Shit is epic. Zal niets spoilen danquote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Download net aangezet![]()
Was het wat?
De een slaat de ander neer of nie?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic. Zal niets spoilen dan
Ik krijg al tijden lang geen oproepen meerquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat de UvT lekker schijt heeft aan deadlines en drie dagen van tevoren nog naar niemand een tentamenoproep heeft gestuurd? Mooi is dat.
Ik hoopte zelf toch wel een beetje op Juniorquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic. Zal niets spoilen dan
Staat dus ook niks, moet toch een week van tevoren bekend zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg al tijden lang geen oproepen meerGewoon in Blackboard rechtsbovenin op Exam Notification klikken
JDS door totale dominantie. Heerlijke gast is dat ook altijd aan het lachen en dan even goed de baddest man on the planet zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hoopte zelf toch wel een beetje op JuniorLachen gast, in The Ultimate Fighter was hij echt hilarisch als coach
Wie heeft er gewonnen?
Heeft hij nog best snel gedaanquote:Heavyweight Brazil Junior dos Santos (c) defeated United States Frank Mir TKO (punches) 2 (3:04)
Zijn Engels is alleen niet zo bestquote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
JDS door totale dominantie. Heerlijke gast is dat ook altijd aan het lachen en dan even goed de baddest man on the planet zijn
Winkel zelf zit als het goed is in tilburg.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomen
Ja is wel dope, alleen de maten zijn een beetje vreemd. Broeken vallen groter, shirts vallen kleiner.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomen
Yup hele mooie armbar hij pulde guard tegen de kooi. Johnsson scheurde volgens mij iets af in zijn elleboogquote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef Michhas het volgende:
Struve na 1 minuut gewonnen met een armbar?![]()
![]()
Lijst met uitslagen ziet er wel mooi uit, punch K.O. voor Nelson na 51 secondenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup hele mooie armbar hij pulde guard tegen de kooi. Johnsson scheurde volgens mij iets af in zijn elleboog
Stipe Miocic zag er ook ijzersterk uit. Nelson had een lucky maar die kerel is echt een oermanquote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lijst met uitslagen ziet er wel mooi uit, punch K.O. voor Nelson na 51 seconden
Ga die shit morgen even checken, ben benieuwd.
Kan prima, ik heb vroeger ook vaak zat hout gehakt. Is echt top na een dag studeren even alles eruit beuken en nog nuttig ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Houthakkersbestaan,we zouden je moeten opnemen bij de Oermannen
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
Goed figuurtje Titty. Ik ben trots op je.
Want een compliment geven aan een van de weinige slanke chicks die Nederland rijk is is een hengel uitgooien?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.
Ya man.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Want een compliment geven aan een van de weinige slanke chicks die Nederland rijk is is een hengel uitgooien?
Lol, dat jij dit durft te zeggen ..quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi opquote:Op maandag 28 mei 2012 23:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja is wel dope, alleen de maten zijn een beetje vreemd. Broeken vallen groter, shirts vallen kleiner.
Als je dat vet vind kun je ook ff www.topman.com checken, en natuurlijk ASOS (moet je wel ASOS merk hebben, anders kom je er echt niet uit op die site)
Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi op
Ik ook meestal, alleen verdwijnt het hele model dan meestal.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.
Beter kweek je een bierbuik, ik ben 1.80, maar heb gewoon een Lquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi op
Niet bij mijn ma. Die is fucking goed in dat soort shit. Nog van de oude stempel he.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook meestal, alleen verdwijnt het hele model dan meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |