abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104527483
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Geachte heer van Tongeren,

Allereerst verbaast mij deze agressieve toon in Uw laatste mail. Ik ben geneigd om te zeggen "Wat kom jij", maar dat is slechts voorbehouden aan onze getinte medelanders. U meneer, verwijt mij de oplichter te zijn, echter is niets minder waar. Mijn moeder zei altijd: "In Bilthoven moet je peren stoven", en dat is precies wat er gedaan moet worden.

Ten tweede raaskalt U in het het wilde weg over creatief boekhouden. U weet net zoals ik dat ik niet creatief ben, maar wel een ster in boekhouden. Gezien mijn werk bij de Incasso Unie ben ik dan ook het een en ander te weten gekomen over U, meneer van Tongeren. Kunt U misschien uitleggen hoe het kan dat U onlangs voor meer dan 50000 euro hebt uitgegeven in lokale parenclub Bada Bing? En dat U daar zelfs bij Friesland Bank een persoonlijke lening voor hebt afgesloten? Wat zou Uw familie hiervan vinden meneer van Tongeren? Dat U nu in de schuldsanering zit vanwege een avondje plezier met dames van lichte zeden? Hoge bomen vangen veel wind, weet U?!

Voorts wil ik U wijzen op het feit dat bedreigingen aan mijn adres bij voorbaat een kansloze missie zijn. Dreigen is een vorm van onmacht, en ik weiger mij te laten intimideren door zulke kolder. U meneer, bent een randfiguur van de samenleving, waarvoor negatieve superlatieven tekort komen. U bent tuig van de richel, schorriemorrie, een schobbejak, een doerak, een schavuit.

Vriendelijke groet,

Bert van Haamstede
Chief Executive Incasso Unie B.V.
Geachte heer van Haamstede,

Ik dacht zojuist te lezen dat u werkzaam bent bij Incasso Unie. U komt echter op mij over alsof u werkt bij de Melk Unie.

Uw gezever is neutraal, net als melk. Het deert mij totaal niet. U laat grote woorden vallen alsof het rauwe eieren zijn, vol salmonella en zonder enige smaak.
Ondanks ons meningsverschil had ik toch meer van u verwacht meneer van Haamstede.

U zou een voorbeeld aan mij moeten nemen. Ik eet mijn muesli met bier. Ik hak hout. Ik eet vlees. Waar u waarschijnlijk briketten koopt om uw voorgemarineerde kipdrumsticks mee te grillen.

U slaat om u heen als een koorjongen die voor het eerst 'op schoot' mag bij de pastoor (gelooft u mij beste man, ik heb hier ervaring mee). Waardeloze, zinloze en vooral betekenisloze woorden regenen neer in uw schrijven, als de zoete verlossing van de pastoor, die voor het eerst neerregent op het gezicht van diezelfde koorjongen.

Ik walg van u, en uw collega's! Pakken pakken pakken, maar niks geven! U bent waarschijnlijk de reden dat die hele graaicultuur is ontstaan! Onsmakelijke vent die je er bent! Gadverdegadverdegadver meneer Bert!

Met groete vriendelijkheid,

J. van Tongeren
Kunstenaar en ZZP-er.
  vrijdag 18 november 2011 @ 20:56:55 #152
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_104527993
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik dacht zojuist te lezen dat u werkzaam bent bij Incasso Unie. U komt echter op mij over alsof u werkt bij de Melk Unie.

Uw gezever is neutraal, net als melk. Het deert mij totaal niet. U laat grote woorden vallen alsof het rauwe eieren zijn, vol salmonella en zonder enige smaak.
Ondanks ons meningsverschil had ik toch meer van u verwacht meneer van Haamstede.

U zou een voorbeeld aan mij moeten nemen. Ik eet mijn muesli met bier. Ik hak hout. Ik eet vlees. Waar u waarschijnlijk briketten koopt om uw voorgemarineerde kipdrumsticks mee te grillen.

U slaat om u heen als een koorjongen die voor het eerst 'op schoot' mag bij de pastoor (gelooft u mij beste man, ik heb hier ervaring mee). Waardeloze, zinloze en vooral betekenisloze woorden regenen neer in uw schrijven, als de zoete verlossing van de pastoor, die voor het eerst neerregent op het gezicht van diezelfde koorjongen.

Ik walg van u, en uw collega's! Pakken pakken pakken, maar niks geven! U bent waarschijnlijk de reden dat die hele graaicultuur is ontstaan! Onsmakelijke vent die je er bent! Gadverdegadverdegadver meneer Bert!

Met groete vriendelijkheid,

J. van Tongeren
Kunstenaar en ZZP-er.

Hier komt de aap uit de mouw. U bent dus kunstenaar, en derhalve niet in staat Uw eigen broek op te houden. Vandaar de lening, vandaar de schuldsanering. U moet zich schamen, daar U niet alleen Uzelf dupeert maar ook Uw naasten.

Verder wil ik U graag dienen van verder repliek. U bazelt over dat U een echte vent bent. Echter, zelf met de riem der uitkeringen en de bretels der subsidies weet U Uw broek nog niet op te houden. Ik interesseer mij voorts ook weinig over Uw eetgewoonten of Uw dagelijkse bezigheden. Hout hakken kan iedereen en muesli met bier is niet stoer, louter smerig. Smerige gewoonten heer van Tongeren, ik zou moeten walgen van U!

Tevens insinueert U dat ik slechts een kantoorknul van beperkt intellect zou zijn. Meneer van Tongeren, U strooit met woorden alsof U een strooiwagen tijdens de winter bent, U bazelt alsof U een cabaretier aan de speed bent, derhalve weiger ik U verder serieus te nemen. U meneer, bent een paria van de samenleving. Uitgestoten, uitgekotst door het gewone volk. Mocht U nog steeds denken iets bij te dragen aan de samenleving, zet het uit uw hoofd. U heeft verkeerde keuzes gemaakt, die U op deze positie hebben laten belanden. Nodeloos te zeggen dat U een gefaald burger bent.

Met groetelijke vrienden,

Bert van Haamstede
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_104528056
Negers please. Stop it. :'(
pi_104529077
Wat is deze :')?! Voor zoiets heb je toch ONZ?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_104529144
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Hier komt de aap uit de mouw. U bent dus kunstenaar, en derhalve niet in staat Uw eigen broek op te houden. Vandaar de lening, vandaar de schuldsanering. U moet zich schamen, daar U niet alleen Uzelf dupeert maar ook Uw naasten.

Verder wil ik U graag dienen van verder repliek. U bazelt over dat U een echte vent bent. Echter, zelf met de riem der uitkeringen en de bretels der subsidies weet U Uw broek nog niet op te houden. Ik interesseer mij voorts ook weinig over Uw eetgewoonten of Uw dagelijkse bezigheden. Hout hakken kan iedereen en muesli met bier is niet stoer, louter smerig. Smerige gewoonten heer van Tongeren, ik zou moeten walgen van U!

Tevens insinueert U dat ik slechts een kantoorknul van beperkt intellect zou zijn. Meneer van Tongeren, U strooit met woorden alsof U een strooiwagen tijdens de winter bent, U bazelt alsof U een cabaretier aan de speed bent, derhalve weiger ik U verder serieus te nemen. U meneer, bent een paria van de samenleving. Uitgestoten, uitgekotst door het gewone volk. Mocht U nog steeds denken iets bij te dragen aan de samenleving, zet het uit uw hoofd. U heeft verkeerde keuzes gemaakt, die U op deze positie hebben laten belanden. Nodeloos te zeggen dat U een gefaald burger bent.

Met groetelijke vrienden,

Bert van Haamstede
Aan de weledele heer van Haamstede.

Met referte aan uw schrijven van 18 november j.l., heeft zich tot mij gewend de heer van Tongeren, hierna te noemen 'reclamant'.

Mijn cliënt heeft mij aangegeven dat de toon waarop hij door u is aangesproken niet getolereerd wordt. Ik kan weinig anders dan het hier mee eens zijn.

Ik verzoek u vriendelijk doch dringend zo snel mogelijk de beloofde Pink Floyd cd's in goede staat bij de reclamant aan te leveren.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

E. Ratelband
Entrepreneur, mediamagnaat en de man van Tsjakka
SBS 6 Rechtsbijstand
pi_104530217
Wtf tijd te veel? Beetje lange verhalen gaan typen
pi_104532041
Altijd die Michhas en Pierre.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_104532523
MW3
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:24:38 #159
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_104533119
Wtf am i reading. :')
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_104533440
Iemand nog meer problemen met zn xbox? Hij herkent mn router wel alleen hij kan geen verbinding ermee maken :'(
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_104533558
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:30 schreef dreamzk het volgende:
Iemand nog meer problemen met zn xbox? Hij herkent mn router wel alleen hij kan geen verbinding ermee maken :'(
Ja, hij is kankertraag. Net een pentium 2 systeem. :')
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_104533865
Mister, wat is deze?! MW2 :D?!
pi_104534087
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Whut?
All good things are wild and free.
pi_104534174
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
:Y
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_104534253
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

:Y
:')
pi_104534541
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutspel is MW3 toch ook.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is een prima game (veel beter dan BO), maar de maps zijn (op Village na) gewoon ronduit klote. Teveel steegjes, teveel gebouwen, teveel niveau's, teveel raampjes. Ik mis Afghan en Wasteland.

En tevens staat er om iedere hoek wel een container of een stapel pallets waar je onmogelijk achter te killen bent. Je schiet namelijk nog altijd vanuit je fucking voorhoofd.

[ Bericht 24% gewijzigd door Dr.Pringles op 18-11-2011 23:16:48 ]
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_104535603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:52 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]
pi_104535740
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  vrijdag 18 november 2011 @ 23:28:18 #169
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_104536088
pi_104536434
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:52 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op vrijdag 18 november 2011 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
pi_104536520
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

[..]

[..]

na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  vrijdag 18 november 2011 @ 23:42:19 #172
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_104536748
Lauren Verster moet op mijn piemel gaan zitten.
  vrijdag 18 november 2011 @ 23:42:40 #173
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_104536758
Maargoed, iemand aan het schieten?
pi_104536837
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef Kutstudent het volgende:
Lauren Verster moet op mijn piemel gaan zitten.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_104537036
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Je kan niet meer winnen?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')