SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:When I show women my money, they want to have sex with me
And they always have orgasms cause my penis is so big
25 inches long and 12 inches thick I'm the Anthony Hawkins of cock
The Albert Einstein of dick
I'm The Beetles of cumshots, the Mozart of huge balls
The Anne Frank of erections..
Uh, that's inappropriate...
Everybody knows that my rhymes are really tight
Like an extra large condom on my penis, that's right.
My lyrics are like the movie the Shashank Redemption
.....They're really good.
Hoelaat was het?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zit je mobiel een beetje op fok te kijken, zie je de TT : Laat je horen voor Bo.
Ja toen wist ik wel hoelaat het was
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Fsmxi het volgende:
Ik heb zelf een scheve tand, waardoor die eigenlijk altijd in de "schaduw". Tandarts heeft me daar ooit wel voor gezegd dat ik er een beugel voor kon krijgen, maar aangezien ik er geen last van heb/het me verder ook niks boeit doe ik daar niks aan.
Dat stukje onnodige shizzle terzijde (:')), hoe zit het dan met praten etc. in die revalidatie, of is het echt meer het kauwen/slikken waar je dan moeite mee hebt, of wat?
O, en als je er niet te onzeker voor voelt.Dat heb ik eerst ook gehad, blokjesbeugel gedragen en toen is dat verholpen. Het praten gaat naar loop van tijd wel. Het is meer kauwen/slikken. Moet je allemaal rustig aan weer gaan proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 maanden vloeibaar eten.
Op de meeste foto's op fb etc zie je het niet goed, doe ik eigenlijk altijd bewust. Zo'n foto als hieronder zou ik bijvoorbeeld nooit laten zien aan iemand omdat naar mijn gevoel mijn tanden echt ''in your face'' zijn terwijl ik hier juist mezelf ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
17.36quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik eerst ook gehad, blokjesbeugel gedragen en toen is dat verholpen. Het praten gaat naar loop van tijd wel. Het is meer kauwen/slikken. Moet je allemaal rustig aan weer gaan proberen.En 2 maanden vloeibaar eten.
Op de meeste foto's op fb etc zie je het niet goed, doe ik eigenlijk altijd bewust. Zo'n foto als hieronder zou ik bijvoorbeeld nooit laten zien aan iemand omdat naar mijn gevoel mijn tanden echt ''in your face'' zijn terwijl ik hier juist mezelf ben.Ik vind dit een van je mooiere foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind dit een van je mooiere foto's.
Die geef ik nu al als een pro.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
@ titty de grote (en belangrijkste) vraag is, kan je na die tijd nog betere bj's geven, zoja dan zeg ik doen
Wat is dan het probleem???quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die geef ik nu al als een pro.
Waarom altijd gelijk zoquote:Op donderdag 17 november 2011 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
@ titty de grote (en belangrijkste) vraag is, kan je na die tijd nog betere bj's geven, zoja dan zeg ik doen
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Pixell het volgende:
Btw, hoe zit het met je kookkunst? En hou je van schoonmaken?
Ik zat er ook aan te denken om iets in die trant te zeggen. Maargoed, als ik dat doe dan kan ik net zo goed meteen de popcorn erbij pakken.quote:
ja maar is het dan pro+ ?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die geef ik nu al als een pro.
Je komt iets tekort hèquote:
Zulke grapjes kan ik wel hebben hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om iets in die trant te zeggen. Maargoed, als ik dat doe dan kan ik net zo goed meteen de popcorn erbij pakken.
Vind ik leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om iets in die trant te zeggen. Maargoed, als ik dat doe dan kan ik net zo goed meteen de popcorn erbij pakken.
Zo bedoelde ik het eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 november 2011 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zulke grapjes kan ik wel hebben hoor
Ik had het toch ook niet tegen jou?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vind ik leuk.
[..]
Zo bedoelde ik het eigenlijk niet
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boerenkool met een eigen wil.
Goed topic
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boerenkool met een eigen wil.
Goed topic
1.39quote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze?
Teun: k/d 1.39
Main: k/d 1.39
Sold: k/d 1.39
verdacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, ik dacht dat ik 1.41 hadquote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze?
verdacht...
Die SPM van jou en main zijn wel flink hoog.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat ik 1.41 had
in CQB wel jaquote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
COD heeft meer skill dan BF jongeh gekkenhuis
Ben ook bezig met support, en volgens mij heb ik van de meeste assault en engineer rifles de servicestars al.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef SoldMayor het volgende:
Heb nu Assault en Engineer helemaal vrij gespeeld.
Nu nog Support
en Recon ... nou die laat maar zitten.
Wees blij dat ik die rotzooi niet meer speelquote:Op donderdag 17 november 2011 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze?
verdacht...
Waar ga je solliciteren dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
half 10 op blv heuvelink te arnhem
Boulevard Heuvelink ja?quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
half 10 op blv heuvelink te arnhem
is bij uwv daaroquote:Op vrijdag 18 november 2011 07:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Boulevard Heuvelink ja?
Zit daar iets van defensie dan?
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik eerst ook gehad, blokjesbeugel gedragen en toen is dat verholpen. Het praten gaat naar loop van tijd wel. Het is meer kauwen/slikken. Moet je allemaal rustig aan weer gaan proberen.En 2 maanden vloeibaar eten.
Op de meeste foto's op fb etc zie je het niet goed, doe ik eigenlijk altijd bewust. Zo'n foto als hieronder zou ik bijvoorbeeld nooit laten zien aan iemand omdat naar mijn gevoel mijn tanden echt ''in your face'' zijn terwijl ik hier juist mezelf ben.Die foto.. Gewoonweg prachtig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is waarquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:15 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
zo dat was em ik ga er vandoor spater, ciao en tot latex
Danger, high voltage.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
I've got something to put in you.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)-komt-naar-nederland voor de hadbangers hier
Ik heb dit nummer ooit bij Frank thuis aangezet, en iedereen ging los.quote:
Snipen? Je gebruikt een sniper toch alleen als shotgunquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:33 schreef KoningStoma het volgende:
Zo, ik heb het snipen met een acog weer onder de knie
Dat is een bekende van me.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:06 schreef KoningStoma het volgende:
Hoezo zou iemand van BCC dat weten?Die wil gewoon die shit verkopen voor de laagst bekende prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |