Magnumquote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, en
[ afbeelding ]
dit is wat ik vroeger keek, like a baws.
Dat ging niet helemaal lekker?quote:Op zondag 20 november 2011 01:39 schreef Kutstudent het volgende:
Oja, ik heb net letterlijk jankend van het lachen in het ziekenhuis gezeten.Iemand had goldstrike in z'n oog gegoten zodat het sneller opgenomen werd, maar dat ging niet helemaal lekker.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:39 schreef Kutstudent het volgende:
Oja, ik heb net letterlijk jankend van het lachen in het ziekenhuis gezeten.Iemand had goldstrike in z'n oog gegoten zodat het sneller opgenomen werd, maar dat ging niet helemaal lekker.
Volgens mij was het niet eens de alcohol, maar zat dat bladgoud in z'n oog.quote:Op zondag 20 november 2011 01:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal lekker?
Hoe the fuck kan Goldstrike in je oog wel lekker gaan?
Nu heeft hij een 24 karaats oogquote:Op zondag 20 november 2011 01:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens de alcohol, maar zat dat bladgoud in z'n oog.
Achttien biljoen euroquote:Op zondag 20 november 2011 02:37 schreef Xblister het volgende:
Toch maar mw3 gekocht voor 18b euro.. ben benieuwd
tja pc lolquote:Op zondag 20 november 2011 04:38 schreef Xblister het volgende:
Waarom heb ik deze rommel gekocht![]()
Niet om aan te zien die graphics.. gameplay voelt ook nog aan alsof het bullshit is..
niet de ervaring die ik op de xbox had, daar vond ik blackops en mw2 zeker wel vermakelijk
tja gamen op een kankerbrake strontbak van 6 jaar oud lolquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 10:13 schreef Xblister het volgende:
[..]
tja gamen op een kankerbrake strontbak van 6 jaar oud lol
quote:Op zondag 20 november 2011 11:00 schreef KoningStoma het volgende:
Who gives a shit waar je op speelt? Als het maar relaxt speelt en als de games maar leuk zijn.
hurrr durrr mijn aparaatje is beter omdat herp derp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |