Dan maak ik zo'n ridder lans en ga ik beetje op de tomos rondrijden met dat ding. Zie me maar eens te pakken te krijgen, kutjong.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
Dan ga ik sowieso met een overdreven limburgs accent dingen zoals "vuarbal vuarbal" roepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
Keer een larp meet doen met dit topic? Kijken hoelang we het vol houden voor we eruit getrapt worden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geef het 3 minuten voordat Michiel weggestuurd wordt omdat ie alleen maar rondrent en blaft naar iedereen
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:43 schreef Bozz187 het volgende:
Godverdomme pierre, ik blijf die mental pic zien van mich die naar mensen blaft op een manier die alleen heel hij kan
Waarom doen mensen dit in fucksnaam?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
Die russen weten wel hoe het moet zo te zien. Beetje op elkaar inhakken.
Ah dat valt nog wel mee, dacht eerder aan 0:14quote:
DUDEquote:
zodat mensen zoals jij en ik zich beter over zichzelf voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dit in fucksnaam?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zodat mensen zoals jij en ik zich beter over zichzelf voelen
Bozz uses motorsuit. Tliciouz fainted.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
a wild tliciouz appears, she's not very effective
Karel poep plas hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bozz uses motorsuit. Tliciouz fainted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |