SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:When I show women my money, they want to have sex with me
And they always have orgasms cause my penis is so big
25 inches long and 12 inches thick I'm the Anthony Hawkins of cock
The Albert Einstein of dick
I'm The Beetles of cumshots, the Mozart of huge balls
The Anne Frank of erections..
Uh, that's inappropriate...
Everybody knows that my rhymes are really tight
Like an extra large condom on my penis, that's right.
My lyrics are like the movie the Shashank Redemption
.....They're really good.
Hoelaat was het?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zit je mobiel een beetje op fok te kijken, zie je de TT : Laat je horen voor Bo.
Ja toen wist ik wel hoelaat het was
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Fsmxi het volgende:
Ik heb zelf een scheve tand, waardoor die eigenlijk altijd in de "schaduw". Tandarts heeft me daar ooit wel voor gezegd dat ik er een beugel voor kon krijgen, maar aangezien ik er geen last van heb/het me verder ook niks boeit doe ik daar niks aan.
Dat stukje onnodige shizzle terzijde (:')), hoe zit het dan met praten etc. in die revalidatie, of is het echt meer het kauwen/slikken waar je dan moeite mee hebt, of wat?
O, en als je er niet te onzeker voor voelt.Dat heb ik eerst ook gehad, blokjesbeugel gedragen en toen is dat verholpen. Het praten gaat naar loop van tijd wel. Het is meer kauwen/slikken. Moet je allemaal rustig aan weer gaan proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 maanden vloeibaar eten.
Op de meeste foto's op fb etc zie je het niet goed, doe ik eigenlijk altijd bewust. Zo'n foto als hieronder zou ik bijvoorbeeld nooit laten zien aan iemand omdat naar mijn gevoel mijn tanden echt ''in your face'' zijn terwijl ik hier juist mezelf ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
17.36quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik eerst ook gehad, blokjesbeugel gedragen en toen is dat verholpen. Het praten gaat naar loop van tijd wel. Het is meer kauwen/slikken. Moet je allemaal rustig aan weer gaan proberen.En 2 maanden vloeibaar eten.
Op de meeste foto's op fb etc zie je het niet goed, doe ik eigenlijk altijd bewust. Zo'n foto als hieronder zou ik bijvoorbeeld nooit laten zien aan iemand omdat naar mijn gevoel mijn tanden echt ''in your face'' zijn terwijl ik hier juist mezelf ben.Ik vind dit een van je mooiere foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind dit een van je mooiere foto's.
Die geef ik nu al als een pro.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
@ titty de grote (en belangrijkste) vraag is, kan je na die tijd nog betere bj's geven, zoja dan zeg ik doen
Wat is dan het probleem???quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die geef ik nu al als een pro.
Waarom altijd gelijk zoquote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
@ titty de grote (en belangrijkste) vraag is, kan je na die tijd nog betere bj's geven, zoja dan zeg ik doen
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Pixell het volgende:
Btw, hoe zit het met je kookkunst? En hou je van schoonmaken?
Ik zat er ook aan te denken om iets in die trant te zeggen. Maargoed, als ik dat doe dan kan ik net zo goed meteen de popcorn erbij pakken.quote:
ja maar is het dan pro+ ?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die geef ik nu al als een pro.
Je komt iets tekort hèquote:
Zulke grapjes kan ik wel hebben hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om iets in die trant te zeggen. Maargoed, als ik dat doe dan kan ik net zo goed meteen de popcorn erbij pakken.
Vind ik leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om iets in die trant te zeggen. Maargoed, als ik dat doe dan kan ik net zo goed meteen de popcorn erbij pakken.
Zo bedoelde ik het eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 november 2011 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke grapjes kan ik wel hebben hoor
Ik had het toch ook niet tegen jou?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vind ik leuk.
[..]
Zo bedoelde ik het eigenlijk niet
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boerenkool met een eigen wil.
Goed topic
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boerenkool met een eigen wil.
Goed topic
1.39quote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze?
Teun: k/d 1.39
Main: k/d 1.39
Sold: k/d 1.39
verdacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, ik dacht dat ik 1.41 hadquote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze?
verdacht...
Die SPM van jou en main zijn wel flink hoog.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat ik 1.41 had
in CQB wel jaquote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
COD heeft meer skill dan BF jongeh gekkenhuis
Ben ook bezig met support, en volgens mij heb ik van de meeste assault en engineer rifles de servicestars al.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef SoldMayor het volgende:
Heb nu Assault en Engineer helemaal vrij gespeeld.
Nu nog Support
en Recon ... nou die laat maar zitten.
Wees blij dat ik die rotzooi niet meer speelquote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze?
verdacht...
Waar ga je solliciteren dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
half 10 op blv heuvelink te arnhem
Boulevard Heuvelink ja?quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
half 10 op blv heuvelink te arnhem
is bij uwv daaroquote:Op vrijdag 18 november 2011 07:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Boulevard Heuvelink ja?
Zit daar iets van defensie dan?
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik eerst ook gehad, blokjesbeugel gedragen en toen is dat verholpen. Het praten gaat naar loop van tijd wel. Het is meer kauwen/slikken. Moet je allemaal rustig aan weer gaan proberen.En 2 maanden vloeibaar eten.
Op de meeste foto's op fb etc zie je het niet goed, doe ik eigenlijk altijd bewust. Zo'n foto als hieronder zou ik bijvoorbeeld nooit laten zien aan iemand omdat naar mijn gevoel mijn tanden echt ''in your face'' zijn terwijl ik hier juist mezelf ben.Die foto.. Gewoonweg prachtig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is waarquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:15 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
zo dat was em ik ga er vandoor spater, ciao en tot latex
Danger, high voltage.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
I've got something to put in you.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)-komt-naar-nederland voor de hadbangers hier
Ik heb dit nummer ooit bij Frank thuis aangezet, en iedereen ging los.quote:
Snipen? Je gebruikt een sniper toch alleen als shotgunquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:33 schreef KoningStoma het volgende:
Zo, ik heb het snipen met een acog weer onder de knie
Dat is een bekende van me.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:06 schreef KoningStoma het volgende:
Hoezo zou iemand van BCC dat weten?Die wil gewoon die shit verkopen voor de laagst bekende prijs.
Kan ik u helpen meneer? Ja ik zie dat uw Nikon zo'n 600 euro kost. Ik wil er graag twee bestellen, maar zelf vond ik 1000 euro een veel mooiere prijs, wat dacht u daarvan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Ga binnekort wel ff proberen.
Leek me ook dat als ik voor 1200,- wat haal er zeker wel wat van af op bij moet kunnen.
Mooie binnenkomerquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan ik u helpen meneer? Ja ik zie dat uw Nikon zo'n 600 euro kost. Ik wil er graag twee bestellen, maar zelf vond ik 1000 euro een veel mooiere prijs, wat dacht u daarvan?
I know, "maar er moet wel wat van de prijs af" vind ik zo naar om te zeggen. Voel me dan net zo'n kamperquote:
True, en ja op internet is ook wel cheaper, maar vind wel fijn dat ik naar een winkel kan als er iets mis is..quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, "maar er moet wel wat van de prijs af" vind ik zo naar om te zeggen. Voel me dan net zo'n kamper
Welke bug?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:38 schreef Rossdale het volgende:
Update voor de dashboard beta
Ben benieuwd of ze de bug die ik gemeld had al gefixt hebben
Ja maar... Black was een kutgamequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
Black-bedenker kondigt nieuwe shooter aan
Ik heb hier wel zin in!
Als je via de videoplayer media wilde afspelen van een externe drive (NAS of PC) dn werd de optionele mediaupdate niet gevonden. Ik kon dus geen series meer kijken die niet in wmv formaat warenquote:
Ik vond Black echt geweldig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... Black was een kutgame
Jonge ik dacht dat je daarvoor die chopper had? dat je ff snel naar je vakantie huis in the states vliegt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Huh? Doe ik toch ook?Ik wil alleen nu series kijken die gisteren in Amerika op tv waren. Niet nog eens een jaar wachten tot die shit op dvd verschijnt of 5 jaar totdat in NL op de buis zijn
Vind ik leuk. +1quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jonge ik dacht dat je daarvoor die chopper had? dat je ff snel naar je vakantie huis in the states vliegt.
Nu baal ik dat ik mn xbox heb verkochtquote:
PC GAMENquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:14 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nu baal ik dat ik mn xbox heb verkocht
sommige mensenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
PC GAMEN____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:38 schreef Rossdale het volgende:
Update voor de dashboard beta
Ben benieuwd of ze de bug die ik gemeld had al gefixt hebben
Je kunt overal afdingen, maar het is niet overal de marktquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Schijnbaar kun je zelfs bij BCC afdingen Teun. Maar bij bijvoorbeeld de Mediamarkt weet ik het zeker
Daar doen ze bij de Saturn in Kleve niet moeilijk over! Laatste model en een SD kaart erbij, en een hoop korting.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
Desnoods ff shit zoals SD-cards en tasje erbij hosselen
Lekkere beat van 0:15 tot 0:42quote:
Vanaf 3.15 vind ik m dope.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lekkere beat van 0:15 tot 0:42
Beste Johan,quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Michhas het volgende:
Hoi,
Wij hebben voor de eerste keer spruitjes gezaaid en geplant. Nu zijn ze volgens ons klaar om te oogsten. Ze zien er al groot genoeg uit. We weten eigenlijk niet goed hoe eraan te beginnen. Zou het nog te vroeg zijn om te oogsten? Snij je die gewoon af van de stok? Iemand wat tips?
Alvast bedankt!
Groetjes
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Michhas het volgende:
Hoi,
Wij hebben voor de eerste keer spruitjes gezaaid en geplant. Nu zijn ze volgens ons klaar om te oogsten. Ze zien er al groot genoeg uit. We weten eigenlijk niet goed hoe eraan te beginnen. Zou het nog te vroeg zijn om te oogsten? Snij je die gewoon af van de stok? Iemand wat tips?
Alvast bedankt!
Groetjes
Berte best,quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Johan,
Pluk of snijd spruiten als ze nog mooi dicht en hard zijn, en zo'n 2-3 centimeter groot zijn. Verwijder ondertussen van de planten geel blad, en eventuele rotte en losse spruiten. Zoals gezegd, kun je ook de wat lossere spruitjes oogsten en eten in roerbak of stoofschotels. Gooi na de oogst de dikke stammen weg (dat doen we trouwens bij alle kolen): ze verteren niet op de composthoop omdat ze heel hard en dik zijn. Geplukte spruiten zijn in de koelkast nog een klein weekje houdbaar, losse spruiten zijn minder goed houdbaar en moet je binnen een dag of 3 eten.
Groetjes,
Bert
Beste Johan,quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Berte best,
Hartelijk dank voor je snelle berichtje. We hebben de spuiten geoogst, echter kwam er een wasbeer en die heeft ze gestolen. Helaas, we keken er erg naar uit ze op te eten.
Even een andere vraag waar je mij misschien mee kan helpen.
Ik en mijn partner gaan al jaren naar de Gereformeerde Kerk te Bilthoven. Ik ben daar pastoor, en ben vaak betrokken bij de zondagochtenmis.
Nou is het zo dat we altijd geholpen worden door koorjongens. Één knap in het speciaal heeft mijn aandacht getrokken. Helaas heeft hij nog niks anders van mij getrokken. Heb jij misschien tips hoe ik deze jongen zeker maar discreet het bed in kan kletsen?
Ik hoor graag van je.
Groentjes,
Johan
Hoi Bert,quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Johan,
Ik dacht aan Uw schrijfstijl al te herkennen dat U pastoor bent van het plaatstelijke kerkgenootschap in Bilthoven. Ook voor deze delicate zaak heb ik een aantal tips voor U!
1. Beledig hem nooit
2. MSN, het is hartstikke leuk om uren met hem te MSN'en, maar je zet je mysterieusheid en onbereikbaarheid mee op het spel.
3. Te veel drank, absoluut niet doen.
4. Té uitdagend voor de dag komen, misschien dat sommige jongens het leuk vinden om halfnaakte pastoors te zien maar als jij daar met je stiletto hakken en minirok komt aanhuppelen zal hij je niet snel serieus nemen.
5. Iemand proberen te zijn die je niet bent, blijf altijd jezelf. Als je ineens heel anders blijkt te zijn dan hij dacht, is het nog maar de vraag of hij bij je blijft als je hem eenmaal aan de haak hebt geslagen.
6. Zijn koos naampjes gebruiken in het openbaar, jongens worden daar heel ongemakkelijk van.
7. Zeg niet gelijk geile dingen en zorg ervoor dat je je niet snel te laat inpalmen, zodra een jongen dat in de gaten heeft maakt hij daar misbruik van en zit jij later met een "kutgevoel"!
8. Jongens zijn vaak heel saai want ze zoeken je helemaal niet op maar als jij niks van je laat horen dan moet hij wel actie ondernemen als hij jou echt leuk vind!
9. Oogcontact is een van de belangrijkste signalen
10. Laat je niet verleiden door je vriendinnen!! Zij helpen je om van hem af te komen!! Don't do it!!
zorg dat je niet aan iedereen te veel dingen over hem vraagt, want als hij er achter komt kan het stalkerig over komen.
11. Als hij naar je toe komt, geef hem dan wel een beetje aandacht. Maar niet te veel. dan is hij snel klaar en heeft hij alles al.
12. Bots expres tegen hem aan en zeg dan gaat het het spijt me.
13. Leen je spulletjes aan hem uit dan kom je aardig en lief over.
14. Plagen mag op een grappig manier, probeer dan oogcontact te maken.
15. Speel een beetje hard to get maar neem het ook weet niet te serieus
Kom blij over, niet meteen over allemaal negatieve dingen gaan praten.
Succes !
Groetjes Bert
Beste Johan,quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Bert,
Daar was ik weer. Het lijkt bijna alsof we vrienden aan het worden zijn ha ha, zo kom je nog eens iemand tegen!
Bert ik moet je wat vertellen. Tot mijn grote spijt heb ik tegen je gelogen. Ik deed me voor als botanier en pastoor, maar dat ben ik eigenlijk helemaal niet. Er is echter wel een reden dat ik je gemaild heb.
Anderhalf jaar geleden heb ik via de site van marktplaats een mooie collectie Pink Floyd cd's besteld voor ¤ 53,86. De verkoper verzekerde mij dat ze in goede staat waren, en dat ik de cd's binnen enkele dagen zou ontvangen.
Ik heb de cd's nooit ontvangen Bert. Diverse malen heb ik contact gezocht met de verkoper, maar het leek een hopeloze zaak.
Die verkoper Bert, was jij.
Anderhalf jaar lang heb ik gewacht op dit moment. Het moment dat ik oog in oog met je zou staan, via de e-mail.
De cd's ben ik vergeten, het geld ben ik vergeten, maar het doet me nog steeds veel pijn. Dus ik wil je één ding vragen.
Waarom, Bert? Waarom?
Hopende op een spoedige en adequate reactie,
Johan
Beste Bert,quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Johan,
Ergens had ik al het gevoel dat U geen spruitjesteler en/of pastoor was. Mij op deze manier voor het lapje houden, hoe durft U?! U krenkt mijn gevoel en beledigt mijn integriteit.
Ik heb nooit cd's van Pink Floyd gehad, daar ik een grote fan ben van Django Wagner, Zanger Julian en Zangeres Sharon. Engeltalige muziek komt er binnen dit huishouden niet in meneer, zeer zeker niet. Het idee alleen al.
Zodoende kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat U de verkeerde Bert voor U hebt. Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, weet U. Nee, als het nou ging om de eerste demotape van Django's nummer "Mijn naam dat is Marina", dan was het andere koek geweest. Die heb ik ooit verkocht aan Gerrit, ook wonende te Bilthoven. Wellicht bent U mij nu ook aan het testen en bent U eigenlijk Gerrit uit Bilthoven?
Minder vriendelijke groeten,
Bert
Geachte heer van Tongeren,quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste Bert,
Ik vind uw beschuldigen ronduit lachwekkend. U lult wel, maar u weet de weg niet!
Wij weten allebei dat u mij bedrogen en bestolen hebt, want zo zit het meneer! Ja! Ik draai mijn rug om er wordt hier gegoocheld met cijfertjes! Creatief boekhouden, dat is waar u een kei in bent meneer, en niks meer dan dat!
Ik weiger dit te accepteren. Zoals mijn grootmoeke altijd zei: 'Van een perenboom kun je geen planken zagen'. En zo is het maar net meneer Bert.
Ik denk dat u een hele hoop heeft om over na te denken wanneer u achter slot en grendel beland. Uitschot, u bent het! En daar betaal ik dan mijn belasting voor, het moet niet gekker worden!
U bent een dwaas en een clown, denkende dat uw e-mails mij afschrikken. Ik pik dit niet meneer Bert!
Acceptgiro groeten,
Meneer J. van Tongeren
Geachte heer van Haamstede,quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geachte heer van Tongeren,
Allereerst verbaast mij deze agressieve toon in Uw laatste mail. Ik ben geneigd om te zeggen "Wat kom jij", maar dat is slechts voorbehouden aan onze getinte medelanders. U meneer, verwijt mij de oplichter te zijn, echter is niets minder waar. Mijn moeder zei altijd: "In Bilthoven moet je peren stoven", en dat is precies wat er gedaan moet worden.
Ten tweede raaskalt U in het het wilde weg over creatief boekhouden. U weet net zoals ik dat ik niet creatief ben, maar wel een ster in boekhouden. Gezien mijn werk bij de Incasso Unie ben ik dan ook het een en ander te weten gekomen over U, meneer van Tongeren. Kunt U misschien uitleggen hoe het kan dat U onlangs voor meer dan 50000 euro hebt uitgegeven in lokale parenclub Bada Bing? En dat U daar zelfs bij Friesland Bank een persoonlijke lening voor hebt afgesloten? Wat zou Uw familie hiervan vinden meneer van Tongeren? Dat U nu in de schuldsanering zit vanwege een avondje plezier met dames van lichte zeden? Hoge bomen vangen veel wind, weet U?!
Voorts wil ik U wijzen op het feit dat bedreigingen aan mijn adres bij voorbaat een kansloze missie zijn. Dreigen is een vorm van onmacht, en ik weiger mij te laten intimideren door zulke kolder. U meneer, bent een randfiguur van de samenleving, waarvoor negatieve superlatieven tekort komen. U bent tuig van de richel, schorriemorrie, een schobbejak, een doerak, een schavuit.
Vriendelijke groet,
Bert van Haamstede
Chief Executive Incasso Unie B.V.
Geachte heer van Tongeren,quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geachte heer van Haamstede,
Ik dacht zojuist te lezen dat u werkzaam bent bij Incasso Unie. U komt echter op mij over alsof u werkt bij de Melk Unie.
Uw gezever is neutraal, net als melk. Het deert mij totaal niet. U laat grote woorden vallen alsof het rauwe eieren zijn, vol salmonella en zonder enige smaak.
Ondanks ons meningsverschil had ik toch meer van u verwacht meneer van Haamstede.
U zou een voorbeeld aan mij moeten nemen. Ik eet mijn muesli met bier. Ik hak hout. Ik eet vlees. Waar u waarschijnlijk briketten koopt om uw voorgemarineerde kipdrumsticks mee te grillen.
U slaat om u heen als een koorjongen die voor het eerst 'op schoot' mag bij de pastoor (gelooft u mij beste man, ik heb hier ervaring mee). Waardeloze, zinloze en vooral betekenisloze woorden regenen neer in uw schrijven, als de zoete verlossing van de pastoor, die voor het eerst neerregent op het gezicht van diezelfde koorjongen.
Ik walg van u, en uw collega's! Pakken pakken pakken, maar niks geven! U bent waarschijnlijk de reden dat die hele graaicultuur is ontstaan! Onsmakelijke vent die je er bent! Gadverdegadverdegadver meneer Bert!
Met groete vriendelijkheid,
J. van Tongeren
Kunstenaar en ZZP-er.
Aan de weledele heer van Haamstede.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geachte heer van Tongeren,
Hier komt de aap uit de mouw. U bent dus kunstenaar, en derhalve niet in staat Uw eigen broek op te houden. Vandaar de lening, vandaar de schuldsanering. U moet zich schamen, daar U niet alleen Uzelf dupeert maar ook Uw naasten.
Verder wil ik U graag dienen van verder repliek. U bazelt over dat U een echte vent bent. Echter, zelf met de riem der uitkeringen en de bretels der subsidies weet U Uw broek nog niet op te houden. Ik interesseer mij voorts ook weinig over Uw eetgewoonten of Uw dagelijkse bezigheden. Hout hakken kan iedereen en muesli met bier is niet stoer, louter smerig. Smerige gewoonten heer van Tongeren, ik zou moeten walgen van U!
Tevens insinueert U dat ik slechts een kantoorknul van beperkt intellect zou zijn. Meneer van Tongeren, U strooit met woorden alsof U een strooiwagen tijdens de winter bent, U bazelt alsof U een cabaretier aan de speed bent, derhalve weiger ik U verder serieus te nemen. U meneer, bent een paria van de samenleving. Uitgestoten, uitgekotst door het gewone volk. Mocht U nog steeds denken iets bij te dragen aan de samenleving, zet het uit uw hoofd. U heeft verkeerde keuzes gemaakt, die U op deze positie hebben laten belanden. Nodeloos te zeggen dat U een gefaald burger bent.
Met groetelijke vrienden,
Bert van Haamstede
Ja, hij is kankertraag. Net een pentium 2 systeem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:30 schreef dreamzk het volgende:
Iemand nog meer problemen met zn xbox? Hij herkent mn router wel alleen hij kan geen verbinding ermee maken
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutspel is MW3 toch ook.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is een prima game (veel beter dan BO), maar de maps zijn (op Village na) gewoon ronduit klote. Teveel steegjes, teveel gebouwen, teveel niveau's, teveel raampjes. Ik mis Afghan en Wasteland.
En tevens staat er om iedere hoek wel een container of een stapel pallets waar je onmogelijk achter te killen bent. Je schiet namelijk nog altijd vanuit je fucking voorhoofd.
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef Kutstudent het volgende:
Lauren Verster moet op mijn piemel gaan zitten.
Je kan niet meer winnen?!quote:
hmhm wat is je ingame en char code?quote:
Hmmmmquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:24 schreef Pixell het volgende:
HAHA LEKKER ZUIPEN LULLOS!!!! Hockey met een stokkie
Gefeliciteerd. Je behoort nu officieel tot de oude fossielen.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je behoort nu officieel tot de oude fossielen.
Ik speel op de NA server, dus weet niet of je me dan wel kunt toevoegenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:27 schreef Xblister het volgende:
[..]
hmhm wat is je ingame en char code?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuj gezelschapquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je behoort nu officieel tot de oude fossielen.
En daar lach ik weer. In mijn nest, te genieten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef Bozz187 het volgende:
En toen stond ik vanochtend weer, brak, bevroren dode stukken dier te malen
quote:
En daar lag ik weer, op de bank Assassin's Creed te spelen onder het genot van ijskoud blikje Coca-Cola.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef Bozz187 het volgende:
En toen stond ik vanochtend weer, brak, bevroren dode stukken dier te malen
En daar ben ik weer, zonder te lopen mauwen gewoon braaf present in dit topiquequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
En daar lag ik weer, op de bank Assassin's Creed te spelen onder het genot van ijskoud blikje Coca-Cola.
Was te verwachtenquote:
Binnenkort weer eens paar potjes spelen. Zal wel weer wennen zijn na MW3.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Skill Kills Rank SPM Time played W/L Ratio Score
Mainframes 306 2,823 45 497 60h 3m 1.42 1,793,390
pot4toe 80 2,584 37 442 42h 15m 1.17 1,122,360
SoldMayor 219 2,871 35 378 46h 37m 1.39 1,058,320
kneusteun 316 2,276 35 433 38h 59m 1.41 1,014,370
MrGizMo1 149 2,190 32 282 53h 4m 1.21 898,407
Bokanor1991 480 1,852 32 480 30h 52m 4.15 889,514
Kutkaboutert 193 1,782 29 293 41h 8m 1.12 723,636
triple_power 85 927 26 339 30h 28m 1.01 620,247
Bozz125 71 1,509 26 253 40h 41m 1.02 619,708
MW2SC mensen zijn wel baas!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hallo vriend
* Laat ons uw kostbare tijd te storen, alstublieft! Van harte welkom om te bezoeken en een aantal items te kopen in onze e-shop.PC, televisie, camera, GPS, mobiele telefoon, MP3 / 4 en zo verder worden verkocht in ons bedrijf.
We hebben goede systemen voor het beheer,kwaliteit van het product inspectie worden gebruikt.De de internationale scheepvaart is van deur tot deur, nauwkeuriger, meer veiligheid!
Website : ****
Met vriendelijke groet
vooral de eerste zin
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:56 schreef Pixell het volgende:
Thuis afgezet worden met de auto en luttele seconden later er achter komen geen sleutels bij je te hebben..
En gvd wat is het koud buiten
Hoe lang moet je wachten?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:56 schreef Pixell het volgende:
Thuis afgezet worden met de auto en luttele seconden later er achter komen geen sleutels bij je te hebben..
En gvd wat is het koud buiten
Ah dat ga je wel leuk vindenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:53 schreef PierreTT het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, vanavond weer zuipenVanmiddag trouwens ook Skyrim gekocht
Nice!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:53 schreef PierreTT het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, vanavond weer zuipenVanmiddag trouwens ook Skyrim gekocht
Dik half uur, mss iets langer.. Toch wel fris met deze temperatuur!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten?
Oui, vond Oblivion, Dragon Age, Fallout etc ook altijd leuke gamesquote:
En ik dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Skill Kills Rank SPM Time played W/L Ratio Score
Mainframes 306 2,823 45 497 60h 3m 1.42 1,793,390
pot4toe 80 2,584 37 442 42h 15m 1.17 1,122,360
SoldMayor 219 2,871 35 378 46h 37m 1.39 1,058,320
kneusteun 316 2,276 35 433 38h 59m 1.41 1,014,370
MrGizMo1 149 2,190 32 282 53h 4m 1.21 898,407
Bokanor1991 480 1,852 32 480 30h 52m 4.15 889,514
Kutkaboutert 193 1,782 29 293 41h 8m 1.12 723,636
triple_power 85 927 26 339 30h 28m 1.01 620,247
Bozz125 71 1,509 26 253 40h 41m 1.02 619,708
MW2SC mensen zijn wel baas!
Lijkt me een goeie film.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
22.10 op veronica trouwens de film Zodiac
Yup, fijn beginquote:
Heh?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yup, fijn begin
Ps, xbox bevalt?
Schilderquote:
dacht dat je een xbox had gekochtquote:
Ja, klopt. Werkt prima.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dacht dat je een xbox had gekochtv&a
Jezus wat een film Zodiac, bent die kerel dat stel vast en begint lekker te steken met een mes.
Ja, zelfde net als de mijne. Alleen is deze niet voor mij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb je er al een Mister?! Zag dat die gast nog nooit op live is geweest, dan zou je zeker de datum wanneer ie gemaakt is moeten checken
Daar verwacht ik wel wat voor terug he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef tliciouz het volgende:
Ah Pringles dat had je nou niet hoeven doen die xbox
Ah nice, weet niet precies welke datum het moet zijn, maar 2009 is goedquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, klopt. Werkt prima.
Die scene zag ik ook net, hoppa zo in de rug.
[..]
Ja, zelfde net als de mijne. Alleen is deze niet voor mij.
2009-11-10 staat er op.
Goede vraag...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:19 schreef Rossdale het volgende:
Michiel, is de nieuwe AC net zo tof als Brotherhood?
Zo ja dan ga ik hem morgen ook maar eens bestellen
vergeet deze nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tss ik ken ook tour of duty hoor. Toen kwam Macgyver ook nog op tv
. Macgyver kwam zelfs eerder op tv
Die intro blijft epic.quote:
Ja daar was ik geen fan vanquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:41 schreef tliciouz het volgende:
Toen ik vroeger tv keek, keek ik naar de snorkels
Magnumquote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, en
[ afbeelding ]
dit is wat ik vroeger keek, like a baws.
Dat ging niet helemaal lekker?quote:Op zondag 20 november 2011 01:39 schreef Kutstudent het volgende:
Oja, ik heb net letterlijk jankend van het lachen in het ziekenhuis gezeten.Iemand had goldstrike in z'n oog gegoten zodat het sneller opgenomen werd, maar dat ging niet helemaal lekker.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:39 schreef Kutstudent het volgende:
Oja, ik heb net letterlijk jankend van het lachen in het ziekenhuis gezeten.Iemand had goldstrike in z'n oog gegoten zodat het sneller opgenomen werd, maar dat ging niet helemaal lekker.
Volgens mij was het niet eens de alcohol, maar zat dat bladgoud in z'n oog.quote:Op zondag 20 november 2011 01:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal lekker?
Hoe the fuck kan Goldstrike in je oog wel lekker gaan?
Nu heeft hij een 24 karaats oogquote:Op zondag 20 november 2011 01:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens de alcohol, maar zat dat bladgoud in z'n oog.
Achttien biljoen euroquote:Op zondag 20 november 2011 02:37 schreef Xblister het volgende:
Toch maar mw3 gekocht voor 18b euro.. ben benieuwd
tja pc lolquote:Op zondag 20 november 2011 04:38 schreef Xblister het volgende:
Waarom heb ik deze rommel gekocht![]()
Niet om aan te zien die graphics.. gameplay voelt ook nog aan alsof het bullshit is..
niet de ervaring die ik op de xbox had, daar vond ik blackops en mw2 zeker wel vermakelijk
tja gamen op een kankerbrake strontbak van 6 jaar oud lolquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 10:13 schreef Xblister het volgende:
[..]
tja gamen op een kankerbrake strontbak van 6 jaar oud lol
quote:Op zondag 20 november 2011 11:00 schreef KoningStoma het volgende:
Who gives a shit waar je op speelt? Als het maar relaxt speelt en als de games maar leuk zijn.
hurrr durrr mijn aparaatje is beter omdat herp derp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |