Ik moest even lachen, ik zie jou al draken temmen in die schoenenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik trek zelf altijd deze aan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest even lachen, ik zie jou al draken temmen in die schoenen
Ik had het er van de week met mijn club over om een keer te gaan larpen, en dan als je een chick doodmaakt mee een bos in sleuren en met haar gaan neuken, als ze dan vraagt wat je aan het doen bent gewoon zeggen dat soldaten dat vroeger ook deden. Spoils of war.quote:
1:3 is inderdaad best acceptabelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:22 schreef Kutstudent het volgende:
Het zou je verbazen hoe goed mijn ratio acceptabele chicks/draken is maargoed.
tranen van het lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Korte broek,overhemd en dan die schoenen
Ik heb een aantal jaar geleden met 10 vrienden eens meegedaan aan zo'n larpfestijn, alleen zijn we na 15 minuten weggestuurd omdat we de regels niet snapten en liepen te klotenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had het er van de week met mijn club over om een keer te gaan larpen, en dan als je een chick doodmaakt mee een bos in sleuren en met haar gaan neuken, als ze dan vraagt wat je aan het doen bent gewoon zeggen dat soldaten dat vroeger ook deden. Spoils of war.
Hoort erbij, ook binnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tranen van het lachen
en natuurlijk zonnebrand aan zijn riem geclipt
Dat zou bij ons ook sowieso gebeuren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar geleden met 10 vrienden eens meegedaan aan zo'n larpfestijn, alleen zijn we na 15 minuten weggestuurd omdat we de regels niet snapten en liepen te kloten
Het erge is dat wat je op Youtube ziet ook gewoon echt daar gebeurtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou bij ons ook sowieso gebeuren.
het duurt precies 1 minuut voordat ik iedereen verraad en met scherpe objecten op iedereen in steekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Keer een larp meet doen met dit topic? Kijken hoelang we het vol houden voor we eruit getrapt worden.
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Keer een larp meet doen met dit topic? Kijken hoelang we het vol houden voor we eruit getrapt worden.
hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
Dan maak ik zo'n ridder lans en ga ik beetje op de tomos rondrijden met dat ding. Zie me maar eens te pakken te krijgen, kutjong.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
Dan ga ik sowieso met een overdreven limburgs accent dingen zoals "vuarbal vuarbal" roepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef Bozz187 het volgende:
Godverdomme pierre, ik blijf die mental pic zien van mich die naar mensen blaft op een manier die alleen heel hij kan
Waarom doen mensen dit in fucksnaam?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
Die russen weten wel hoe het moet zo te zien. Beetje op elkaar inhakken.
Ah dat valt nog wel mee, dacht eerder aan 0:14quote:
DUDEquote:
zodat mensen zoals jij en ik zich beter over zichzelf voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dit in fucksnaam?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zodat mensen zoals jij en ik zich beter over zichzelf voelen
Bozz uses motorsuit. Tliciouz fainted.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
a wild tliciouz appears, she's not very effective
Karel poep plas hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz uses motorsuit. Tliciouz fainted.
Volg die shit nietquote:
quote:
Mooi manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
Eerste statistiektentamen gehaald met een 7 awwwyeaaah![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:20 schreef PierreTT het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Rear naked dit dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens denk ik niet dat ik me kan gedragen met larpen en maar gewoon mensen ga choken
geen flesje met zonnebrand aan der riem hangenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
2 bulten en moedervlek op gezicht. Wouldn't bang.
Anaconda choke of triangle choke is meer mijn ding. Rear naked is best risicovol omdat je snel in een kut positie komt.quote:
Als je lang naar dr gezicht blijft kijken lijkt ze op een dude.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
geen flesje met zonnebrand aan der riem hangen
Denk echt dat je naar de verkeerde kijktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je lang naar dr gezicht blijft kijken lijkt ze op een dude.
Nee joh, Pringles valt op vrouwen die hij toch nooit zal krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk echt dat je naar de verkeerde kijkt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, Pringles valt op vrouwen die hij toch nooit zal krijgen.
Jammer alleen dat zo'n chick als ze in functie is toch niet te regelen valt.quote:
[..]
Het ging jou toch aardig af met die conducteurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer alleen dat zo'n chick als ze in functie is toch niet te regelen valt.
Nee joh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk echt dat je naar de verkeerde kijkt
[..]
Dat is iets anders dan een inspecteur van politie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging jou toch aardig af met die conducteur
Jawel, maar toch is ook in functiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan een inspecteur van politie.
SNAP 2quote:
Snap 2, really?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar toch is ook in functie
[..]
SNAP 2
Jawel hoor, al geef je me 5 snappen. Dan moet het wel snapbaar zijn.quote:
Ja kan wel weer SNAP neerzetten of een willekeurig plaatje, maar vond dit wel op zijn plaats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)n-3-en-xbox-360.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |