hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t waterquote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met zwemmen met een chick kan er echt van alles gebeuren he.
Floaters FTW.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t water
Jij verveelt je echt hequote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t water
Ik zie allene ngo ma dti sort poosts van jou voorbeikomnequote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Statistiek, maar komt op hetzelfde neer ja
Zonder gelul, welke statistiek heb je?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Statistiek, maar komt op hetzelfde neer ja
1quote:Op maandag 28 mei 2012 16:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zonder gelul, welke statistiek heb je?
Alleen theory dus? Komt overeen met onze MTO A... als je ergens problemen mee hebt moet je het maar laten weten!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor a.s. vrijdag descriptive statistics, probability theory en sample theory
Quelle horreurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Klopt ja. Is prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen theory dus? Komt overeen met onze MTO A... als je ergens problemen mee hebt moet je het maar laten weten!
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Quelle horreurVind ik nog wel meevallen. Vooral kansrekening vind ik gaar, omdat we eigenlijk de hele tijd Excel (binomdist e.d.) gebruiken en je daar nu niets aan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, bij ons was kansrekening gelukkig maar 1 vraag. Bij ons gaat het (logisch) veel meer om die samples en verdere statistiek daarmee. Werken met binomiaalverdelingen doen wij eigenlijk ook praktisch niet, normale verdeling ftwquote:Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt ja. Is prima.
[..]
Vind ik nog wel meevallen. Vooral kansrekening vind ik gaar, omdat we eigenlijk de hele tijd Excel (binomdist e.d.) gebruiken en je daar nu niets aan hebt.
De Drakendoder van Delftquote:
Net te laatquote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
Mocht iemand zich vervelen:
Wie kan mij even helpen
Hier, laat ik een paar gifjes dumpen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en hoe was iedereen's weekend? Lekker gechilled?
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hier, laat ik een paar gifjes dumpen danMijn weekend was gevuld met dingen die iedereen heeft gedaan: bbq, zwemmen, bbq, roken, bbq, eten, bbq, drinken, bbqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en hoe was iedereen's weekend? Lekker gechilled?![]()
Jij nog wat Betsy's getemd in het weekend?Half bezopen is weggegooid geld.
Zwemmen, houtzagen, zwemmen, diablo 3, diablo 3, zwemmen, en verder veel zon vermijden eigenlijk als ik niet in zwembad was. M'n broertje was gister in de zon in slaap gevallen, is een rode kreeft gewordenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn weekend was gevuld met dingen die iedereen heeft gedaan: bbq, zwemmen, bbq, roken, bbq, eten, bbq, drinken, bbq![]()
Jij nog wat Betsy's getemd in het weekend?
Wat heb jij lang haar gekregen zeg!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zwemmen, houtzagen, zwemmen, diablo 3, diablo 3, zwemmen, en verder veel zon vermijden eigenlijk als ik niet in zwembad was. M'n broertje was gister in de zon in slaap gevallen, is een rode kreeft gewordenHij is trouwens wel geslaagd voor rijbewijs nu, bij 3e poging.
Klinkt goedquote:Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zwemmen, houtzagen, zwemmen, diablo 3, diablo 3, zwemmen, en verder veel zon vermijden eigenlijk als ik niet in zwembad was. M'n broertje was gister in de zon in slaap gevallen, is een rode kreeft gewordenHij is trouwens wel geslaagd voor rijbewijs nu, bij 3e poging.
Pics!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef tliciouz het volgende:
Damn son, net weer paar uurtjes in de zon gezeten en ben bruuuinDit is me nog nooit gelukt in zo'n korte tijd
Nee, en al helemaal niet met dit weer zegquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klinkt goedHoutzagen,dat ga je toch niet voor je lol doen?
Echt he, wtf de zon schijnt en ineens overal mooie vrouwenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
Het gaat slecht met me hart, als ik dood ben komt het door al die wijven in korte rokjes
Lijpe shit daar in Dedems!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet met dit weer zeg
Was een hele lading via via bij mensen die er vanaf moesten, en dit zagen wij dan maar kort voor de houtkachel in de winter. En dat kan dan beter 's ochtends in de warmte van de zomer en dat het nog drogen kan, ipv de ochtend voor je het eringooit in een sneeuwstorm. (Hoewel ik graag even buiten ben in de sneeuw, vooral 's avonds)
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt he, wtf de zon schijnt en ineens overal mooie vrouwen
Nope, dat hoort bij het hier wonen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijpe shit daar in Dedems!
Maar gelijk heb je, en jij offert je dan maar op om te gaan zagen of zit er ook nog een financiële compensatie aan vast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Houthakkersbestaan,we zouden je moeten opnemen bij de Oermannenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin ook weer de kleur van Nieuw-Zeeland terug te krijgen,ideaal
Half bezopen is weggegooid geld.
Zit hier in het opvoeden, zo is het bij mijn ouders ook gegaan. Vader komt van boerderij, en hij kan zelf ook niet zomaar stilzitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Houthakkersbestaan,we zouden je moeten opnemen bij de Oermannen
Knap,ik zou het niet zomaar kunnen of willenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zit hier in het opvoeden, zo is het bij mijn ouders ook gegaan. Vader komt van boerderij, en hij kan zelf ook niet zomaar stilzitten.
Aardbeirood?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik begin ook weer de kleur van Nieuw-Zeeland terug te krijgen,ideaal
die tieten zijn ook altijd groter in de zomerquote:Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt he, wtf de zon schijnt en ineens overal mooie vrouwen
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
Dries is trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is wit aan de bovenkant en zwart aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is zwart aan de boven kant wit aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, geweldig, sommige mensen zijn ook zo kk dom!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilatie_mei_2012.html![]()
![]()
Die wheelie van Bozz ook op 00.55.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha, geweldig, sommige mensen zijn ook zo kk dom!na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
In POL, in NWS, op de frontpage, overal. Mag toch niet hopen dat Roemer over een half jaar naast Obama staatquote:![]()
![]()
Oh,dacht dat je langs een parel van een topic was gekomen vol met PVVersquote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In POL, in NWS, op de frontpage, overal. Mag toch niet hopen dat Roemer over een half jaar naast Obama staat
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Kijk maar in een willekeurig topic over Griekenland of Spanje. Lekker met z'n allen vitten op Europa, of de EUSSR zoals ze het noemen. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh,dacht dat je langs een parel van een topic was gekomen vol met PVVers![]()
Even zoeken en lezen danquote:Op maandag 28 mei 2012 22:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk maar in een willekeurig topic over Griekenland of Spanje. Lekker met z'n allen vitten op Europa, of de EUSSR zoals ze het noemen. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen.
quote:Las manos arriba cintura sola
Da media vuelta danza kuduro
No te canses ahora que esto solo empieza
Mueve la cabeza danza kudurona regen, ben ik er.
Is het trouwens normaal dat de UvT lekker schijt heeft aan deadlines en drie dagen van tevoren nog naar niemand een tentamenoproep heeft gestuurd? Mooi is dat.quote:![]()
Thanks, maar geen S of Mquote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Michhas het volgende:
Freek;
http://www.pullandbear.co(...)23063/BASIC%20JACKET
Dit wat je zocht? De groene?
[ afbeelding ]![]()
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry.
Was de kleur wel goed?![]()
Shit is epic. Zal niets spoilen danquote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Download net aangezet![]()
Was het wat?![]()
![]()
De een slaat de ander neer of nie?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic. Zal niets spoilen danna regen, ben ik er.
Ik krijg al tijden lang geen oproepen meerquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat de UvT lekker schijt heeft aan deadlines en drie dagen van tevoren nog naar niemand een tentamenoproep heeft gestuurd? Mooi is dat.Gewoon in Blackboard rechtsbovenin op Exam Notification klikken
Ik hoopte zelf toch wel een beetje op Juniorquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic. Zal niets spoilen danLachen gast, in The Ultimate Fighter was hij echt hilarisch als coach
Wie heeft er gewonnen?![]()
Staat dus ook niks, moet toch een week van tevoren bekend zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg al tijden lang geen oproepen meerGewoon in Blackboard rechtsbovenin op Exam Notification klikken
![]()
JDS door totale dominantie. Heerlijke gast is dat ook altijd aan het lachen en dan even goed de baddest man on the planet zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hoopte zelf toch wel een beetje op JuniorLachen gast, in The Ultimate Fighter was hij echt hilarisch als coach
Wie heeft er gewonnen?![]()
O ik lees het al Stef.Heeft hij nog best snel gedaanquote:Heavyweight Brazil Junior dos Santos (c) defeated United States Frank Mir TKO (punches) 2 (3:04)![]()
![]()
Zijn Engels is alleen niet zo bestquote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
JDS door totale dominantie. Heerlijke gast is dat ook altijd aan het lachen en dan even goed de baddest man on the planet zijn![]()
![]()
Winkel zelf zit als het goed is in tilburg.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomenAll good things are wild and free.![]()
Ja is wel dope, alleen de maten zijn een beetje vreemd. Broeken vallen groter, shirts vallen kleiner.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomen
Als je dat vet vind kun je ook ff www.topman.com checken, en natuurlijk ASOS (moet je wel ASOS merk hebben, anders kom je er echt niet uit op die site)
![]()
Yup hele mooie armbar hij pulde guard tegen de kooi. Johnsson scheurde volgens mij iets af in zijn elleboogquote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef Michhas het volgende:
Struve na 1 minuut gewonnen met een armbar?![]()
![]()
![]()
Lijst met uitslagen ziet er wel mooi uit, punch K.O. voor Nelson na 51 secondenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup hele mooie armbar hij pulde guard tegen de kooi. Johnsson scheurde volgens mij iets af in zijn elleboog
Ga die shit morgen even checken, ben benieuwd.![]()
Stipe Miocic zag er ook ijzersterk uit. Nelson had een lucky maar die kerel is echt een oermanquote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lijst met uitslagen ziet er wel mooi uit, punch K.O. voor Nelson na 51 seconden
Ga die shit morgen even checken, ben benieuwd.![]()
Kan prima, ik heb vroeger ook vaak zat hout gehakt. Is echt top na een dag studeren even alles eruit beuken en nog nuttig ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Houthakkersbestaan,we zouden je moeten opnemen bij de OermannenStammen in 5en klieven.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
Goed figuurtje Titty. Ik ben trots op je.![]()
Want een compliment geven aan een van de weinige slanke chicks die Nederland rijk is is een hengel uitgooien?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ya man.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Want een compliment geven aan een van de weinige slanke chicks die Nederland rijk is is een hengel uitgooien?![]()
Lol, dat jij dit durft te zeggen ..quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.All good things are wild and free.![]()
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi opquote:Op maandag 28 mei 2012 23:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja is wel dope, alleen de maten zijn een beetje vreemd. Broeken vallen groter, shirts vallen kleiner.
Als je dat vet vind kun je ook ff www.topman.com checken, en natuurlijk ASOS (moet je wel ASOS merk hebben, anders kom je er echt niet uit op die site)
![]()
Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi opYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik ook meestal, alleen verdwijnt het hele model dan meestal.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.All good things are wild and free.![]()
Beter kweek je een bierbuik, ik ben 1.80, maar heb gewoon een Lquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi op![]()
Niet bij mijn ma. Die is fucking goed in dat soort shit. Nog van de oude stempel he.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook meestal, alleen verdwijnt het hele model dan meestal.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: