Ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ze begon erg vals en niet zuiver... zonde hoor. Ik had echt hele goede hoop dit jaar
Ik vind het nog steeds leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat we gewoon moeten stoppen met dat hele songfestival.
Het is iedere keer weer een aanfluiting dit baken met geld kost.quote:
Wat ik me er nog van kan herinneren. Ik werd drónken gevoerd daarquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
Het kost niet meer dan dat een normale Nederlandse productie op TV kost, dus dat valt best mee. Per land dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is iedere keer weer een aanfluiting dit baken met geld kost.
Ik ookquote:
nou dat valt best mee toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is iedere keer weer een aanfluiting dit baken met geld kost.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ik me er nog van kan herinneren. Ik werd drónken gevoerd daar
Pleinzicht-meetquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
We maken dit programma (drie shows, 7,5 uur live televisie) voor een doelgroep van 650 miljoen mensen. De deelnemende omroepen betalen samen 5,2 miljoen CHF (4 miljoen euro). Dat is overigens zonder reis/verblijfkosten, dus wat mij betreft mag je alle bedragen die nu volgen verdubbelen. De rest wordt door gastomroep, sponsoren, kaartverkoop en bijdragen van gaststad/land betaalt. Dat komt dus neer op 0,006 euro per potentiële kijker. Dat is dus 0,0008 euro per ESF-uur per potentiële kijker. Uitgaande van zo'n 100 miljoen daadwerkelijke kijkers kost 't elke kijker minder dan 4 eurocent. Minder, want in veel landen wordt de publieke omroep deels gefinancierd door reclame-inkomsten.
Een 'songfestival-uur' kost een omroep in Europa gemiddeld 12.400 euro. Een gemiddeld uur televisie bij de Nederlandse publieke omroep kost ruim 30.000 euro. Zie http://omroepdatabank.kro(...)stenrtvinvergel.aspx. Door het schaalvoordeel is het ESF dus een bijzonder voordelige productie. Het kost weinig en je krijgt er hoge kwaliteit live entertainment voor terug.
Jammer dat je niet meer kan wel hoorquote:
Het is nog steeds een aanfluiting.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kost niet meer dan dat een normale Nederlandse productie op TV kost, dus dat valt best mee. Per land dan.
Niet mee eensquote:
Precies. De tijd van Johnny Logan en ABBA is voorbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso. Als ik kijk naar wat voor "talent" er uit voorkomt, dan valt er weinig te missen.
Ja, dat mis ik ook wel. Veel te veel liedjes in het Engelsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:38 schreef robdriessen het volgende:
Wat mij voornamelijk stoort aan het ESF is dat het oorspronkelijke idee totaal verloren is gegaan. Een artiest uit eigen land die een (vaak zelfgeschreven) nummer in de eigen taal ten gehore brengt.
Het nummer van Duitsland dit jaar was door Jamie Cullum geschreven!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |