Ik moest even lachen, ik zie jou al draken temmen in die schoenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik trek zelf altijd deze aan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest even lachen, ik zie jou al draken temmen in die schoenen
Ik had het er van de week met mijn club over om een keer te gaan larpen, en dan als je een chick doodmaakt mee een bos in sleuren en met haar gaan neuken, als ze dan vraagt wat je aan het doen bent gewoon zeggen dat soldaten dat vroeger ook deden. Spoils of war.quote:
1:3 is inderdaad best acceptabelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:22 schreef Kutstudent het volgende:
Het zou je verbazen hoe goed mijn ratio acceptabele chicks/draken is maargoed.
tranen van het lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Korte broek,overhemd en dan die schoenen
Ik heb een aantal jaar geleden met 10 vrienden eens meegedaan aan zo'n larpfestijn, alleen zijn we na 15 minuten weggestuurd omdat we de regels niet snapten en liepen te klotenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had het er van de week met mijn club over om een keer te gaan larpen, en dan als je een chick doodmaakt mee een bos in sleuren en met haar gaan neuken, als ze dan vraagt wat je aan het doen bent gewoon zeggen dat soldaten dat vroeger ook deden. Spoils of war.
Hoort erbij, ook binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tranen van het lachen
en natuurlijk zonnebrand aan zijn riem geclipt
Dat zou bij ons ook sowieso gebeuren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar geleden met 10 vrienden eens meegedaan aan zo'n larpfestijn, alleen zijn we na 15 minuten weggestuurd omdat we de regels niet snapten en liepen te kloten
Het erge is dat wat je op Youtube ziet ook gewoon echt daar gebeurtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou bij ons ook sowieso gebeuren.
het duurt precies 1 minuut voordat ik iedereen verraad en met scherpe objecten op iedereen in steekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Keer een larp meet doen met dit topic? Kijken hoelang we het vol houden voor we eruit getrapt worden.
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Keer een larp meet doen met dit topic? Kijken hoelang we het vol houden voor we eruit getrapt worden.
hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |