Jullie worden weer over het hoofd gezien.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik als lid van de vereniging mannen onder de 1.75 teken protest aan tegen deze onbehoorlijke 'grappen' als 'kabouterpraktijkje'.
Heb 5 seconden die indiaan volgehouden en toen de tv uitgezet, anders had ik er iets doorheen gegooid, straks maar ff kijken naar de snor bij Knevel en Van der Brink. Ik hoop dat hij er nog even over begint dat die Van der Brink het er laatst over had dat Jezus in Hansie Hansie was getreden.quote:
Klein stukje, zijn item komt nog wel.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef Mike het volgende:
Even weer een hoop onzin verwijderd. Ik wil hier vanavond echt niet de hele tijd van die VI-uitspraken zien, want ik blijf niet alles schoonvegen. Als het toch weer een invasie wordt van troep, dan kun je er op rekenen de dagen erna niet te kunnen posten.
Jup.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Dan gaan we gewoon rellen op het Sigaarsnor forum.
Stoer hoor ben je met je VI hooli's, kind. Lekker gaan baggeren ondanks de waarschuwing,quote:
Was toch amper bagger ?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stoer hoor ben je met je VI hooli's, kind. Lekker gaan baggeren ondanks de waarschuwing,
Stel je niet zo aan joh.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stoer hoor ben je met je VI hooli's, kind. Lekker gaan baggeren ondanks de waarschuwing,
Sparen voor het EK.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
De VI-hooligans hebben zich netjes gedragen
Gewoon keihard optreden, paar voorbeelden stellen en met sancties dreigen en het probleem is gemuilkorfd. Aan onze modjes kan de landelijke politiek een voorbeeld nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
De VI-hooligans hebben zich netjes gedragen
Tot een uur of 23:45 ja. En idd 3x hetzelfde plaatje posten. Grow up.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was toch amper bagger ?
Was allemaal redelijk ontopic.
lolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Gewoon keihard optreden, paar voorbeelden stellen en met sancties dreigen en het probleem is gemuilkorfd. Aan onze modjes kan de landelijke politiek een voorbeeld nemen.
Ja lach maar. Ik durfde daar eigenlijk niet heen, geen zin om weer achterna gezeten te worden door dronken travestieten. Gelukkig werden we begeleid door een VBL-mod.quote:
Ik zou het niet doen als je wilt blijven posten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon in de herhaling rellen? Ik zeg doen.![]()
Maak je niet zo druk om een paar rellende VI-hooligans. Laat gaan joh!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als je wilt blijven posten.
quote:Johan Derksen hoeft niet te concurreren met NOS
HILVERSUM - Voetbalanalist Johan Derksen wil tijdens het aankomende EK niet de strijd aangaan met de NOS. Dat zei hij bij Knevel en Van den Brink.
Foto: NU.nl/Yuri Saalberg
De NOS komt vanaf volgende maand met een speciaal EK-programma en RTL zendt op datzelfde moment VI Oranje uit met Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp.
Derksen zei dat hij niet per se hoeft te winnen als het gaat om de kijkcijfers. “We nemen onszelf niet zo serieus. Het is niet onze bedoeling om hun te verslaan. In tegenstelling tot de NOS mag er bij ons ook gelachen worden.”
De voetbalanalist gaf verder aan dat het wel een zware opgave is om tijdens het EK elke dag een live programma te maken. “Van der Gijp ligt de hele dag op de bank en Genee verft zijn haar om mooi te zijn”, grapte Johan. “Het is geen straf, maar je bent op het eind wel helemaal afgebrand.”
http://www.nu.nl/media/28(...)urreren-met-nos.html
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:02 schreef DrDentz het volgende:
NU.nl kijkt ook naar de biblebeltboys van de EO.
[..]
Grappig, dat als je 'blauw' bent je een soort 'verantwoordelijkheid' voelt. Je vraagt je tegelijkertijd af wie er dan kinderachtig is... De stampvoetende persoon in het blauwe kleurtje die vind dat het allemaal niet mag en die dan waarschuwt dat ie anders de 'roden' / 'donkerblauwen' erbij roept of de mensen die gewoon lol hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tot een uur of 23:45 ja. En idd 3x hetzelfde plaatje posten. Grow up.
Die reaguurder daar, niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:29 schreef Perico het volgende:
Johan had vroeger een hekel aan Andries en vond Tijs een stijve hark
Maar is Rene haar pa?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die reaguurder daar, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Hier krijgt een paard de hik van, tjeez...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of het is de zus van Hansie en ze staat bij Rene al onder de U van 'Uit elkaar getrokken.'quote:
leuke meidquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Singu Nikkaeuh Maak je nou express van die tiet fotos of wat?
June 23, 2010 at 3:53am
Suna Oruc ja ;[
June 23, 2010 at 8:59am
Singu Nikkaeuh Doe dat wat subtieler gek. Je laat al die gamegeeks met een hard snikkeltje rond lopen.
Afellay op rechts ipv Sneijder. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef Eenskijken het volgende:
dus dit is de opstelling van johan?
------------------------------------------Huntelaar-------------------------------------------
---Robben---------------------------V Persie-------------------------------Sneijder
-----------------------Vd Vaart---------------------------v Bommel---------------------
-Willems----------Mathijsen----------------Heitinga--------------Vd Wiel
-------------------------------------Stekelenburg------------------------------------
Het is kruidvat he? Anders wordt het een explosieve boel! Hahahahaha!quote:
Zou zo een mopje voor een Stamgasten strip kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het is kruidvat he? Anders wordt het een explosieve boel! Hahahahaha!
-Leuk, ik verspreek me. Kunt u allemaal even lachen?
uh? waar moet sneijder dan staan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Afellay op rechts ipv Sneijder. Niks mis mee.
WTFquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Na "Johan, the game" nu ook "Extra Time, the game" met Bossie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)b569c53b962276ae.mp4quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
geen mp4 van de compilaasssie van gisteren?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Johan om 19:30 te gast bij Bureau Sport op Ned 3.
Heeft dat programma toevallig ook een topic?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Net even gemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft dat programma toevallig ook een topic?
Hij heeft echt een hekel aan dat tv wereldje, hij is hooguit 1x per dag ergens ineen programma te zienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Johan houdt niet van hypocriet gedrag...(!)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hekel aan dat tv wereldje, hij is hooguit 1x per dag ergens ineen programma te zien
1e aflevering moet nog uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck, gisteren vergeten te kijken, dat Bureau Sport. Lijkt me erg leuk, maar was gisteren net te laat thuis en ben s'nachts vergeten de herhaling te kijken wilde s'nachts de herhaling kijken maar er was een herhaling van Pinkpop...
dan denk ik moet dat nou zo'n EK programma en elke dag op TV, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hekel aan dat tv wereldje, hij is hooguit 1x per dag ergens ineen programma te zien
Bureau Sport is gister niet geweest, Pinkpop werd live uitgezonden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck, gisteren vergeten te kijken, dat Bureau Sport. Lijkt me erg leuk, maar was gisteren net te laat thuis en ben s'nachts vergeten de herhaling te kijken wilde s'nachts de herhaling kijken maar er was een herhaling van Pinkpop...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e aflevering moet nog uitgezonden worden.
[..]
dan denk ik moet dat nou zo'n EK programma en elke dag op TV, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik,
Jij moet 2x per dag op TV!!!
Hij zei dat hij zo'n reclame nooit zou doen. Voor 50.000euro doet iedereen datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je snapt dat dit een grote grap is?
Nee dit zijn principiële VARA-jongens net als Matthijs van Nieuwkerk, die verdienen niet veelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij zei dat hij zo'n reclame nooit zou doen. Voor 50.000euro doet iedereen dat
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Craptacular het volgende:
Is iemand al in het bezit van de Gijpvogel?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Gijpvogeltje binnen, heerlijk man.
"Hahahahahahahahahaahahh"
Condooms.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
wat heb je voor actieprodukten gekocht dan?
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra mag wel weer 's bij VI aan tafel schuiven. Hij durft Johan tenminste wat tegengas te geven.
Die komt ook (VI Oranje), en Frank Evenblij ook, hoorde ik net bij Bureau Sport.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra mag wel weer 's bij VI aan tafel schuiven. Hij durft Johan tenminste wat tegengas te geven.
Dure lezing dan:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik hoorde vorige week dat gijp een lezingkje had vlak voordat ik daar begon met afstuderen
true, het is ook een klein bedrijfje (25man). ik vertelde dat ik gijpie altijd wel leuk vond. komen al die gasten daar: was niks aan etc. gijpie was aan het vertellen dat ze zich niet druk moeten maken en wat maakt het uit etc. een week later zat hij ziek thuis met een inzinkinkje.quote:
Dit is flauw natuurlijk, dit was een wederdienst van Derksen; kom ik bij jullie in Bureau sport, dan jullie in VI.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e aflevering moet nog uitgezonden worden.
[..]
dan denk ik moet dat nou zo'n EK programma en elke dag op TV, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik,
Jij moet 2x per dag op TV!!!
Hopelijk dit keer dan wel met fatsoenlijke argumenten en niet gewoon tegengas geven om te scoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Zoiets heeft Derksen gezegd hoor, sterker nog het was tijdens VIOranje waar ze 2x per dag een show hadden en hij "vond" dat hij 3x per dag op TV moestquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dit is flauw natuurlijk, dit was een wederdienst van Derksen; kom ik bij jullie in Bureau sport, dan jullie in VI.
Dat was prachtigquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zoiets heeft Derksen gezegd hoor, sterker nog het was tijdens VIOranje waar ze 2x per dag een show hadden en hij "vond" dat hij 3x per dag op TV moest
Hahaha ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was prachtig"Jij bent helemaal the man, jij moet 3x per dag!"
DAN ALquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Aankomende maandag 4 juni om 22:30.
quote:
Wat een talent heeft die man hequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:33 schreef tralalala het volgende:
Hansie Hansie doet de presentatie bij de oefeninterland.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:33 schreef tralalala het volgende:
Hansie Hansie doet de presentatie bij de oefeninterland.
Hansie kan Geneetje wel een keer vervangen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Hansie bewijst dat presenteren ook een vak is
Hansie was best bazig bezig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Hansie bewijst dat presenteren ook een vak is
quote:Barbara Barend had droge gleuf door kwetsende woorden
Barbara Barend heeft zich wel degelijk gekwetst gevoeld door de harde woorden die Johan Derksen vroeger over haar sprak. Dat geeft ze nu toe, zes jaar na hun samenwerking.
Destijds presenteerde Barend Voetbal Insite (het huidige Voetbal International). Vaste gast Johan Derksen stak zijn ergernis over de roodharige presentatrice niet onder stoelen of banken. In een interview sprak hij over haar als de 'lesbische dochter van Frits Barend'. Hij zei ook dat ze niet goed discussies kon leiden omdat ze 'zelf mee wilde kwekken'. Ook noemde hij haar overbodig voor het programma en verweet haar geen verstand van voetbal te hebben.
Barend geeft nu, na jaren, toe: 'Ik heb het heel moeilijk gehad met de dingen die Johan Derksen over mij zei in die tijd. Ik heb me gekwetst gevoeld door wat hij heeft gezegd. Ik stond er altijd in met de gedachte dat dit soort dingen erbij horen en dat je er tegen moet kunnen.'
Een vriendin gaf Barend ten slotte wijze raad: 'Ook al moet je er misschien tegen kunnen, dat wil nog niet zeggen dat mensen jou dit aan moeten doen. Dat vond ik eigenlijk wel wijze woorden, waar ik best iets aan heb gehad. Daar heb ik haar voor bedankt.'
Door op 'meedoen' te klikken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
Hoe doe ik mee met de Vi-Hooligan league dan
Wachtwoord is 'Netsplitter'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
Hoe doe ik mee met de Vi-Hooligan league dan
Ondanks dat dit ook volledige onzin is komt het wel het meest in de buurt van een echt antwoord en daar ben ik je dankbaar voorquote:
Maar ik moet vandaag al naar de tandartsquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk kan het niet zijn. Zoek nog ff verder konijn
Klasse.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:28 schreef DrDentz het volgende:
Het wachtwoord is de natuurlijke tegenpool van Mr Nobody, zonder het Mr
Jaja ik heb de test doorstaan. Ik ben momenteel zo trots als een hond met 7 lullen/staarten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:28 schreef DrDentz het volgende:
Het wachtwoord is de natuurlijke tegenpool van Mr Nobody, zonder het Mr
voorspelling al daadwerkelijk gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb me nu twee keer aangemeld, maar zie mijn naam nog steeds niet staan.
Alle leagues missen nu ongeveer de helft van de deelnemers, dat zal wel goed komen wanneer de punten daadwerkelijk verdeeld worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb me nu twee keer aangemeld, maar zie mijn naam nog steeds niet staan.
Mijn neem verscheen pas toen ik de voorspelling heb gedaan. Alleen aanmelden is blijkbaar niet genoeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alle leagues missen nu ongeveer de helft van de deelnemers, dat zal wel goed komen wanneer de punten daadwerkelijk verdeeld worden.
Nee, en volgens mij kan ik die ook niet doen. Als ik me aanmeld, waar kan ik mijn voorspelling dan invoeren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
voorspelling al daadwerkelijk gedaan?
Nee precies, voordat je in de stand zichtbaar wordt moet je even scores enzo invullen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Mijn neem verscheen pas toen ik de voorspelling heb gedaan. Alleen aanmelden is blijkbaar niet genoeg.
Door op 'EK pool speelpagina' te klikken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, en volgens mij kan ik die ook niet doen. Als ik me aanmeld, waar kan ik mijn voorspelling dan invoeren?
Vind het ook onduidelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Door op 'EK pool speelpagina' te klikken?
Hij was presentator, omdat Jan-Joost van Gangelen een paar uur daarvoor vader was gewordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef roepdeman het volgende:
Niet geheel bestemd voor het VI topic, maar enigszins rullevant: Waarom mocht Hansie Hansie gisteren geen vragen stellen aan de spelers en staf van het NL elftal? Zijn overacting kwam niet goed uit de verf als tafelleider vond ik.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:27 schreef Micson het volgende:
Net gezien op Unibet:
Euro 2012 - Netherlands Specials
At least 1 song from the Genee and Derksen album to reach number 1 in the Dutch Top 40 during the competition
Yes
2,85
No
1,35
Tuurlijk ZeeOtter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:01 schreef ZeeOtter het volgende:
Ben wel bang dat het minder leuk is, als Nederland snel uitgeschakeld word.
En dan kun je niet meer bij de wedstrijd zijn? Wat is dat voor iets? Vrouw en kind liggen toch te slapen. In de goeie ouwe tijd ging je nog naar het voetbal al was de bevalling tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij was presentator, omdat Jan-Joost van Gangelen een paar uur daarvoor vader was geworden
Jan Mulder?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef Symer het volgende:
[..]
En dan kun je niet meer bij de wedstrijd zijn? Wat is dat voor iets? Vrouw en kind liggen toch te slapen. In de goeie ouwe tijd ging je nog naar het voetbal al was de bevalling tijdens de wedstrijd.
Zwangerschapsverlof voor mannen
Als de voorzitter van de Vereniging der Voetbalanalytici een uitspraak heeft gedaan kun je het daar moeilijk mee oneens zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef HetBrabandertje het volgende:
Derksen heeft naar aanleiding van Jan Mulder toen wel iets vergelijkbaars gezegd als ik me niet vergis.
Jan Mulder zei het pas geleden over een speler die er niet bij was omdat hij vader werd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef HetBrabandertje het volgende:
Derksen heeft naar aanleiding van Jan Mulder toen wel iets vergelijkbaars gezegd als ik me niet vergis.
Wel zonde dat ik niet mee kon posten tijdens Johan bij KvdB en Bureau Sportquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig was het een stadionverbod tijdens de zomerstop en hebben jullie geen wedstrijd hoeven missen.
Ach, dat waren toch meer een soort oefeninterlands, al was Johan bij KvdB al wel in topvorm.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:39 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wel zonde dat ik niet mee kon posten tijdens Johan bij KvdB en Bureau Sport
Maar gelukkig weer op tijd terug voor VI Oranje inderdaad.
WBquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:35 schreef Veerboot het volgende:
Jaja jaja! Daar zijn johannes_vermeer en ondergetekende weer. Dankzij een paar notoire domoren en slechte piepelmanagers (zo'n YVETTE, die weet dus niet eens of er lucht of zand in een bal zit) hebben we twee weken stadionverbod gehad, maar we zijn er weer bij hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:35 schreef Veerboot het volgende:
Jaja jaja! Daar zijn johannes_vermeer en ondergetekende weer. Dankzij een paar notoire domoren en slechte piepelmanagers (zo'n YVETTE, die weet dus niet eens of er lucht of zand in een bal zit) hebben we twee weken stadionverbod gehad, maar we zijn er weer bij hoor
twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 16:24:44Kijk nou eens wat ik zonet op de deurmat vond; een cadeau'tje van #RTL - http://t.co/i7ApgotB reageer retweet
Eindelijk loon naar werkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:25 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 16:24:44Kijk nou eens wat ik zonet op de deurmat vond; een cadeau'tje van #RTL - http://t.co/i7ApgotB reageer retweet
Joling vast wel die heeft immers ook een nummer op het album. Roelvink niet denk ik tenzij er iemand wegvalt dan staat hij binnen de minuut voor de deurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Dries Roelvink ook weer komen bij Tour du Jour, speciaal voor Johan
Hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:32 schreef Veerboot het volgende:
Hebben jullie trouwens de VI Oranje-outfit van Johan al gezien?
[ afbeelding ]
Meer:
http://www.destentor.nl/m(...)MG_2801_2411403a.JPG
http://www.destentor.nl/m(...)MG_2816_2411402a.JPG
http://www.destentor.nl/m(...)MG_2850_2411400a.JPG
http://www.destentor.nl/m(...)MG_2837_2411401a.JPG
http://www.destentor.nl/m(...)MG_2884_2411398a.JPG
http://www.destentor.nl/m(...)MG_2893_2411397a.JPG
Ik ben wel een keertje geweest in Derksen&Derksen is in de grote winkelstraat in Zwolle.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:32 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]
Meer:
Er zijn nog steeds lokale notabelen die denken dat je VBL bedrijfsmatig kan runnen, die hebben dan gepresteerd in andere subfora, maar die zien niet in dat je in VBL emotie-managment moet beheersen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:35 schreef Veerboot het volgende:
Jack bashenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:03 schreef tralalala het volgende:
Johan & Genee zaten vanochtend blijkbaar bij Koffietijd.
Laat maar, blijkbaar was dat vorige week al.
Wel een nieuwe aflevering Johan en Wilfred!
http://www.vioranje.nl/
Wat zeg jij als je klaarkomt? BWHUHHHH![]()
![]()
Somehow alleen producten in de actie die alleen huisvrouwen willen kopen. Ik wil wel zo'n vogel, maar ik wil geen troep. Wat voor een achterlijk marketingsbureau werkt bij die Kruidvat, da's toch niet te geloven joh!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:24 schreef marcodej het volgende:
Ik deootje, gelletje en scheerschuimpie kopen bij Kruidvatje, geen Gijpvogel. Waarschijnlijk net het verkeerde actieproductje te pakken, laat gaan joh.
Ik hoefde die troep ook niet, heb 'm gewoon gekocht en ben gauw de winkel weer uitgerend. Kostte los overigens 3,95 euro, dus je bent volgens mij goedkoper uit als je voor 2x1,19 euro Steradent kooptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Somehow alleen producten in de actie die alleen huisvrouwen willen kopen. Ik wil wel zo'n vogel, maar ik wil geen troep. Wat voor een achterlijk marketingsbureau werkt bij die Kruidvat, da's toch niet te geloven joh!
Je had ook de olieknipschaar moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:24 schreef marcodej het volgende:
Ik deootje, gelletje en scheerschuimpie kopen bij Kruidvatje, geen Gijpvogel. Waarschijnlijk net het verkeerde actieproductje te pakken, laat gaan joh.
Whaha waar was dit?quote:
Gereageerd. Wat denkt hij wel niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vind ik toch wel een beetje te ver gaan. Kwetsen is niet nodig.
LappeHarry 51 seconden geleden
Hee kijk, een moraalridder.
neenee, die ander dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes_vermeer is de ... van dit topic.
Gaat weer helemaal nergens over, 'wat zeg jij eigenlijk als je klaarkomt?'quote:
Ja, je doelt waarschijnlijk op leiden, HAHAHAHA, sorry dat ik er zelf zo hard om moet lachen, maar ga verder.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:11 schreef Anno2012 het volgende:
Godskolere, wat een hel was dat zeg, 2 weken geen fok. En dan ook geen 2 weken VI.
En dat alleen maar om een quote van gijpie ,en dan ietwat aangepast naar een lid van FOK![]()
Maargoed,dan krijg je dus zo'n bericht van zo'n mod, dan denk ik van, probeer eerst eens een forum fatsoendelijk te lijden voordat je mee gaat praten over zaken als voetbal
O, gaan we leuk zitten doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, je doelt waarschijnlijk op leiden, HAHAHAHA, sorry dat ik er zelf zo hard om moet lachen, maar ga verder.
Hansie lieverd let nou op mij, kom op pik doe je verhaal.quote:
Ik zeg al niks meer, rot maar lekker op, met je achterlijk forum.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hansie lieverd let nou op mij, kom op pik doe je verhaal.
Nee joh, beste website van het jaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:22 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer, rot maar lekker op, met je achterlijk forum.
O, we hadden jou helemaal niet gemist!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:11 schreef Anno2012 het volgende:
Godskolere, wat een hel was dat zeg, 2 weken geen fok. En dan ook geen 2 weken VI.
En dat alleen maar om een quote van gijpie ,en dan ietwat aangepast naar een lid van FOK![]()
Maargoed,dan krijg je dus zo'n bericht van zo'n mod, dan denk ik van, probeer eerst eens een forum fatsoendelijk te lijden voordat je mee gaat praten over zaken als voetbal
quote:Hou je rustig wees een voorbeeld voor je subs
Wat een mannetjes daar joh.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Hey Johannes ouwe reus, je filmpje heeft zowaar Geenstijl gehaald.
www.geenstijl.nl/mt/archi(...)l_ek_journaal_2.html
http://www.gsoranje.nl/2012/06/mediarel_jack_is_vies_dik.htmlquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een mannetjes daar joh.
Jack van Gelder is sowieso meer baas dan VI mannetjes.
Jack is cooler dan VImannetjes.
Ja, daar reageer ik dus op, maar bedankt voor deze verheldering, kunnen we nu weer verder gaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
http://www.gsoranje.nl/2012/06/mediarel_jack_is_vies_dik.html
Dit is mijn show, jij kent je plek toch DrDentz?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, daar reageer ik dus op, maar bedankt voor deze verheldering, kunnen we nu weer verder gaan?
Eerst landelijke paniek dat ik niet meer mag komen,en dan is het allemaal geregeld met sbs6 en dan ga jij iedere keer naar de reclame als ik iets wil zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O, we hadden jou helemaal niet gemist!
"Roodwitblauw zit er ook in", zegt Klazien, "maar het wordt zeker niet potsierlijk. We willen van Johan geen kerstboom maken."quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:32 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]
Meer:
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal lekker uit, hè?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel een keertje geweest in Derksen&Derksen is in de grote winkelstraat in Zwolle.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef Jivis het volgende:
Vond dat maar een slecht, ingestudeerd item. En Johan zei niks nieuws.
Zeg ik dat dan jongen eikel?quote:
ZuidGrensie, ZuidGrensie, kijk nou naar mijhij! ZuidGrensie! Wat wil je zeggen?quote:
Ik zeg niks meer. Mijn avond is al verpest.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
ZuidGrensie, ZuidGrensie, kijk nou naar mijhij! ZuidGrensie! Wat wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |