Denk echt dat je naar de verkeerde kijktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je lang naar dr gezicht blijft kijken lijkt ze op een dude.
Nee joh, Pringles valt op vrouwen die hij toch nooit zal krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk echt dat je naar de verkeerde kijkt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, Pringles valt op vrouwen die hij toch nooit zal krijgen.
Jammer alleen dat zo'n chick als ze in functie is toch niet te regelen valt.quote:
[..]
Het ging jou toch aardig af met die conducteurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer alleen dat zo'n chick als ze in functie is toch niet te regelen valt.
Nee joh.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk echt dat je naar de verkeerde kijkt
[..]
Dat is iets anders dan een inspecteur van politie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging jou toch aardig af met die conducteur
Jawel, maar toch is ook in functiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan een inspecteur van politie.
SNAP 2quote:
Snap 2, really?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar toch is ook in functie
[..]
SNAP 2
Jawel hoor, al geef je me 5 snappen. Dan moet het wel snapbaar zijn.quote:
Ja kan wel weer SNAP neerzetten of een willekeurig plaatje, maar vond dit wel op zijn plaats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)n-3-en-xbox-360.html
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja kan wel weer SNAP neerzetten of een willekeurig plaatje, maar vond dit wel op zijn plaats.
Als je daar een probleem mee hebt, dan lijkt het mij handig om de browser op je telefoon af te sluiten en verder te gaan met leven.
Wie weet kom je via deze manier de ware tegen, ik zou dan wel overdag naar buiten gaan, 's avonds zijn de meeste 16 jarige binnen.
Natuurlijk zijn er ook een paar uitzonderingen, die tot 3 uur 's nachts op straat hangen en wat breezers en andere versnaperingen naar binnen werken. Dit is misschien wel een hele makkelijke doelgroep, maar of je daar gelukkig mee kunt worden is een heel ander verhaal.
Verder zou ik ook gewoon door gaan met sporten en ja laat gewoon je snor groeien, vrouwen zullen daar van smelten
Mochten ze een snor niet kunnen waarderen, dan is dat haar fout. Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.
Ik wens je veel succesGeachte Nick,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartelijk dank voor dit stukje informatie. Dit stel ik erg op prijs en zal ik ook in de praktijk proberen toe te passen.
Om dit in de toekomst te blijven doen, ben ik afhankelijk van de inzet en bijdrages van vrijwilligers, mede gezien het feit dat de subsidies door de overheid worden teruggedraaid.
Kan ik ook in de toekomst op je steun blijven rekenen?
Ik hoop dat je, als je in de gelegenheid bent, contact met mij kan opnemen.
Met vriendelijke groet,
Broski.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Bron? Jezelf?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.
als ze 16 zijn kunnen ze ook scheren hoorquote:
Nee, ik laat me niet in met inbreeds, gespuis en schavuiten. Ik leef aan de top van de samenleving brosefine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |