SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kutstudent op 28-05-2012 23:36:59 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Bij dat soort winkels en bijv. de Zara en H&M verschilt het vaak ook nog eens per kledingstuk. Twee dezelfde shirts in dezelfde maat kunnen daar totaal anders zitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi op
Inderdaad, bij H&M draag je met 1.80 echt geen S.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij dat soort winkels en bijv. de Zara en H&M verschilt het vaak ook nog eens per kledingstuk. Twee dezelfde shirts in dezelfde maat kunnen daar totaal anders zitten.
Alsnog, als het een goed geproportioneerde broek is die geleidelijk smaller/wijder wordt/gelijk blijft, dan kan het gewoon, mits het goed gebeurd.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef tliciouz het volgende:
Het heeft niets te maken met hoe goed je bent knuppelsommige broeken hebben een bepaalde pasvorm die dan anders zij door het korter maken.
Mich en kk zitten weer naar titty te hengelen..quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mich en kk zitten weer naar titty te hengelen..
Tauch heeft nog een kindermaatje.
Oh en volgens mij is Stef klaargekomen vanwege een armbar ofzo?
Epic post is epic.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Heldquote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Shirts. S zit meestal te strak in de breedte, maar is wat betreft lengte vaak perfect. En voor broeken zijn zoveel tussenmaten, vind het sowieso zonde om daarmee te gaan klooien voor die 100 euroquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.
Gewoon overhemden. Dan zit je altijd goed met een getailleerde M.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Shirts. S zit meestal te strak in de breedte, maar is wat betreft lengte vaak perfect. En voor broeken zijn zoveel tussenmaten, vind het sowieso zonde om daarmee te gaan klooien voor die 100 euro
Net afgelopen hier, was best grappige filmquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, dan zie je Tejbz in Ghost Rider 2. To tha face to tha face.
waar is het?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mooi plaatje vanaf werk geschoten, je weet toch.
[ afbeelding ]
Deze is genomen van het dakterras bij ING. Het is net achter het oude Akzo gebouw volgens mij.quote:
hmm oke nice,neem een foto van dichtbijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze is genomen van het dakterras bij ING. Het is net achter het oude Akzo gebouw volgens mij.
quote:
Waar was dat? Kon niets zien net?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mooi plaatje vanaf werk geschoten, je weet toch.
[ afbeelding ]
haha epic, laat je spullen achter, laat je kinder achter en ga gewoon naar buiten. Lang geleden dat we spam hebben gehad van michhasquote:
Dat snap ik, maar waar was de brand of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dakterras van ING, kon het vanaf mijn huis ook zien. Jij woont in het spijkerkwartier toch?
Ja het is ergens achter de Akzo, volgens mij in die autogarage daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waar was de brand of weet je dat niet?
Ja, maar heb uit elk raam gekeken, kon niets zien
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net gewerkt van 4 tot 8 en nu nog lekker een stuk rennen. Dan naar Eindhoven voor een clinic van Michael Kuiper
quote:
Gewerkt van 4 tot 8, wtf?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net gewerkt van 4 tot 8 en nu nog lekker een stuk rennen. Dan naar Eindhoven voor een clinic van Michael Kuiper
Beetje zwart bij beunenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewerkt van 4 tot 8, wtf?
Goedemorgen trouwens
Ik zat er ook aan te denken maar ik vond het nog te vroeg hiervoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de gaten houden of zijn hoertjes genoeg verdienen.
Daar heb ik geen om kijken meer aan die krijgen regelmatig een pimp slap dan blijven ze scherpquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de gaten houden of zijn hoertjes genoeg verdienen.
Limburg,pakketjes sorteren.. Je zit dus in de drugshandel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pakketjes sorteren enzo beetje sjouwen dus dat is wel mijn ding
Shiiiit deze man weetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Limburg,pakketjes sorteren.. Je zit dus in de drugshandel?
Ik snap het. Jij zit op de lijn Almere - Utrecht - Weert, alles komt van Mister en Lexi af naar jou toe!quote:
Sssttt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik snap het. Jij zit op de lijn Almere - Utrecht - Weert, alles komt van Mister en Lexi af naar jou toe!
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 05:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha geweldige ep, vooral vanaf een minuut of 24 a 25
dudequote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk picknicken en om het helemaal gek te maken; eventjes zwemmen.![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja die dude ging vooral om de opmerking van Moustache, zie nu pas dat het er verneukt uit zietquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah bijna nog een heel topic gemist, maar ik ben ook weer boven water
Motherfucking GOTY jonguhquote:Release Information:
Enjoy being a farmer between 1950 and 1970 in the "Agricultural Simulator
Historical Farming". The game takes you to the good old days and you will
experience the charming farming of the 60s and 70s. Fans of nostalgia and
history will be glad to work with original designed machines and to till
a field with well known Oldtimer Tractors. With the new feature - the
dynamic ground Agrar Simulator - Historical Farming presents the first
real furrows which will be left when working at the fields with strong
machines. The furrows will have impact on the driving behavior of the
tractors and guarantee pure realism. It is up to the player to decide in
which region he would like to cultivate his farm. There are two amazing
szenarios - idyllic highlands, valleys and woods in the alp-region or the
faszinating Toscana region with measured climate.
Features:
Experience the charming farming in between 1950 and 1970
Original drafted Oldtimer tractors of well known brands like John Deere,
Lanz Bulldog etc.
Pure Realism due to features like the dynamic ground with furrows
Two different scenarios - Toskana and the nothern Alp-Region
moet ik hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Agricultural.Simulator.Historical.Farming.2012-TiNYiSO
[..]
Motherfucking GOTY jonguh
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Agricultural.Simulator.Historical.Farming.2012-TiNYiSO
[..]
Motherfucking GOTY jonguh
Nu kom je ook nog eens buiten of nie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah bijna nog een heel topic gemist, maar ik ben ook weer boven water
nee dat is fucking gayquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogguh
Snooze met moeilijke rekensommen is best geniaal
quote:
Yeah, verschil is alleen dat ik overdag nog buiten kom, en jij alleen maar als het savonds donker isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu kom je ook nog eens buiten of nie?
Je weet zelf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah, verschil is alleen dat ik overdag nog buiten kom, en jij alleen maar als het savonds donker is
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah, verschil is alleen dat ik overdag nog buiten kom, en jij alleen maar als het savonds donker is
maar kan je tijdens het met de trekker naar achter rijden, ook he eigen kind aanrijden?quote:
ik ben iemand die 3x20 keer opdruktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben echt iemand die anders 20 keer erop drukt
Ah net zoals bij FB dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ [url=http://pictures.4ever.eu/data/674xX/fun/people/[pictures.4ever.eu]%20eyes%20in%20the%20dark,%20a%20couple,%20a%20black%20man%20149087.jpg]afbeelding[/url] ]
Je ziet hem niet, maar hij is er wel.
Briljantquote:
2 witte boterhammen met opgedroogde poep?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
ontbijten![]()
zie nu trouwens dat het wel redelijk nasty op een foto staat
#win !quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
2 witte boterhammen met opgedroogde poep?
Wat de neuk is dat danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
ontbijten![]()
zie nu trouwens dat het wel redelijk nasty op een foto staat
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
2 witte boterhammen met opgedroogde poep?
quote:
Yeah was vanmorgen eerst uur gaan fietsen, en had nu dus wel hongerquote:
Ik loop hier ook in mijn korte broek rondquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:53 schreef Bozz187 het volgende:
Het fucking koud en ik ben zwaar underdressed
dat niet maar zit op een lichte tocht met alleen een t-shirt aan, en straks terug op de motor heb ik ook geen voeringen in me jas en broek zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik loop hier ook in mijn korte broek rond
100 FPS? Dat zal wel weer een fijne supercomputer worden die je daar voor nodig zal hebben.quote:
I'm a nice dude, with some nice dreams.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:45 schreef Tauchmeister het volgende:
I got the rolly on my arm and I'm pouring Chandon
Ik moest even lachen, ik zie jou al draken temmen in die schoenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik trek zelf altijd deze aan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest even lachen, ik zie jou al draken temmen in die schoenen
Ik had het er van de week met mijn club over om een keer te gaan larpen, en dan als je een chick doodmaakt mee een bos in sleuren en met haar gaan neuken, als ze dan vraagt wat je aan het doen bent gewoon zeggen dat soldaten dat vroeger ook deden. Spoils of war.quote:
1:3 is inderdaad best acceptabelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:22 schreef Kutstudent het volgende:
Het zou je verbazen hoe goed mijn ratio acceptabele chicks/draken is maargoed.
tranen van het lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Korte broek,overhemd en dan die schoenen
Ik heb een aantal jaar geleden met 10 vrienden eens meegedaan aan zo'n larpfestijn, alleen zijn we na 15 minuten weggestuurd omdat we de regels niet snapten en liepen te klotenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had het er van de week met mijn club over om een keer te gaan larpen, en dan als je een chick doodmaakt mee een bos in sleuren en met haar gaan neuken, als ze dan vraagt wat je aan het doen bent gewoon zeggen dat soldaten dat vroeger ook deden. Spoils of war.
Hoort erbij, ook binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tranen van het lachen
en natuurlijk zonnebrand aan zijn riem geclipt
Dat zou bij ons ook sowieso gebeuren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar geleden met 10 vrienden eens meegedaan aan zo'n larpfestijn, alleen zijn we na 15 minuten weggestuurd omdat we de regels niet snapten en liepen te kloten
Het erge is dat wat je op Youtube ziet ook gewoon echt daar gebeurtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou bij ons ook sowieso gebeuren.
het duurt precies 1 minuut voordat ik iedereen verraad en met scherpe objecten op iedereen in steekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Keer een larp meet doen met dit topic? Kijken hoelang we het vol houden voor we eruit getrapt worden.
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Keer een larp meet doen met dit topic? Kijken hoelang we het vol houden voor we eruit getrapt worden.
hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
Dan maak ik zo'n ridder lans en ga ik beetje op de tomos rondrijden met dat ding. Zie me maar eens te pakken te krijgen, kutjong.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
Dan ga ik sowieso met een overdreven limburgs accent dingen zoals "vuarbal vuarbal" roepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef Bozz187 het volgende:
Godverdomme pierre, ik blijf die mental pic zien van mich die naar mensen blaft op een manier die alleen heel hij kan
Waarom doen mensen dit in fucksnaam?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
Die russen weten wel hoe het moet zo te zien. Beetje op elkaar inhakken.
Ah dat valt nog wel mee, dacht eerder aan 0:14quote:
DUDEquote:
zodat mensen zoals jij en ik zich beter over zichzelf voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dit in fucksnaam?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zodat mensen zoals jij en ik zich beter over zichzelf voelen
Bozz uses motorsuit. Tliciouz fainted.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
a wild tliciouz appears, she's not very effective
Karel poep plas hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz uses motorsuit. Tliciouz fainted.
Volg die shit nietquote:
quote:
Mooi manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
Eerste statistiektentamen gehaald met een 7 awwwyeaaah![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Rear naked dit dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens denk ik niet dat ik me kan gedragen met larpen en maar gewoon mensen ga choken
geen flesje met zonnebrand aan der riem hangenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
2 bulten en moedervlek op gezicht. Wouldn't bang.
Anaconda choke of triangle choke is meer mijn ding. Rear naked is best risicovol omdat je snel in een kut positie komt.quote:
Als je lang naar dr gezicht blijft kijken lijkt ze op een dude.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
geen flesje met zonnebrand aan der riem hangen
Denk echt dat je naar de verkeerde kijktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je lang naar dr gezicht blijft kijken lijkt ze op een dude.
Nee joh, Pringles valt op vrouwen die hij toch nooit zal krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk echt dat je naar de verkeerde kijkt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, Pringles valt op vrouwen die hij toch nooit zal krijgen.
Jammer alleen dat zo'n chick als ze in functie is toch niet te regelen valt.quote:
[..]
Het ging jou toch aardig af met die conducteurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer alleen dat zo'n chick als ze in functie is toch niet te regelen valt.
Nee joh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk echt dat je naar de verkeerde kijkt
[..]
Dat is iets anders dan een inspecteur van politie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging jou toch aardig af met die conducteur
Jawel, maar toch is ook in functiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan een inspecteur van politie.
SNAP 2quote:
Snap 2, really?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar toch is ook in functie
[..]
SNAP 2
Jawel hoor, al geef je me 5 snappen. Dan moet het wel snapbaar zijn.quote:
Ja kan wel weer SNAP neerzetten of een willekeurig plaatje, maar vond dit wel op zijn plaats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)n-3-en-xbox-360.html
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja kan wel weer SNAP neerzetten of een willekeurig plaatje, maar vond dit wel op zijn plaats.
Als je daar een probleem mee hebt, dan lijkt het mij handig om de browser op je telefoon af te sluiten en verder te gaan met leven.
Wie weet kom je via deze manier de ware tegen, ik zou dan wel overdag naar buiten gaan, 's avonds zijn de meeste 16 jarige binnen.
Natuurlijk zijn er ook een paar uitzonderingen, die tot 3 uur 's nachts op straat hangen en wat breezers en andere versnaperingen naar binnen werken. Dit is misschien wel een hele makkelijke doelgroep, maar of je daar gelukkig mee kunt worden is een heel ander verhaal.
Verder zou ik ook gewoon door gaan met sporten en ja laat gewoon je snor groeien, vrouwen zullen daar van smelten
Mochten ze een snor niet kunnen waarderen, dan is dat haar fout. Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.
Ik wens je veel succesGeachte Nick,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartelijk dank voor dit stukje informatie. Dit stel ik erg op prijs en zal ik ook in de praktijk proberen toe te passen.
Om dit in de toekomst te blijven doen, ben ik afhankelijk van de inzet en bijdrages van vrijwilligers, mede gezien het feit dat de subsidies door de overheid worden teruggedraaid.
Kan ik ook in de toekomst op je steun blijven rekenen?
Ik hoop dat je, als je in de gelegenheid bent, contact met mij kan opnemen.
Met vriendelijke groet,
Broski.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Bron? Jezelf?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.
als ze 16 zijn kunnen ze ook scheren hoorquote:
Nee, ik laat me niet in met inbreeds, gespuis en schavuiten. Ik leef aan de top van de samenleving brosefine.quote:
Geachte Broskiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geachte Nick,
Hartelijk dank voor dit stukje informatie. Dit stel ik erg op prijs en zal ik ook in de praktijk proberen toe te passen.
Om dit in de toekomst te blijven doen, ben ik afhankelijk van de inzet en bijdrages van vrijwilligers, mede gezien het feit dat de subsidies door de overheid worden teruggedraaid.
Kan ik ook in de toekomst op je steun blijven rekenen?
Ik hoop dat je, als je in de gelegenheid bent, contact met mij op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Broski.
plamuur is okequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Teveel plamuur, net als tachtig procent van alle vrouwen
jawel vieze lak wijven die niks aan hun uiterlijk doenquote:
Ja sommige hebben het nou eenmaal nodig om heel der kop te bedekken met zooi, of ze daar mooier van worden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jawel vieze lak wijven die niks aan hun uiterlijk doen, uberhaubt vrouwen zonder of te weinig make-up
Haha nice dudequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Tweede goede nieuws van vandaag is dat alles nu rond is met de verhuurderVan de week contract tekenen
Congratsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Tweede goede nieuws van vandaag is dat alles nu rond is met de verhuurderVan de week contract tekenen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jawel vieze lak wijven die niks aan hun uiterlijk doen, uberhaubt vrouwen zonder of te weinig make-up
Geachte Nick,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geachte Broski
Geen probleem, ik deel graag informatie met andere mensen. En natuurlijk kun je in de toekomst op mijn steun rekenen.
Contact opnemen? Dat word lastig he meneer Broski, aangezien je nog steeds erg anoniem wilt leven. Dat is natuurlijk iemand zijn goed recht.
En ik ben wel in de gelegenheid om samen op draken jacht te gaan, maar ik heb het idee dat je meer hebt aan een ander persoon, die iets meer in die wereld thuis is.
Mocht je in contact met die persoon willen komen, dan hoor ik dat graag van je. Al heb ik sterk het vermoeden dat je die persoon al kent.
De mogelijkheid om naar mooie vrouwen te zoeken is natuurlijk ook aanwezig, mocht je daar enige interesse in hebben, zou ik het fijn vinden als je contact met mij opneemt
Met vriendelijke groet,
Nick (je weet wel die van FB)
yup met make up zou ik haar doen, en hard. Tegen de tijd dat ie make up eraf is ben ik allang wegquote:
Geachte Broski,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geachte Nick,
Hartelijk dank voor uw reactie en voor uw steun. Het anoniem-leven is mij met de paplepel in gegoten. Ik kan wel een uitzondering maken voor jou. We kunnen afspreken op een locatie, maar eerst zou jij een pakketje voor mij moeten ophalen en meebrengen om mijn vertrouwen te winnen.
En drakenjacht? Nee, ga inderdaad op zoek naar mooie vrouwen die ver boven mijn niveau zijn.
Ik hoop dat je met het bovenstaande akkoord gaat en dat ik zo spoedig mogelijk een antwoord van je krijg.
Met vriendelijke groet,
Broski
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geachte Broski,
Wat fijn dat je zo snel een reactie achterlaat. Om enige rare situaties achterwege te laten, zou je wel even kunnen vertellen wat er in dat pakketje zit?
Was namelijk niet van plan om 1 of andere sekspop op te halen en daar mee door de stad te gaan lopen.
Je kan natuurlijk wel begrijpen waarom ik dat niet wil. Dat is sowieso niet goed voor ons aanzien tegen over de dames.
Mooie vrouwen die ver boven je niveau zijn? Zo moet je niet denken Broski. Vrouwen die jou niet willen, maken natuurlijk een grote fout in hun leven. Ze mogen in hun handjes klappen als ze een afspraakje met jou hebben
Zo'n leuke en aardige jongen sla je natuurlijk niet over. Je bent ook nog eens heel lief. Dat zien vrouwen ook graag hoor.
Nee Brohit, ik wil het niet meer hebben over vrouwen die te ver boven jou niveau zijn.
Ik hoop dat ik wederom snel bericht krijg van je, zodat we een locatie kunnen afspreken en leuke vrouwen voor je gaan zoeken.
Met vriendelijke groet,
Nick
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met Pierre.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Pixell het volgende:
Wat kunnen jullie 2 een bullshit lullen zeg
Jij wel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met Pierre.
Dit is nog niksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Pixell het volgende:
Wat kunnen jullie 2 een bullshit lullen zeg
Damn...quote:
Geachte Nick,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geachte Broski,
Wat fijn dat je zo snel een reactie achterlaat. Om enige rare situaties achterwege te laten, zou je wel even kunnen vertellen wat er in dat pakketje zit?
Was namelijk niet van plan om 1 of andere sekspop op te halen en daar mee door de stad te gaan lopen.
Je kan natuurlijk wel begrijpen waarom ik dat niet wil. Dat is sowieso niet goed voor ons aanzien tegen over de dames.
Mooie vrouwen die ver boven je niveau zijn? Zo moet je niet denken Broski. Vrouwen die jou niet willen, maken natuurlijk een grote fout in hun leven. Ze mogen in hun handjes klappen als ze een afspraakje met jou hebben
Zo'n leuke en aardige jongen sla je natuurlijk niet over. Je bent ook nog eens heel lief. Dat zien vrouwen ook graag hoor.
Nee Brohit, ik wil het niet meer hebben over vrouwen die te ver boven jou niveau zijn.
Ik hoop dat ik wederom snel bericht krijg van je, zodat we een locatie kunnen afspreken en leuke vrouwen voor je gaan zoeken.
Met vriendelijke groet,
Nick
Hier ben ik het met je eens. Als ze mij nou eens een kans gaven..Misschien kun jij ze overhalen?quote:Zo'n leuke en aardige jongen sla je natuurlijk niet over. Je bent ook nog eens heel lief. Dat zien vrouwen ook graag hoor.
Geachte Broskiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geachte Nick,
Wat er in het pakketje zit is op dit moment nog niet belangrijk. Op de dag van onze ontmoeting zal ik je vertellen wat er in zit. Maak je maar geen zorgen, er zit geen sekspop in. Het is een doodnormale doos.
En wat betreft de dames; ik heb er tot op de dag van vandaag geen geluk mee gehad. Dat kan misschien komen omdat ik een grote moedervlek aan de rechterkant van mn neus heb, dat is een beetje een afknapper bij de dames, merk ik. Als je daarvoor enige tips heb hoor ik die graag.
[..]
Hier ben ik het met je eens. Als ze mij nou eens een kans gaven..Misschien kun jij ze overhalen?
Voor mijn contactgegevens stuur ik jou nog een pm en handelen we het daar verder af. Met dat gezegd sluit ik deze gesprek af.
Met vriendelijke groet,
Broski
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met Pierre.
Die zijn wel een stuk hoger van niveauquote:
Kom je een keer bij mij Parbo drinken zodra ik mn nieuwe crib heb? Of Borgoe rum?quote:
Nee, Joop/Bert vs. Aartje T.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Al die domme e-mails tussen joop en bert, al die shit
Die housewarming word natuurlijk wel epischquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom je een keer bij mij Parbo drinken zodra ik mn nieuwe crib heb? Of Borgoe rum?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja kan wel weer SNAP neerzetten of een willekeurig plaatje, maar vond dit wel op zijn plaats.
Als je daar een probleem mee hebt, dan lijkt het mij handig om de browser op je telefoon af te sluiten en verder te gaan met leven.
Wie weet kom je via deze manier de ware tegen, ik zou dan wel overdag naar buiten gaan, 's avonds zijn de meeste 16 jarige binnen.
Natuurlijk zijn er ook een paar uitzonderingen, die tot 3 uur 's nachts op straat hangen en wat breezers en andere versnaperingen naar binnen werken. Dit is misschien wel een hele makkelijke doelgroep, maar of je daar gelukkig mee kunt worden is een heel ander verhaal.
Verder zou ik ook gewoon door gaan met sporten en ja laat gewoon je snor groeien, vrouwen zullen daar van smelten
Mochten ze een snor niet kunnen waarderen, dan is dat haar fout. Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.
Ik wens je veel succesBitch please. Mister gebruikt gewoon zijn eigen tactieken om vrouwen te verschalken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Kankerdom.quote:
Daar kunnen we het over hebben. Eerst nadenken over het woonboot-feestje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom je een keer bij mij Parbo drinken zodra ik mn nieuwe crib heb? Of Borgoe rum?
Heb je voor mij een glaasje vruchten limonade misschienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie er toch genoegquote:
ik haal em straks uit werkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef SoldMayor het volgende:
OMG alleen al toen ik de game opstarte er stond gewoon ROCKSTAR GAMES!
instant goty.
ook geitjes hebben aandacht nodig, kijk maar eens hoe ze dat in de bergen van Turkije doen. Wees blij dat je daar niet terecht komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef Bozz187 het volgende:
Hihi housewarming van pierre, wordt kk wakker in België met het stuur van een austin martin en een dode geit. dat moet wel
Hoezee!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Hoi
Na vijf dagen op de brommert rondscheuren in de Eifel en Nurburgring (helaas er langs en niet op het circuit zelf) leef ik gewoon nog! Mijn eigen verwachtingen overtroffen
nice, en nu voor 900euro onderhoud laten doen aan je motor. was het met de lekke band?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Hoi
Na vijf dagen op de brommert rondscheuren in de Eifel en Nurburgring (helaas er langs en niet op het circuit zelf) leef ik gewoon nog! Mijn eigen verwachtingen overtroffen
Ha-haaaaa onderhoud zegtiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice, en nu voor 900euro onderhoud laten doen aan je motor. was het met de lekke band?
Nice, welkom terug!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Hoi
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Michhas het volgende:
Hoi,
Wij hebben voor de eerste keer spruitjes gezaaid en geplant. Nu zijn ze volgens ons klaar om te oogsten. Ze zien er al groot genoeg uit. We weten eigenlijk niet goed hoe eraan te beginnen. Zou het nog te vroeg zijn om te oogsten? Snij je die gewoon af van de stok? Iemand wat tips?
Alvast bedankt!
Groetjes
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Johan,
Pluk of snijd spruiten als ze nog mooi dicht en hard zijn, en zo'n 2-3 centimeter groot zijn. Verwijder ondertussen van de planten geel blad, en eventuele rotte en losse spruiten. Zoals gezegd, kun je ook de wat lossere spruitjes oogsten en eten in roerbak of stoofschotels. Gooi na de oogst de dikke stammen weg (dat doen we trouwens bij alle kolen): ze verteren niet op de composthoop omdat ze heel hard en dik zijn. Geplukte spruiten zijn in de koelkast nog een klein weekje houdbaar, losse spruiten zijn minder goed houdbaar en moet je binnen een dag of 3 eten.
Groetjes,
Bert
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Berte best,
Hartelijk dank voor je snelle berichtje. We hebben de spuiten geoogst, echter kwam er een wasbeer en die heeft ze gestolen. Helaas, we keken er erg naar uit ze op te eten.
Even een andere vraag waar je mij misschien mee kan helpen.
Ik en mijn partner gaan al jaren naar de Gereformeerde Kerk te Bilthoven. Ik ben daar pastoor, en ben vaak betrokken bij de zondagochtenmis.
Nou is het zo dat we altijd geholpen worden door koorjongens. Één knaap in het speciaal heeft mijn aandacht getrokken. Helaas heeft hij nog niks anders van mij getrokken. Heb jij misschien tips hoe ik deze jongen zeker maar discreet het bed in kan kletsen?
Ik hoor graag van je.
Groentjes,
Johan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Johan,
Ik dacht aan Uw schrijfstijl al te herkennen dat U pastoor bent van het plaatstelijke kerkgenootschap in Bilthoven. Ook voor deze delicate zaak heb ik een aantal tips voor U!
1. Beledig hem nooit
2. MSN, het is hartstikke leuk om uren met hem te MSN'en, maar je zet je mysterieusheid en onbereikbaarheid mee op het spel.
3. Te veel drank, absoluut niet doen.
4. Té uitdagend voor de dag komen, misschien dat sommige jongens het leuk vinden om halfnaakte pastoors te zien maar als jij daar met je stiletto hakken en minirok komt aanhuppelen zal hij je niet snel serieus nemen.
5. Iemand proberen te zijn die je niet bent, blijf altijd jezelf. Als je ineens heel anders blijkt te zijn dan hij dacht, is het nog maar de vraag of hij bij je blijft als je hem eenmaal aan de haak hebt geslagen.
6. Zijn koos naampjes gebruiken in het openbaar, jongens worden daar heel ongemakkelijk van.
7. Zeg niet gelijk geile dingen en zorg ervoor dat je je niet snel te laat inpalmen, zodra een jongen dat in de gaten heeft maakt hij daar misbruik van en zit jij later met een "kutgevoel"!
8. Jongens zijn vaak heel saai want ze zoeken je helemaal niet op maar als jij niks van je laat horen dan moet hij wel actie ondernemen als hij jou echt leuk vind!
9. Oogcontact is een van de belangrijkste signalen
10. Laat je niet verleiden door je vriendinnen!! Zij helpen je om van hem af te komen!! Don't do it!!
zorg dat je niet aan iedereen te veel dingen over hem vraagt, want als hij er achter komt kan het stalkerig over komen.
11. Als hij naar je toe komt, geef hem dan wel een beetje aandacht. Maar niet te veel. dan is hij snel klaar en heeft hij alles al.
12. Bots expres tegen hem aan en zeg dan gaat het het spijt me.
13. Leen je spulletjes aan hem uit dan kom je aardig en lief over.
14. Plagen mag op een grappig manier, probeer dan oogcontact te maken.
15. Speel een beetje hard to get maar neem het ook weet niet te serieus
Kom blij over, niet meteen over allemaal negatieve dingen gaan praten.
Succes !
Groetjes Bert
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Bert,
Daar was ik weer. Het lijkt bijna alsof we vrienden aan het worden zijn ha ha, zo kom je nog eens iemand tegen!
Bert ik moet je wat vertellen. Tot mijn grote spijt heb ik tegen je gelogen. Ik deed me voor als botanier en pastoor, maar dat ben ik eigenlijk helemaal niet. Er is echter wel een reden dat ik je gemaild heb.
Anderhalf jaar geleden heb ik via de site van marktplaats een mooie collectie Pink Floyd cd's besteld voor ¤ 53,86. De verkoper verzekerde mij dat ze in goede staat waren, en dat ik de cd's binnen enkele dagen zou ontvangen.
Ik heb de cd's nooit ontvangen Bert. Diverse malen heb ik contact gezocht met de verkoper, maar het leek een hopeloze zaak.
Die verkoper Bert, was jij.
Anderhalf jaar lang heb ik gewacht op dit moment. Het moment dat ik oog in oog met je zou staan, via de e-mail.
De cd's ben ik vergeten, het geld ben ik vergeten, maar het doet me nog steeds veel pijn. Dus ik wil je één ding vragen.
Waarom, Bert? Waarom?
Hopende op een spoedige en adequate reactie,
Johan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Johan,
Ergens had ik al het gevoel dat U geen spruitjesteler en/of pastoor was. Mij op deze manier voor het lapje houden, hoe durft U?! U krenkt mijn gevoel en beledigt mijn integriteit.
Ik heb nooit cd's van Pink Floyd gehad, daar ik een grote fan ben van Django Wagner, Zanger Julian en Zangeres Sharon. Engeltalige muziek komt er binnen dit huishouden niet in meneer, zeer zeker niet. Het idee alleen al.
Zodoende kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat U de verkeerde Bert voor U hebt. Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, weet U. Nee, als het nou ging om de eerste demotape van Django's nummer "Mijn naam dat is Marina", dan was het andere koek geweest. Die heb ik ooit verkocht aan Gerrit, ook wonende te Bilthoven. Wellicht bent U mij nu ook aan het testen en bent U eigenlijk Gerrit uit Bilthoven?
Minder vriendelijke groeten,
Bert
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste Bert,
Ik vind uw beschuldigen ronduit lachwekkend. U lult wel, maar u weet de weg niet!
Wij weten allebei dat u mij bedrogen en bestolen hebt, want zo zit het meneer! Ja! Ik draai mijn rug om er wordt hier gegoocheld met cijfertjes! Creatief boekhouden, dat is waar u een kei in bent meneer, en niks meer dan dat!
Ik weiger dit te accepteren. Zoals mijn grootmoeke altijd zei: 'Van een perenboom kun je geen planken zagen'. En zo is het maar net meneer Bert.
Ik denk dat u een hele hoop heeft om over na te denken wanneer u achter slot en grendel beland. Uitschot, u bent het! En daar betaal ik dan mijn belasting voor, het moet niet gekker worden!
U bent een dwaas en een clown, denkende dat uw e-mails mij afschrikken. Ik pik dit niet meneer Bert!
Acceptgiro groeten,
Meneer J. van Tongeren
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geachte heer van Tongeren,
Allereerst verbaast mij deze agressieve toon in Uw laatste mail. Ik ben geneigd om te zeggen "Wat kom jij", maar dat is slechts voorbehouden aan onze getinte medelanders. U meneer, verwijt mij de oplichter te zijn, echter is niets minder waar. Mijn moeder zei altijd: "In Bilthoven moet je peren stoven", en dat is precies wat er gedaan moet worden.
Ten tweede raaskalt U in het het wilde weg over creatief boekhouden. U weet net zoals ik dat ik niet creatief ben, maar wel een ster in boekhouden. Gezien mijn werk bij de Incasso Unie ben ik dan ook het een en ander te weten gekomen over U, meneer van Tongeren. Kunt U misschien uitleggen hoe het kan dat U onlangs voor meer dan 50000 euro hebt uitgegeven in lokale parenclub Bada Bing? En dat U daar zelfs bij Friesland Bank een persoonlijke lening voor hebt afgesloten? Wat zou Uw familie hiervan vinden meneer van Tongeren? Dat U nu in de schuldsanering zit vanwege een avondje plezier met dames van lichte zeden? Hoge bomen vangen veel wind, weet U?!
Voorts wil ik U wijzen op het feit dat bedreigingen aan mijn adres bij voorbaat een kansloze missie zijn. Dreigen is een vorm van onmacht, en ik weiger mij te laten intimideren door zulke kolder. U meneer, bent een randfiguur van de samenleving, waarvoor negatieve superlatieven tekort komen. U bent tuig van de richel, schorriemorrie, een schobbejak, een doerak, een schavuit.
Vriendelijke groet,
Bert van Haamstede
Chief Executive Incasso Unie B.V.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geachte heer van Haamstede,
Ik dacht zojuist te lezen dat u werkzaam bent bij Incasso Unie. U komt echter op mij over alsof u werkt bij de Melk Unie.
Uw gezever is neutraal, net als melk. Het deert mij totaal niet. U laat grote woorden vallen alsof het rauwe eieren zijn, vol salmonella en zonder enige smaak.
Ondanks ons meningsverschil had ik toch meer van u verwacht meneer van Haamstede.
U zou een voorbeeld aan mij moeten nemen. Ik eet mijn muesli met bier. Ik hak hout. Ik eet vlees. Waar u waarschijnlijk briketten koopt om uw voorgemarineerde kipdrumsticks mee te grillen.
U slaat om u heen als een koorjongen die voor het eerst 'op schoot' mag bij de pastoor (gelooft u mij beste man, ik heb hier ervaring mee). Waardeloze, zinloze en vooral betekenisloze woorden regenen neer in uw schrijven, als de zoete verlossing van de pastoor, die voor het eerst neerregent op het gezicht van diezelfde koorjongen.
Ik walg van u, en uw collega's! Pakken pakken pakken, maar niks geven! U bent waarschijnlijk de reden dat die hele graaicultuur is ontstaan! Onsmakelijke vent die je er bent! Gadverdegadverdegadver meneer Bert!
Met groete vriendelijkheid,
J. van Tongeren
Kunstenaar en ZZP-er.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geachte heer van Tongeren,
Hier komt de aap uit de mouw. U bent dus kunstenaar, en derhalve niet in staat Uw eigen broek op te houden. Vandaar de lening, vandaar de schuldsanering. U moet zich schamen, daar U niet alleen Uzelf dupeert maar ook Uw naasten.
Verder wil ik U graag dienen van verder repliek. U bazelt over dat U een echte vent bent. Echter, zelf met de riem der uitkeringen en de bretels der subsidies weet U Uw broek nog niet op te houden. Ik interesseer mij voorts ook weinig over Uw eetgewoonten of Uw dagelijkse bezigheden. Hout hakken kan iedereen en muesli met bier is niet stoer, louter smerig. Smerige gewoonten heer van Tongeren, ik zou moeten walgen van U!
Tevens insinueert U dat ik slechts een kantoorknul van beperkt intellect zou zijn. Meneer van Tongeren, U strooit met woorden alsof U een strooiwagen tijdens de winter bent, U bazelt alsof U een cabaretier aan de speed bent, derhalve weiger ik U verder serieus te nemen. U meneer, bent een paria van de samenleving. Uitgestoten, uitgekotst door het gewone volk. Mocht U nog steeds denken iets bij te dragen aan de samenleving, zet het uit uw hoofd. U heeft verkeerde keuzes gemaakt, die U op deze positie hebben laten belanden. Nodeloos te zeggen dat U een gefaald burger bent.
Met groetelijke vrienden,
Bert van Haamstede
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan de weledele heer van Haamstede.
Geachte heer van Haamstede,
Met referte aan uw schrijven van 18 november j.l., heeft zich tot mij gewend de heer van Tongeren, hierna te noemen 'reclamant'.
Mijn cliënt heeft mij aangegeven dat de toon waarop hij door u is aangesproken niet getolereerd wordt. Ik kan weinig anders dan het hier mee eens zijn.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend zo snel mogelijk de beloofde Pink Floyd cd's in goede staat bij de reclamant aan te leveren.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
E. Ratelband
Entrepreneur, mediamagnaat en de man van Tsjakka
SBS 6 Rechtsbijstand
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boerenkool met een eigen wil.
Goed topic
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij kiest ze wel uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef Kutstudent het volgende:
Lauren Verster moet op mijn piemel gaan zitten.
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 01:39 schreef Kutstudent het volgende:
Oja, ik heb net letterlijk jankend van het lachen in het ziekenhuis gezeten.Iemand had goldstrike in z'n oog gegoten zodat het sneller opgenomen werd, maar dat ging niet helemaal lekker.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal lekker?
Hoe the fuck kan Goldstrike in je oog wel lekker gaan?
Die heb je net ook terug gevonden zekerquote:
Neger wat?quote:Hey I just met you, and this is crazy!
I'm Joseph Kony, and I'm taking your baby!
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
Gefeliciteerd tams.
Ik kom je wel even doorsauzen bij wijze van cadeau.
Hij is ook zo gewoon gebleven hequote:
Yeshquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
Die heb je net ook terug gevonden zeker
Hahaha ja man, zitten een paar mooie tussenquote:
Ook niks verandert die jongen. Alleen nu gaat ie zeggen dat hij trollt als het een serieuze discussie was.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
Toch leuk dat stoma beetje probeert te trollen en vervolgens gaat afknappen als je ook maar 1 ding over gears zegt.
Zolang je het niet te veel speelt is het ook best leuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf, al die pro-mw3 reacties van mij in een van die oude topics
Ik had hem toen ook nog net. Een week daarna had ik BF3quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang je het niet te veel speelt is het ook best leuk.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |