Kan ik u helpen meneer? Ja ik zie dat uw Nikon zo'n 600 euro kost. Ik wil er graag twee bestellen, maar zelf vond ik 1000 euro een veel mooiere prijs, wat dacht u daarvan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Ga binnekort wel ff proberen.
Leek me ook dat als ik voor 1200,- wat haal er zeker wel wat van af op bij moet kunnen.
Mooie binnenkomerquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan ik u helpen meneer? Ja ik zie dat uw Nikon zo'n 600 euro kost. Ik wil er graag twee bestellen, maar zelf vond ik 1000 euro een veel mooiere prijs, wat dacht u daarvan?
I know, "maar er moet wel wat van de prijs af" vind ik zo naar om te zeggen. Voel me dan net zo'n kamperquote:
True, en ja op internet is ook wel cheaper, maar vind wel fijn dat ik naar een winkel kan als er iets mis is..quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, "maar er moet wel wat van de prijs af" vind ik zo naar om te zeggen. Voel me dan net zo'n kamper
Welke bug?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:38 schreef Rossdale het volgende:
Update voor de dashboard beta
Ben benieuwd of ze de bug die ik gemeld had al gefixt hebben
Ja maar... Black was een kutgamequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
Black-bedenker kondigt nieuwe shooter aan
Ik heb hier wel zin in!
Als je via de videoplayer media wilde afspelen van een externe drive (NAS of PC) dn werd de optionele mediaupdate niet gevonden. Ik kon dus geen series meer kijken die niet in wmv formaat warenquote:
Ik vond Black echt geweldig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... Black was een kutgame
Jonge ik dacht dat je daarvoor die chopper had? dat je ff snel naar je vakantie huis in the states vliegt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Huh? Doe ik toch ook?Ik wil alleen nu series kijken die gisteren in Amerika op tv waren. Niet nog eens een jaar wachten tot die shit op dvd verschijnt of 5 jaar totdat in NL op de buis zijn
Vind ik leuk. +1quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jonge ik dacht dat je daarvoor die chopper had? dat je ff snel naar je vakantie huis in the states vliegt.
Nu baal ik dat ik mn xbox heb verkochtquote:
PC GAMENquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:14 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nu baal ik dat ik mn xbox heb verkocht
sommige mensenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
PC GAMEN____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:38 schreef Rossdale het volgende:
Update voor de dashboard beta
Ben benieuwd of ze de bug die ik gemeld had al gefixt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |