quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja kan wel weer SNAP neerzetten of een willekeurig plaatje, maar vond dit wel op zijn plaats.
Als je daar een probleem mee hebt, dan lijkt het mij handig om de browser op je telefoon af te sluiten en verder te gaan met leven.
Wie weet kom je via deze manier de ware tegen, ik zou dan wel overdag naar buiten gaan, 's avonds zijn de meeste 16 jarige binnen.
Natuurlijk zijn er ook een paar uitzonderingen, die tot 3 uur 's nachts op straat hangen en wat breezers en andere versnaperingen naar binnen werken. Dit is misschien wel een hele makkelijke doelgroep, maar of je daar gelukkig mee kunt worden is een heel ander verhaal.
Verder zou ik ook gewoon door gaan met sporten en ja laat gewoon je snor groeien, vrouwen zullen daar van smelten
Mochten ze een snor niet kunnen waarderen, dan is dat haar fout. Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.
Ik wens je veel succesGeachte Nick,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartelijk dank voor dit stukje informatie. Dit stel ik erg op prijs en zal ik ook in de praktijk proberen toe te passen.
Om dit in de toekomst te blijven doen, ben ik afhankelijk van de inzet en bijdrages van vrijwilligers, mede gezien het feit dat de subsidies door de overheid worden teruggedraaid.
Kan ik ook in de toekomst op je steun blijven rekenen?
Ik hoop dat je, als je in de gelegenheid bent, contact met mij kan opnemen.
Met vriendelijke groet,
Broski.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Bron? Jezelf?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al hebben sommige meisje van 16 jaar nog niet eens haar op de kut staan.
als ze 16 zijn kunnen ze ook scheren hoorquote:
Nee, ik laat me niet in met inbreeds, gespuis en schavuiten. Ik leef aan de top van de samenleving brosefine.quote:
Geachte Broskiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geachte Nick,
Hartelijk dank voor dit stukje informatie. Dit stel ik erg op prijs en zal ik ook in de praktijk proberen toe te passen.
Om dit in de toekomst te blijven doen, ben ik afhankelijk van de inzet en bijdrages van vrijwilligers, mede gezien het feit dat de subsidies door de overheid worden teruggedraaid.
Kan ik ook in de toekomst op je steun blijven rekenen?
Ik hoop dat je, als je in de gelegenheid bent, contact met mij op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Broski.
plamuur is okequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Teveel plamuur, net als tachtig procent van alle vrouwen
jawel vieze lak wijven die niks aan hun uiterlijk doenquote:
Ja sommige hebben het nou eenmaal nodig om heel der kop te bedekken met zooi, of ze daar mooier van worden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jawel vieze lak wijven die niks aan hun uiterlijk doen, uberhaubt vrouwen zonder of te weinig make-up
Haha nice dudequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Tweede goede nieuws van vandaag is dat alles nu rond is met de verhuurderVan de week contract tekenen
Congratsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Tweede goede nieuws van vandaag is dat alles nu rond is met de verhuurderVan de week contract tekenen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jawel vieze lak wijven die niks aan hun uiterlijk doen, uberhaubt vrouwen zonder of te weinig make-up
Geachte Nick,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geachte Broski
Geen probleem, ik deel graag informatie met andere mensen. En natuurlijk kun je in de toekomst op mijn steun rekenen.
Contact opnemen? Dat word lastig he meneer Broski, aangezien je nog steeds erg anoniem wilt leven. Dat is natuurlijk iemand zijn goed recht.
En ik ben wel in de gelegenheid om samen op draken jacht te gaan, maar ik heb het idee dat je meer hebt aan een ander persoon, die iets meer in die wereld thuis is.
Mocht je in contact met die persoon willen komen, dan hoor ik dat graag van je. Al heb ik sterk het vermoeden dat je die persoon al kent.
De mogelijkheid om naar mooie vrouwen te zoeken is natuurlijk ook aanwezig, mocht je daar enige interesse in hebben, zou ik het fijn vinden als je contact met mij opneemt
Met vriendelijke groet,
Nick (je weet wel die van FB)
yup met make up zou ik haar doen, en hard. Tegen de tijd dat ie make up eraf is ben ik allang wegquote:
Geachte Broski,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geachte Nick,
Hartelijk dank voor uw reactie en voor uw steun. Het anoniem-leven is mij met de paplepel in gegoten. Ik kan wel een uitzondering maken voor jou. We kunnen afspreken op een locatie, maar eerst zou jij een pakketje voor mij moeten ophalen en meebrengen om mijn vertrouwen te winnen.
En drakenjacht? Nee, ga inderdaad op zoek naar mooie vrouwen die ver boven mijn niveau zijn.
Ik hoop dat je met het bovenstaande akkoord gaat en dat ik zo spoedig mogelijk een antwoord van je krijg.
Met vriendelijke groet,
Broski
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geachte Broski,
Wat fijn dat je zo snel een reactie achterlaat. Om enige rare situaties achterwege te laten, zou je wel even kunnen vertellen wat er in dat pakketje zit?
Was namelijk niet van plan om 1 of andere sekspop op te halen en daar mee door de stad te gaan lopen.
Je kan natuurlijk wel begrijpen waarom ik dat niet wil. Dat is sowieso niet goed voor ons aanzien tegen over de dames.
Mooie vrouwen die ver boven je niveau zijn? Zo moet je niet denken Broski. Vrouwen die jou niet willen, maken natuurlijk een grote fout in hun leven. Ze mogen in hun handjes klappen als ze een afspraakje met jou hebben
Zo'n leuke en aardige jongen sla je natuurlijk niet over. Je bent ook nog eens heel lief. Dat zien vrouwen ook graag hoor.
Nee Brohit, ik wil het niet meer hebben over vrouwen die te ver boven jou niveau zijn.
Ik hoop dat ik wederom snel bericht krijg van je, zodat we een locatie kunnen afspreken en leuke vrouwen voor je gaan zoeken.
Met vriendelijke groet,
Nick
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met Pierre.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Pixell het volgende:
Wat kunnen jullie 2 een bullshit lullen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |