens in de Voetbal SC
Als het Ajax-Feyenoord wordt, doe ik een Feyenoord sjaal omquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik zit echt helemaal onder
En dan niet van die kleintjes, nee hele grote
Uiteraardquote:
Ow dat vind ik ook goed hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kom Erik, zullen wij het over het ESF gaan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |