waar is het?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mooi plaatje vanaf werk geschoten, je weet toch.
[ afbeelding ]
Deze is genomen van het dakterras bij ING. Het is net achter het oude Akzo gebouw volgens mij.quote:
hmm oke nice,neem een foto van dichtbijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze is genomen van het dakterras bij ING. Het is net achter het oude Akzo gebouw volgens mij.
quote:
Waar was dat? Kon niets zien net?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mooi plaatje vanaf werk geschoten, je weet toch.
[ afbeelding ]
haha epic, laat je spullen achter, laat je kinder achter en ga gewoon naar buiten. Lang geleden dat we spam hebben gehad van michhasquote:
Dat snap ik, maar waar was de brand of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dakterras van ING, kon het vanaf mijn huis ook zien. Jij woont in het spijkerkwartier toch?
Ja het is ergens achter de Akzo, volgens mij in die autogarage daar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waar was de brand of weet je dat niet?
Ja, maar heb uit elk raam gekeken, kon niets zien
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net gewerkt van 4 tot 8 en nu nog lekker een stuk rennen. Dan naar Eindhoven voor een clinic van Michael Kuiper
quote:
Gewerkt van 4 tot 8, wtf?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net gewerkt van 4 tot 8 en nu nog lekker een stuk rennen. Dan naar Eindhoven voor een clinic van Michael Kuiper
Beetje zwart bij beunenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewerkt van 4 tot 8, wtf?
Goedemorgen trouwens
Ik zat er ook aan te denken maar ik vond het nog te vroeg hiervoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de gaten houden of zijn hoertjes genoeg verdienen.
Daar heb ik geen om kijken meer aan die krijgen regelmatig een pimp slap dan blijven ze scherpquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de gaten houden of zijn hoertjes genoeg verdienen.
Limburg,pakketjes sorteren.. Je zit dus in de drugshandel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pakketjes sorteren enzo beetje sjouwen dus dat is wel mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |