SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kutstudent op 28-05-2012 23:36:59 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Bij dat soort winkels en bijv. de Zara en H&M verschilt het vaak ook nog eens per kledingstuk. Twee dezelfde shirts in dezelfde maat kunnen daar totaal anders zitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kende ik al beide ja. Alleen jammer dat ik met mijn 1.80m vaak net tussen S en M in zit, levert online af en toe flink wat geklooi op
Inderdaad, bij H&M draag je met 1.80 echt geen S.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij dat soort winkels en bijv. de Zara en H&M verschilt het vaak ook nog eens per kledingstuk. Twee dezelfde shirts in dezelfde maat kunnen daar totaal anders zitten.
Alsnog, als het een goed geproportioneerde broek is die geleidelijk smaller/wijder wordt/gelijk blijft, dan kan het gewoon, mits het goed gebeurd.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:33 schreef tliciouz het volgende:
Het heeft niets te maken met hoe goed je bent knuppelsommige broeken hebben een bepaalde pasvorm die dan anders zij door het korter maken.
Mich en kk zitten weer naar titty te hengelen..quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mich en kk zitten weer naar titty te hengelen..
Tauch heeft nog een kindermaatje.
Oh en volgens mij is Stef klaargekomen vanwege een armbar ofzo?
Epic post is epic.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Heldquote:Op maandag 28 mei 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Shirts. S zit meestal te strak in de breedte, maar is wat betreft lengte vaak perfect. En voor broeken zijn zoveel tussenmaten, vind het sowieso zonde om daarmee te gaan klooien voor die 100 euroquote:Op maandag 28 mei 2012 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met broeken of shirts? Broeken laat ik altijd gewoon kleiner maken door m'n ma.
Gewoon overhemden. Dan zit je altijd goed met een getailleerde M.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Shirts. S zit meestal te strak in de breedte, maar is wat betreft lengte vaak perfect. En voor broeken zijn zoveel tussenmaten, vind het sowieso zonde om daarmee te gaan klooien voor die 100 euro
Net afgelopen hier, was best grappige filmquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, dan zie je Tejbz in Ghost Rider 2. To tha face to tha face.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |