Ik ben niet goed in S&D, maar als ik zeg dat ik goed ben in MW2, dan doel ik ook niet op S&D, want ik vind dat die gamemode niet eens thuishoort dat spel.quote:
Als je voorop kijkt, of in ieder geval vanaf de motorkap, voel je vanzelf wanneer de achterkant uitbreekt. Je hoeft het niet te zien om het te merken aan hoe de auto stuurt of door de bocht glijdt. Ik vind het een voordeel dat je goed de bocht in kan kijken, wat van achter de auto niet goed mogelijk is. Je kan de auto beter uitlijnen voor de bochtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat als ik het beeld achter de auto heb dat ik dan kan zien wanneer de kont uitbreekt, voorop de grill nog niet geprobeerd maar dan heb je dat overzicht niet
Standaard team orders waren het, alonso heeft titelkansen en als je dan je directe tegenstander kan tegenhouden met je teamgenoot dan gebeurd dat. Elk team zou het hebben gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/sport/26(...)ilton-verpesten.html
zal Soldmayor niet leuk vinden
Zo maar even kijken of ik Rossdale kan verlsaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je voorop kijkt, of in ieder geval vanaf de motorkap, voel je vanzelf wanneer de achterkant uitbreekt. Je hoeft het niet te zien om het te merken aan hoe de auto stuurt of door de bocht glijdt. Ik vind het een voordeel dat je goed de bocht in kan kijken, wat van achter de auto niet goed mogelijk is. Je kan de auto beter uitlijnen voor de bocht![]()
Probeer het maar eens
Hahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in S&D, maar als ik zeg dat ik goed ben in MW2, dan doel ik ook niet op S&D, want ik vind dat die gamemode niet eens thuishoort dat spel.
Daarbij neem ik iemand die sprayed met een sniper van bijna 30 kilo en de terugslag van een 120 mm kanon niet serieus als diegene zegt dat ik faal met MW2.
S&D hoort niet in een schiet game?! En je zou natuurlijk over de modded controller kunnen beginnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in S&D, maar als ik zeg dat ik goed ben in MW2, dan doel ik ook niet op S&D, want ik vind dat die gamemode niet eens thuishoort dat spel.
Daarbij neem ik iemand die sprayed met een sniper van bijna 30 kilo en de terugslag van een 120 mm kanon niet serieus als diegene zegt dat ik faal met MW2.
Alleen ben jij degene met een debiel standpunt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een treurnis weer.
[ afbeelding ]
Och, gears is gewoon kut, niet veel debiels aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen ben jij degene met een debiel standpunt.
Niet je stuurvision gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je voorop kijkt, of in ieder geval vanaf de motorkap, voel je vanzelf wanneer de achterkant uitbreekt. Je hoeft het niet te zien om het te merken aan hoe de auto stuurt of door de bocht glijdt. Ik vind het een voordeel dat je goed de bocht in kan kijken, wat van achter de auto niet goed mogelijk is. Je kan de auto beter uitlijnen voor de bocht![]()
Probeer het maar eens
Stop maar met posten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, gears is gewoon kut, niet veel debiels aan.
Ik heb al 3 keer wat gewonnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zal toch niet winnen. Win nooit wat op Fok.
omdat ie gelijk heeftquote:
Dan had ik de laatste.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
godver is de LCE van Forza4 ineens uitverkocht op mediaoffer
Nja ligt ook aan mij zelf dan, had hem gister gewoon moeten bestellenquote:
In de doos:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef KoningStoma het volgende:
Zit er iets speciaals bij de LE ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |