abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112169071
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef SoldMayor het volgende:
OMG alleen al toen ik de game opstarte er stond gewoon ROCKSTAR GAMES!

instant goty.
ik haal em straks uit werk
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:12:19 #252
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112169117
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

ik haal em straks uit werk
Echt? :P
pi_112169172
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:10 schreef Bozz187 het volgende:
Hihi housewarming van pierre, wordt kk wakker in België met het stuur van een austin martin en een dode geit. dat moet wel
ook geitjes hebben aandacht nodig, kijk maar eens hoe ze dat in de bergen van Turkije doen. Wees blij dat je daar niet terecht komt.

Of je komt in Boxtel-Oost terecht, en dat moet je ook niet willen :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:15:28 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112169235
Hoi :W

Na vijf dagen op de brommert rondscheuren in de Eifel en Nurburgring (helaas er langs en niet op het circuit zelf) leef ik gewoon nog! Mijn eigen verwachtingen overtroffen _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_112169289
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Echt? :P
ja vannochtend al besloten
pi_112169294
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef Rossdale het volgende:

Na vijf dagen op de brommert rondscheuren in de Eifel en Nurburgring (helaas er langs en niet op het circuit zelf) leef ik gewoon nog! Mijn eigen verwachtingen overtroffen _O_
Hoezee! :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:18:13 #257
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112169327
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

ja vannochtend al besloten
Oke nice. :)

Beetje eigen gang oprichten enzo. :P
pi_112169333
quote:

nice, en nu voor 900euro onderhoud laten doen aan je motor. was het met de lekke band?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:21:03 #259
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112169449
Krijg je eerst een filmpje, daarna van alles instellen en dan wil je spelen en dan en dan en dan

Please insert disc 1. |:(
Lang leven de dvd's
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:26:25 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112169655
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:18 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

nice, en nu voor 900euro onderhoud laten doen aan je motor. was het met de lekke band?
Ha-haaaaa onderhoud zegtie :D

Bandje hield het goed vol, nergens last van gehad ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:33:40 #261
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_112169948
quote:

Nice, welkom terug! :W
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:37:43 #262
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112170119
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112170252
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Michhas het volgende:
Hoi,

Wij hebben voor de eerste keer spruitjes gezaaid en geplant. Nu zijn ze volgens ons klaar om te oogsten. Ze zien er al groot genoeg uit. We weten eigenlijk niet goed hoe eraan te beginnen. Zou het nog te vroeg zijn om te oogsten? Snij je die gewoon af van de stok? Iemand wat tips?

Alvast bedankt!

Groetjes
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:50 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Beste Johan,

Pluk of snijd spruiten als ze nog mooi dicht en hard zijn, en zo'n 2-3 centimeter groot zijn. Verwijder ondertussen van de planten geel blad, en eventuele rotte en losse spruiten. Zoals gezegd, kun je ook de wat lossere spruitjes oogsten en eten in roerbak of stoofschotels. Gooi na de oogst de dikke stammen weg (dat doen we trouwens bij alle kolen): ze verteren niet op de composthoop omdat ze heel hard en dik zijn. Geplukte spruiten zijn in de koelkast nog een klein weekje houdbaar, losse spruiten zijn minder goed houdbaar en moet je binnen een dag of 3 eten.

Groetjes,

Bert
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef Michhas het volgende:

[..]

Berte best,

Hartelijk dank voor je snelle berichtje. We hebben de spuiten geoogst, echter kwam er een wasbeer en die heeft ze gestolen. Helaas, we keken er erg naar uit ze op te eten.

Even een andere vraag waar je mij misschien mee kan helpen.
Ik en mijn partner gaan al jaren naar de Gereformeerde Kerk te Bilthoven. Ik ben daar pastoor, en ben vaak betrokken bij de zondagochtenmis.
Nou is het zo dat we altijd geholpen worden door koorjongens. Één knaap in het speciaal heeft mijn aandacht getrokken. Helaas heeft hij nog niks anders van mij getrokken. Heb jij misschien tips hoe ik deze jongen zeker maar discreet het bed in kan kletsen?

Ik hoor graag van je.

Groentjes,

Johan
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:58 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Beste Johan,

Ik dacht aan Uw schrijfstijl al te herkennen dat U pastoor bent van het plaatstelijke kerkgenootschap in Bilthoven. Ook voor deze delicate zaak heb ik een aantal tips voor U!

1. Beledig hem nooit
2. MSN, het is hartstikke leuk om uren met hem te MSN'en, maar je zet je mysterieusheid en onbereikbaarheid mee op het spel.
3. Te veel drank, absoluut niet doen.
4. Té uitdagend voor de dag komen, misschien dat sommige jongens het leuk vinden om halfnaakte pastoors te zien maar als jij daar met je stiletto hakken en minirok komt aanhuppelen zal hij je niet snel serieus nemen.
5. Iemand proberen te zijn die je niet bent, blijf altijd jezelf. Als je ineens heel anders blijkt te zijn dan hij dacht, is het nog maar de vraag of hij bij je blijft als je hem eenmaal aan de haak hebt geslagen.
6. Zijn koos naampjes gebruiken in het openbaar, jongens worden daar heel ongemakkelijk van.
7. Zeg niet gelijk geile dingen en zorg ervoor dat je je niet snel te laat inpalmen, zodra een jongen dat in de gaten heeft maakt hij daar misbruik van en zit jij later met een "kutgevoel"!
8. Jongens zijn vaak heel saai want ze zoeken je helemaal niet op maar als jij niks van je laat horen dan moet hij wel actie ondernemen als hij jou echt leuk vind!
9. Oogcontact is een van de belangrijkste signalen
10. Laat je niet verleiden door je vriendinnen!! Zij helpen je om van hem af te komen!! Don't do it!!
zorg dat je niet aan iedereen te veel dingen over hem vraagt, want als hij er achter komt kan het stalkerig over komen.
11. Als hij naar je toe komt, geef hem dan wel een beetje aandacht. Maar niet te veel. dan is hij snel klaar en heeft hij alles al.
12. Bots expres tegen hem aan en zeg dan gaat het het spijt me.
13. Leen je spulletjes aan hem uit dan kom je aardig en lief over.
14. Plagen mag op een grappig manier, probeer dan oogcontact te maken.
15. Speel een beetje hard to get maar neem het ook weet niet te serieus

Kom blij over, niet meteen over allemaal negatieve dingen gaan praten.

Succes !

Groetjes Bert
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef Michhas het volgende:

[..]

Hoi Bert,

Daar was ik weer. Het lijkt bijna alsof we vrienden aan het worden zijn ha ha, zo kom je nog eens iemand tegen!

Bert ik moet je wat vertellen. Tot mijn grote spijt heb ik tegen je gelogen. Ik deed me voor als botanier en pastoor, maar dat ben ik eigenlijk helemaal niet. Er is echter wel een reden dat ik je gemaild heb.

Anderhalf jaar geleden heb ik via de site van marktplaats een mooie collectie Pink Floyd cd's besteld voor ¤ 53,86. De verkoper verzekerde mij dat ze in goede staat waren, en dat ik de cd's binnen enkele dagen zou ontvangen.

Ik heb de cd's nooit ontvangen Bert. Diverse malen heb ik contact gezocht met de verkoper, maar het leek een hopeloze zaak.

Die verkoper Bert, was jij.

Anderhalf jaar lang heb ik gewacht op dit moment. Het moment dat ik oog in oog met je zou staan, via de e-mail.

De cd's ben ik vergeten, het geld ben ik vergeten, maar het doet me nog steeds veel pijn. Dus ik wil je één ding vragen.

Waarom, Bert? Waarom?

Hopende op een spoedige en adequate reactie,

Johan
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:12 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Beste Johan,

Ergens had ik al het gevoel dat U geen spruitjesteler en/of pastoor was. Mij op deze manier voor het lapje houden, hoe durft U?! U krenkt mijn gevoel en beledigt mijn integriteit.

Ik heb nooit cd's van Pink Floyd gehad, daar ik een grote fan ben van Django Wagner, Zanger Julian en Zangeres Sharon. Engeltalige muziek komt er binnen dit huishouden niet in meneer, zeer zeker niet. Het idee alleen al.

Zodoende kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat U de verkeerde Bert voor U hebt. Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, weet U. Nee, als het nou ging om de eerste demotape van Django's nummer "Mijn naam dat is Marina", dan was het andere koek geweest. Die heb ik ooit verkocht aan Gerrit, ook wonende te Bilthoven. Wellicht bent U mij nu ook aan het testen en bent U eigenlijk Gerrit uit Bilthoven?

Minder vriendelijke groeten,

Bert
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef Michhas het volgende:

[..]

Beste Bert,

Ik vind uw beschuldigen ronduit lachwekkend. U lult wel, maar u weet de weg niet!

Wij weten allebei dat u mij bedrogen en bestolen hebt, want zo zit het meneer! Ja! Ik draai mijn rug om er wordt hier gegoocheld met cijfertjes! Creatief boekhouden, dat is waar u een kei in bent meneer, en niks meer dan dat!

Ik weiger dit te accepteren. Zoals mijn grootmoeke altijd zei: 'Van een perenboom kun je geen planken zagen'. En zo is het maar net meneer Bert.

Ik denk dat u een hele hoop heeft om over na te denken wanneer u achter slot en grendel beland. Uitschot, u bent het! En daar betaal ik dan mijn belasting voor, het moet niet gekker worden!

U bent een dwaas en een clown, denkende dat uw e-mails mij afschrikken. Ik pik dit niet meneer Bert!

Acceptgiro groeten,

Meneer J. van Tongeren
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Geachte heer van Tongeren,

Allereerst verbaast mij deze agressieve toon in Uw laatste mail. Ik ben geneigd om te zeggen "Wat kom jij", maar dat is slechts voorbehouden aan onze getinte medelanders. U meneer, verwijt mij de oplichter te zijn, echter is niets minder waar. Mijn moeder zei altijd: "In Bilthoven moet je peren stoven", en dat is precies wat er gedaan moet worden.

Ten tweede raaskalt U in het het wilde weg over creatief boekhouden. U weet net zoals ik dat ik niet creatief ben, maar wel een ster in boekhouden. Gezien mijn werk bij de Incasso Unie ben ik dan ook het een en ander te weten gekomen over U, meneer van Tongeren. Kunt U misschien uitleggen hoe het kan dat U onlangs voor meer dan 50000 euro hebt uitgegeven in lokale parenclub Bada Bing? En dat U daar zelfs bij Friesland Bank een persoonlijke lening voor hebt afgesloten? Wat zou Uw familie hiervan vinden meneer van Tongeren? Dat U nu in de schuldsanering zit vanwege een avondje plezier met dames van lichte zeden? Hoge bomen vangen veel wind, weet U?!

Voorts wil ik U wijzen op het feit dat bedreigingen aan mijn adres bij voorbaat een kansloze missie zijn. Dreigen is een vorm van onmacht, en ik weiger mij te laten intimideren door zulke kolder. U meneer, bent een randfiguur van de samenleving, waarvoor negatieve superlatieven tekort komen. U bent tuig van de richel, schorriemorrie, een schobbejak, een doerak, een schavuit.

Vriendelijke groet,

Bert van Haamstede
Chief Executive Incasso Unie B.V.
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:47 schreef Michhas het volgende:

[..]

Geachte heer van Haamstede,

Ik dacht zojuist te lezen dat u werkzaam bent bij Incasso Unie. U komt echter op mij over alsof u werkt bij de Melk Unie.

Uw gezever is neutraal, net als melk. Het deert mij totaal niet. U laat grote woorden vallen alsof het rauwe eieren zijn, vol salmonella en zonder enige smaak.
Ondanks ons meningsverschil had ik toch meer van u verwacht meneer van Haamstede.

U zou een voorbeeld aan mij moeten nemen. Ik eet mijn muesli met bier. Ik hak hout. Ik eet vlees. Waar u waarschijnlijk briketten koopt om uw voorgemarineerde kipdrumsticks mee te grillen.

U slaat om u heen als een koorjongen die voor het eerst 'op schoot' mag bij de pastoor (gelooft u mij beste man, ik heb hier ervaring mee). Waardeloze, zinloze en vooral betekenisloze woorden regenen neer in uw schrijven, als de zoete verlossing van de pastoor, die voor het eerst neerregent op het gezicht van diezelfde koorjongen.

Ik walg van u, en uw collega's! Pakken pakken pakken, maar niks geven! U bent waarschijnlijk de reden dat die hele graaicultuur is ontstaan! Onsmakelijke vent die je er bent! Gadverdegadverdegadver meneer Bert!

Met groete vriendelijkheid,

J. van Tongeren
Kunstenaar en ZZP-er.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Geachte heer van Tongeren,

Hier komt de aap uit de mouw. U bent dus kunstenaar, en derhalve niet in staat Uw eigen broek op te houden. Vandaar de lening, vandaar de schuldsanering. U moet zich schamen, daar U niet alleen Uzelf dupeert maar ook Uw naasten.

Verder wil ik U graag dienen van verder repliek. U bazelt over dat U een echte vent bent. Echter, zelf met de riem der uitkeringen en de bretels der subsidies weet U Uw broek nog niet op te houden. Ik interesseer mij voorts ook weinig over Uw eetgewoonten of Uw dagelijkse bezigheden. Hout hakken kan iedereen en muesli met bier is niet stoer, louter smerig. Smerige gewoonten heer van Tongeren, ik zou moeten walgen van U!

Tevens insinueert U dat ik slechts een kantoorknul van beperkt intellect zou zijn. Meneer van Tongeren, U strooit met woorden alsof U een strooiwagen tijdens de winter bent, U bazelt alsof U een cabaretier aan de speed bent, derhalve weiger ik U verder serieus te nemen. U meneer, bent een paria van de samenleving. Uitgestoten, uitgekotst door het gewone volk. Mocht U nog steeds denken iets bij te dragen aan de samenleving, zet het uit uw hoofd. U heeft verkeerde keuzes gemaakt, die U op deze positie hebben laten belanden. Nodeloos te zeggen dat U een gefaald burger bent.

Met groetelijke vrienden,

Bert van Haamstede
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef Michhas het volgende:

[..]

Aan de weledele heer van Haamstede.

Geachte heer van Haamstede,

Met referte aan uw schrijven van 18 november j.l., heeft zich tot mij gewend de heer van Tongeren, hierna te noemen 'reclamant'.

Mijn cliënt heeft mij aangegeven dat de toon waarop hij door u is aangesproken niet getolereerd wordt. Ik kan weinig anders dan het hier mee eens zijn.

Ik verzoek u vriendelijk doch dringend zo snel mogelijk de beloofde Pink Floyd cd's in goede staat bij de reclamant aan te leveren.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

E. Ratelband
Entrepreneur, mediamagnaat en de man van Tsjakka
SBS 6 Rechtsbijstand
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Altijd die Michhas en Pierre.
_O-
pi_112170278
Haha zie je nou wel :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:45:43 #265
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112170421
Holy shit, next level conversation. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112170461
Ik heb het ook gewoon weer helemaal gelezen net :')
pi_112170571
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 01:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Grand Theft Auto 7: Boxtel City
:D :')
pi_112170676
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:49 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

:D :')
_O-

wel goed topic :D

quote:
_O-
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:54:39 #269
239294 PierreTT
pi_112170816
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:41 schreef Michhas het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

_O-
_O-

De conversaties met Aartje T. zijn ook briljant, maar die kan ik ook niet meer vinden _O-
pi_112170824
pi_112170849
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sushi maken, like a baws.
Hipster alert
pi_112170933
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef Kutstudent het volgende:
Lauren Verster moet op mijn piemel gaan zitten.
Hij kiest ze wel uit
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:58:25 #274
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112170997
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Hipster alert
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112171003
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:55 schreef Kutstudent het volgende:
Gedraag je
Heeft niet veel geholpen :')
pi_112171051
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Heeft niet veel geholpen :')
_O- _O-

Zag hem net ook ja :')
pi_112171107
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2011 01:39 schreef Kutstudent het volgende:
Oja, ik heb net letterlijk jankend van het lachen in het ziekenhuis gezeten. _O- Iemand had goldstrike in z'n oog gegoten zodat het sneller opgenomen werd, maar dat ging niet helemaal lekker.
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2011 01:42 schreef Michhas het volgende:

[..]

Dat ging niet helemaal lekker?
Hoe the fuck kan Goldstrike in je oog wel lekker gaan? :')
_O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:57 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die heb je net ook terug gevonden zeker :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:01:27 #278
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112171149
quote:
Hey I just met you, and this is crazy!
I'm Joseph Kony, and I'm taking your baby!
Neger wat?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112171260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O-
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
Gefeliciteerd tams. *O*

Ik kom je wel even doorsauzen bij wijze van cadeau.
:')
pi_112171369
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:03 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

[..]

:')
Hij is ook zo gewoon gebleven he :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:07:41 #281
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112171485
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

_O-

wel goed topic :D

[..]

_O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112171502
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O-

[..]

Die heb je net ook terug gevonden zeker :D
Yesh
pi_112171633
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:07 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha ja man, zitten een paar mooie tussen :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:13:13 #284
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112171808
Dat topic. :')
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:15:14 #285
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112171921

Zo oud als het internet, maar o zo goed. _O_ :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:15:32 #286
239294 PierreTT
pi_112171946
pi_112171989
Wtf, al die pro-mw3 reacties van mij in een van die oude topics :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:16:54 #288
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112172026
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
Toch leuk dat stoma beetje probeert te trollen en vervolgens gaat afknappen als je ook maar 1 ding over gears zegt. :')
Ook niks verandert die jongen. Alleen nu gaat ie zeggen dat hij trollt als het een serieuze discussie was.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:18:26 #289
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112172130
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf, al die pro-mw3 reacties van mij in een van die oude topics :')
Zolang je het niet te veel speelt is het ook best leuk.
pi_112172170
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zolang je het niet te veel speelt is het ook best leuk.
Ik had hem toen ook nog net. Een week daarna had ik BF3 :')
pi_112172248
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Haha, daar hapte je mooi.
pi_112172304
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Haha, daar hapte je mooi.
_O-
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:27:12 #293
239294 PierreTT
pi_112172673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:54 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Je bent niet goed in mw2.
pi_112172772
pi_112172775
quote:
_O-
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:29:57 #296
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112172819
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112172962
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:32:58 #299
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112173015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:31 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

KSI _O_
Die FIFA filmpjes. _O_ _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112173032
wtf dat duurt ook 16 min :')!

sluit iemand hem ff? zit op mobiel namelijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')