Al stond je bij hem op de hoek te wachten, hij zal toch niet komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus je komt morgen echt niet? Valt me vies van je tegen.
Hij laat tenminste zijn gezicht zien on zhe internet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Al stond je bij hem op de hoek te wachten, hij zal toch niet komen.
Als deze meid hier op de straathoek stond, zou ik het nou wel wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En ik dacht nog voordat ik die comment postte dat iemand zo zou reageren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij laat tenminste zijn gezicht zien on zhe internet.
Ze heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En ik dacht nog voordat ik die comment postte dat iemand zo zou reageren.
Ben je gewoon zo sexy dat je bang bent dat ik je ga stalken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En ik dacht nog voordat ik die comment postte dat iemand zo zou reageren.
Neh, hij is stiekem gewoon Kadaffi!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je gewoon zo sexy dat je bang bent dat ik je ga stalken?
Bbboy, als ik deze chika op du hoek hat jonguh, ik liit r allah hoequ van du kamur sien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, maar ik bestel hem dan ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leverstatus van yorcom niet gecheckt Nick?
Ik zou snel bestellen bij topdealgames
een aarsgeweiquote:
Had ik laatst ook, fucking irritantquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiit zei ik straks nog tegen teun, nee er zijn geen irritante kutturken die veel lawaai maken tijdens een film in arnhem. Zitten er vet veel van die fuckers bij de film...
Heee psssst meisjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, fucking irritant
He Psssssst, meisje, meisjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan nog 10 keer meisje, meisje erachteraan. Ugh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
He Psssssst, meisje, meisjeHaha, dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
Gefeliciteerd tams.
Ik kom je wel even doorsauzen bij wijze van cadeau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |