Het is geven en nemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je! Hoor ik juist niet iets van jullie te krijgen voor mijn bday?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef Nebo het volgende:
Winnaars worden vanmiddag bekend gemaakt.
Pierre, hoe the fuck rij jij zo snel bij Forza?quote:
Geen idee. Goed opletten denk ik. Had jij ook Forza 3 trouwens?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre, hoe the fuck rij jij zo snel bij Forza?
Hetzelfde als waardoor ik goed ben geworden in MW2, nolifen, nolifen en nog meer nolifen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pierre, hoe the fuck rij jij zo snel bij Forza?
Denk het. Alhoewel ik dezelfde tijd in dat spel heb gestoken als jij en als Stef of Stoma bijvoorbeeld, ben ik nog steeds slechter. Je moet er ook een beetje gevoel voor hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hetzelfde als waardoor ik goed ben geworden in MW2, nolifen, nolifen en nog meer nolifen.
Nee enige race spel hiervoor was Project Gotham 3 maar dat is al lang geleden. Die zonda heb ik ook geprobeerd alleen klein beetje teveel gas en je staat 180 omgedraaid.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee. Goed opletten denk ik. Had jij ook Forza 3 trouwens?
Zodra ik tijd heb ga ik nog verder schaven aan de Zonda, daar kan nog wel een seconde afDie shit met de M5 en de Ferrari, dat er verkeer op de weg rijdt, draait eigenlijk om geluk. Je moet net het geluk hebben dat je de auto's goed kan passeren op bepaalde stukken, zo niet dan ben je altijd minimaal een seconde kwijt aan de inhaalmanoeuvre.
Het heeft mij ook een tijd gekost voordat ik doorhad hoe je moet werken met 1/4 gas, half gas en 3/4 gas. Dat scheelt al een heleboel in de bochten. En ik ben significant harder gaan rijden vanaf het moment dat ik mijn view veranderde van achter de auto naar voorop de auto, alsof je door de grill kijkt. Ik merkte in ieder geval dat ik daardoor bochten veel beter kan inschatten, later kan remmen en eerder gas kan gevenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee enige race spel hiervoor was Project Gotham 3 maar dat is al lang geleden. Die zonda heb ik ook geprobeerd alleen klein beetje teveel gas en je staat 180 omgedraaid.
Die lambo is zo'n unicorn?
Je bent niet goed in mw2.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hetzelfde als waardoor ik goed ben geworden in MW2, nolifen, nolifen en nog meer nolifen.
Jij ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. Ik ben niet goed. Ik ben supergoed
[ afbeelding ]
helicopter dick gifje misschien?quote:
Ik heb het idee dat als ik het beeld achter de auto heb dat ik dan kan zien wanneer de kont uitbreekt, voorop de grill nog niet geprobeerd maar dan heb je dat overzicht nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het heeft mij ook een tijd gekost voordat ik doorhad hoe je moet werken met 1/4 gas, half gas en 3/4 gas. Dat scheelt al een heleboel in de bochten. En ik ben significant harder gaan rijden vanaf het moment dat ik mijn view veranderde van achter de auto naar voorop de auto, alsof je door de grill kijkt. Ik merkte in ieder geval dat ik daardoor bochten veel beter kan inschatten, later kan remmen en eerder gas kan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |