Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Keer een larp meet doen met dit topic? Kijken hoelang we het vol houden voor we eruit getrapt worden.
hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
Dan maak ik zo'n ridder lans en ga ik beetje op de tomos rondrijden met dat ding. Zie me maar eens te pakken te krijgen, kutjong.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
Dan ga ik sowieso met een overdreven limburgs accent dingen zoals "vuarbal vuarbal" roepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Keer een larp meet doen met dit topic? Kijken hoelang we het vol houden voor we eruit getrapt worden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef Bozz187 het volgende:
Godverdomme pierre, ik blijf die mental pic zien van mich die naar mensen blaft op een manier die alleen heel hij kan
Waarom doen mensen dit in fucksnaam?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
Die russen weten wel hoe het moet zo te zien. Beetje op elkaar inhakken.
Ah dat valt nog wel mee, dacht eerder aan 0:14quote:

DUDEquote:
zodat mensen zoals jij en ik zich beter over zichzelf voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dit in fucksnaam?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zodat mensen zoals jij en ik zich beter over zichzelf voelen
Bozz uses motorsuit. Tliciouz fainted.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
a wild tliciouz appears, she's not very effective
Karel poep plas hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz uses motorsuit. Tliciouz fainted.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |