abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:47:58 #201
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112165794
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja kan wel weer SNAP neerzetten of een willekeurig plaatje, maar vond dit wel op zijn plaats.
Als je daar een probleem mee hebt, dan lijkt het mij handig om de browser op je telefoon af te sluiten en verder te gaan met leven.
Wie weet kom je via deze manier de ware tegen, ik zou dan wel overdag naar buiten gaan, 's avonds zijn de meeste 16 jarige binnen.
Natuurlijk zijn er ook een paar uitzonderingen, die tot 3 uur 's nachts op straat hangen en wat breezers en andere versnaperingen naar binnen werken. Dit is misschien wel een hele makkelijke doelgroep, maar of je daar gelukkig mee kunt worden is een heel ander verhaal.
Verder zou ik ook gewoon door gaan met sporten en ja laat gewoon je snor groeien, vrouwen zullen daar van smelten
Mochten ze een snor niet kunnen waarderen, dan is dat haar fout. Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.

Ik wens je veel succes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geachte Nick,

Hartelijk dank voor dit stukje informatie. Dit stel ik erg op prijs en zal ik ook in de praktijk proberen toe te passen.

Om dit in de toekomst te blijven doen, ben ik afhankelijk van de inzet en bijdrages van vrijwilligers, mede gezien het feit dat de subsidies door de overheid worden teruggedraaid.
Kan ik ook in de toekomst op je steun blijven rekenen?

Ik hoop dat je, als je in de gelegenheid bent, contact met mij kan opnemen.

Met vriendelijke groet,

Broski.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112165870
quote:

[..]

Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.
Bron? Jezelf?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:50:50 #203
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112165908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Bron? Jezelf?
Maureen.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112165928
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:49 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Bron? Jezelf?
als ze 16 zijn kunnen ze ook scheren hoor :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_112165965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:50 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Maureen.
Hijs goeeed
pi_112165990
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:52 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Hijs goeeed
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:53:39 #207
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112166000
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Michhas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zou je dr hitte, michie?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112166112
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Zou je dr hitte, michie?
Nee, ik laat me niet in met inbreeds, gespuis en schavuiten. Ik leef aan de top van de samenleving brosefine.
pi_112166116
Stef zou haar doen.
pi_112166117
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Zou je dr hitte, michie?
Teveel plamuur, net als tachtig procent van alle vrouwen
pi_112166273
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Geachte Nick,

Hartelijk dank voor dit stukje informatie. Dit stel ik erg op prijs en zal ik ook in de praktijk proberen toe te passen.

Om dit in de toekomst te blijven doen, ben ik afhankelijk van de inzet en bijdrages van vrijwilligers, mede gezien het feit dat de subsidies door de overheid worden teruggedraaid.
Kan ik ook in de toekomst op je steun blijven rekenen?

Ik hoop dat je, als je in de gelegenheid bent, contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Broski.
Geachte Broski

Geen probleem, ik deel graag informatie met andere mensen. En natuurlijk kun je in de toekomst op mijn steun rekenen.
Contact opnemen? Dat word lastig he meneer Broski, aangezien je nog steeds erg anoniem wilt leven. Dat is natuurlijk iemand zijn goed recht.
En ik ben wel in de gelegenheid om samen op draken jacht te gaan, maar ik heb het idee dat je meer hebt aan een ander persoon, die iets meer in die wereld thuis is.
Mocht je in contact met die persoon willen komen, dan hoor ik dat graag van je. Al heb ik sterk het vermoeden dat je die persoon al kent.

De mogelijkheid om naar mooie vrouwen te zoeken is natuurlijk ook aanwezig, mocht je daar enige interesse in hebben, zou ik het fijn vinden als je contact met mij opneemt

Met vriendelijke groet,

Nick (je weet wel die van FB)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_112166288
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Teveel plamuur, net als tachtig procent van alle vrouwen
plamuur is oke
pi_112166466
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

plamuur is oke
Nee
pi_112166583
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Nee
jawel vieze lak wijven die niks aan hun uiterlijk doen :r, uberhaubt vrouwen zonder of te weinig make-up :r
pi_112166700
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

jawel vieze lak wijven die niks aan hun uiterlijk doen :r, uberhaubt vrouwen zonder of te weinig make-up :r
Ja sommige hebben het nou eenmaal nodig om heel der kop te bedekken met zooi, of ze daar mooier van worden?
Mwa
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:12:27 #216
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_112166746
Tweede goede nieuws van vandaag is dat alles nu rond is met de verhuurder *O* Van de week contract tekenen *O*
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_112166790
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Tweede goede nieuws van vandaag is dat alles nu rond is met de verhuurder *O* Van de week contract tekenen *O*
Haha nice dude :D! Gefeliciteerd ^O^
pi_112166811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Congrats ^O^
pi_112166825
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:14:58 #220
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112166845
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geachte Broski

Geen probleem, ik deel graag informatie met andere mensen. En natuurlijk kun je in de toekomst op mijn steun rekenen.
Contact opnemen? Dat word lastig he meneer Broski, aangezien je nog steeds erg anoniem wilt leven. Dat is natuurlijk iemand zijn goed recht.
En ik ben wel in de gelegenheid om samen op draken jacht te gaan, maar ik heb het idee dat je meer hebt aan een ander persoon, die iets meer in die wereld thuis is.
Mocht je in contact met die persoon willen komen, dan hoor ik dat graag van je. Al heb ik sterk het vermoeden dat je die persoon al kent.

De mogelijkheid om naar mooie vrouwen te zoeken is natuurlijk ook aanwezig, mocht je daar enige interesse in hebben, zou ik het fijn vinden als je contact met mij opneemt

Met vriendelijke groet,

Nick (je weet wel die van FB)
Geachte Nick,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor uw steun. Het anoniem-leven is mij met de paplepel in gegoten. Ik kan wel een uitzondering maken voor jou. We kunnen afspreken op een locatie, maar eerst zou jij een pakketje voor mij moeten ophalen en meebrengen om mijn vertrouwen te winnen.
En drakenjacht? Nee, ga inderdaad op zoek naar mooie vrouwen die ver boven mijn niveau zijn.

Ik hoop dat je met het bovenstaande akkoord gaat en dat ik zo spoedig mogelijk een antwoord van je krijg.

Met vriendelijke groet,

Broski
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112167305
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
yup met make up zou ik haar doen, en hard. Tegen de tijd dat ie make up eraf is ben ik allang weg
pi_112167562
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Geachte Nick,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor uw steun. Het anoniem-leven is mij met de paplepel in gegoten. Ik kan wel een uitzondering maken voor jou. We kunnen afspreken op een locatie, maar eerst zou jij een pakketje voor mij moeten ophalen en meebrengen om mijn vertrouwen te winnen.
En drakenjacht? Nee, ga inderdaad op zoek naar mooie vrouwen die ver boven mijn niveau zijn.

Ik hoop dat je met het bovenstaande akkoord gaat en dat ik zo spoedig mogelijk een antwoord van je krijg.

Met vriendelijke groet,

Broski
Geachte Broski,

Wat fijn dat je zo snel een reactie achterlaat. Om enige rare situaties achterwege te laten, zou je wel even kunnen vertellen wat er in dat pakketje zit?
Was namelijk niet van plan om 1 of andere sekspop op te halen en daar mee door de stad te gaan lopen.
Je kan natuurlijk wel begrijpen waarom ik dat niet wil. Dat is sowieso niet goed voor ons aanzien tegen over de dames.
Mooie vrouwen die ver boven je niveau zijn? Zo moet je niet denken Broski. Vrouwen die jou niet willen, maken natuurlijk een grote fout in hun leven. Ze mogen in hun handjes klappen als ze een afspraakje met jou hebben
Zo'n leuke en aardige jongen sla je natuurlijk niet over. Je bent ook nog eens heel lief. Dat zien vrouwen ook graag hoor.
Nee Brohit, ik wil het niet meer hebben over vrouwen die te ver boven jou niveau zijn.

Ik hoop dat ik wederom snel bericht krijg van je, zodat we een locatie kunnen afspreken en leuke vrouwen voor je gaan zoeken.

Met vriendelijke groet,

Nick
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:33:54 #223
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112167647
Wat kunnen jullie 2 een bullshit lullen zeg :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:34:03 #224
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112167654
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geachte Broski,

Wat fijn dat je zo snel een reactie achterlaat. Om enige rare situaties achterwege te laten, zou je wel even kunnen vertellen wat er in dat pakketje zit?
Was namelijk niet van plan om 1 of andere sekspop op te halen en daar mee door de stad te gaan lopen.
Je kan natuurlijk wel begrijpen waarom ik dat niet wil. Dat is sowieso niet goed voor ons aanzien tegen over de dames.
Mooie vrouwen die ver boven je niveau zijn? Zo moet je niet denken Broski. Vrouwen die jou niet willen, maken natuurlijk een grote fout in hun leven. Ze mogen in hun handjes klappen als ze een afspraakje met jou hebben
Zo'n leuke en aardige jongen sla je natuurlijk niet over. Je bent ook nog eens heel lief. Dat zien vrouwen ook graag hoor.
Nee Brohit, ik wil het niet meer hebben over vrouwen die te ver boven jou niveau zijn.

Ik hoop dat ik wederom snel bericht krijg van je, zodat we een locatie kunnen afspreken en leuke vrouwen voor je gaan zoeken.

Met vriendelijke groet,

Nick
Ik moest lachen. _O- _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:34:42 #225
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112167676
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Pixell het volgende:
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met Pierre.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112167774
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Jij wel?
pi_112167813
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Pixell het volgende:
Dit is nog niks :D. Had op een gegeven moment een hele andere stuk test, maar die heb ik maar verwijderd :D
Ging ook niet zo zeer over Broski
pi_112167873
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Jij wel?
Damn...
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:40:50 #229
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112167879
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geachte Broski,

Met vriendelijke groet,

Nick
Geachte Nick,

Wat er in het pakketje zit is op dit moment nog niet belangrijk. Op de dag van onze ontmoeting zal ik je vertellen wat er in zit. Maak je maar geen zorgen, er zit geen sekspop in. Het is een doodnormale doos.

En wat betreft de dames; ik heb er tot op de dag van vandaag geen geluk mee gehad. Dat kan misschien komen omdat ik een grote moedervlek aan de rechterkant van mn neus heb, dat is een beetje een afknapper bij de dames, merk ik. Als je daarvoor enige tips heb hoor ik die graag.

quote:
Hier ben ik het met je eens. Als ze mij nou eens een kans gaven..Misschien kun jij ze overhalen?

Voor mijn contactgegevens stuur ik jou nog een pm en handelen we het daar verder af. Met dat gezegd sluit ik deze gesprek af.

Met vriendelijke groet,

Broski
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:41:22 #230
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112167897
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:37 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Jij wel?
Niet in reallife, zemmel. :*
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112168440
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Geachte Nick,

Wat er in het pakketje zit is op dit moment nog niet belangrijk. Op de dag van onze ontmoeting zal ik je vertellen wat er in zit. Maak je maar geen zorgen, er zit geen sekspop in. Het is een doodnormale doos.

En wat betreft de dames; ik heb er tot op de dag van vandaag geen geluk mee gehad. Dat kan misschien komen omdat ik een grote moedervlek aan de rechterkant van mn neus heb, dat is een beetje een afknapper bij de dames, merk ik. Als je daarvoor enige tips heb hoor ik die graag.

[..]

Hier ben ik het met je eens. Als ze mij nou eens een kans gaven..Misschien kun jij ze overhalen?

Voor mijn contactgegevens stuur ik jou nog een pm en handelen we het daar verder af. Met dat gezegd sluit ik deze gesprek af.

Met vriendelijke groet,

Broski
Geachte Broski

Aha, ik win jou vertrouwen door een doos op te halen? Doos als in 1.78 lang, bruin haar en 2 koplampen?
Want dan zou ik haar natuurlijk eerst willen zien, dan kan ik daarna meteen zeggen of ze uberhaupt mee mag.
Anders mag ze gewoon naar de Drakenverslinder toe. Zoiets nemen wij natuurlijk niet mee.

Wat betreft het "probleempje" . Ja dat is wel lastig idd, maar je weet toch Broski dat de ware schoonheid van binnen zit?
Er zijn vrouwen die dat inzien, en ja daar zitten ook leuke en mooie vrouwen tussen. En natuurlijk is de kans er dat we eerst de verkeerde vrouw oppikken, maar daar leer je alleen maar van.
Dat is goed voor het vertrouwen, en de stap is dan ook niet meer zo groot. Dit moet je gewoon zien als het voorgerecht, en door te eten kom je vanzelf uit bij het hoofdgerecht.
Hoeveel stappen jij daar voor nodig hebt, zien we vanzelf wel.

Overhalen? Nou nee, dat lijkt mij niet nodig. Als ze eenmaal een goed gesprek met jou hebben gehad, zul je zien dat alle deuren open gaan voor je. En ja natuurlijk komt dat gesprek er wel.
Ik neem aan dat je bekend met "1 schaap over de dam"
Na dat eerst gesprek met een vrouw, zal zij dit ook gaan bespreken met haar vriendinnen en zo praten vrouwen er dan ook over, Dan zullen er meerdere voor jou in de rij staan. Daar ben ik 100% zeker van.

Alleen het woord "deze" zou ik iets minder gaan gebruiken, dat is leuk voor meisjes die geen stijl hebben, maar deze pikken we niet op.

Ik hoor graag van je Broski. Kan niet wachten om jou de mooie buitenwereld te laten zien, vol met al dat vrouwelijk schoon en al die zaken die daar bij horen.

Met vriendelijke groet,

Nick
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:57:25 #232
239294 PierreTT
pi_112168488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

_O-

Valt best mee, toch? Ik ouwehoer niet, ik heb gewoon veel te vertellen :D
pi_112168575
Die gesprekken tussen Pierre en mij :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:00:05 #234
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112168597
Op naar huis heb het wel weer gehad hier.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:00:14 #235
239294 PierreTT
pi_112168604
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef Michhas het volgende:
Welke? Wanneer? :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:00:43 #236
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112168618
"deze gesprek". :')
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112168623
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Welke? Wanneer? :D
Al die domme e-mails tussen joop en bert, al die shit :')
pi_112168633
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef Michhas het volgende:
Die zijn wel een stuk hoger van niveau 10.gif
pi_112168641
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
_O- :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:21 #240
239294 PierreTT
pi_112168644
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kom je een keer bij mij Parbo drinken zodra ik mn nieuwe crib heb? Of Borgoe rum? O+
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:51 #241
239294 PierreTT
pi_112168663
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef Michhas het volgende:

[..]

Al die domme e-mails tussen joop en bert, al die shit :')
Nee, Joop/Bert vs. Aartje T. _O-
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:02:32 #242
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112168692
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Kom je een keer bij mij Parbo drinken zodra ik mn nieuwe crib heb? Of Borgoe rum? O+
Die housewarming word natuurlijk wel episch
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:03:17 #243
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112168719
quote:

[..]

Ja kan wel weer SNAP neerzetten of een willekeurig plaatje, maar vond dit wel op zijn plaats.
Als je daar een probleem mee hebt, dan lijkt het mij handig om de browser op je telefoon af te sluiten en verder te gaan met leven.
Wie weet kom je via deze manier de ware tegen, ik zou dan wel overdag naar buiten gaan, 's avonds zijn de meeste 16 jarige binnen.
Natuurlijk zijn er ook een paar uitzonderingen, die tot 3 uur 's nachts op straat hangen en wat breezers en andere versnaperingen naar binnen werken. Dit is misschien wel een hele makkelijke doelgroep, maar of je daar gelukkig mee kunt worden is een heel ander verhaal.
Verder zou ik ook gewoon door gaan met sporten en ja laat gewoon je snor groeien, vrouwen zullen daar van smelten
Mochten ze een snor niet kunnen waarderen, dan is dat haar fout. Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.

Ik wens je veel succes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch please. Mister gebruikt gewoon zijn eigen tactieken om vrouwen te verschalken.

SPOILER
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:03:22 #244
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112168722
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

_O- :D
Kankerdom.
quote:

[..]

Daar kunnen we het over hebben. Eerst nadenken over het woonboot-feestje.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112168732
quote:

[..]

Heb je voor mij een glaasje vruchten limonade misschien :@
pi_112168743
quote:

[..]

Nee, Joop/Bert vs. Aartje T. _O-
Ik kan ze niet meer vinden ;(
pi_112168805
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik kan ze niet meer vinden ;(
Ik zie er toch genoeg :D

Nouja Johan en Bert dan
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:09:59 #248
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112169019
Max Payne 3 binnen.

ff kieken of ut is ja toch. *O*
pi_112169054
Hihi housewarming van pierre, wordt kk wakker in België met het stuur van een austin martin en een dode geit. dat moet wel
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:10:47 #250
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112169055
OMG alleen al toen ik de game opstarte er stond gewoon ROCKSTAR GAMES!

instant goty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')