Condooms.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
wat heb je voor actieprodukten gekocht dan?
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra mag wel weer 's bij VI aan tafel schuiven. Hij durft Johan tenminste wat tegengas te geven.
Die komt ook (VI Oranje), en Frank Evenblij ook, hoorde ik net bij Bureau Sport.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra mag wel weer 's bij VI aan tafel schuiven. Hij durft Johan tenminste wat tegengas te geven.
Dure lezing dan:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik hoorde vorige week dat gijp een lezingkje had vlak voordat ik daar begon met afstuderen
true, het is ook een klein bedrijfje (25man). ik vertelde dat ik gijpie altijd wel leuk vond. komen al die gasten daar: was niks aan etc. gijpie was aan het vertellen dat ze zich niet druk moeten maken en wat maakt het uit etc. een week later zat hij ziek thuis met een inzinkinkje.quote:
Dit is flauw natuurlijk, dit was een wederdienst van Derksen; kom ik bij jullie in Bureau sport, dan jullie in VI.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e aflevering moet nog uitgezonden worden.
[..]
dan denk ik moet dat nou zo'n EK programma en elke dag op TV, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik,
Jij moet 2x per dag op TV!!!
Hopelijk dit keer dan wel met fatsoenlijke argumenten en niet gewoon tegengas geven om te scoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Zoiets heeft Derksen gezegd hoor, sterker nog het was tijdens VIOranje waar ze 2x per dag een show hadden en hij "vond" dat hij 3x per dag op TV moestquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dit is flauw natuurlijk, dit was een wederdienst van Derksen; kom ik bij jullie in Bureau sport, dan jullie in VI.
Dat was prachtigquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zoiets heeft Derksen gezegd hoor, sterker nog het was tijdens VIOranje waar ze 2x per dag een show hadden en hij "vond" dat hij 3x per dag op TV moest
Hahaha ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was prachtig"Jij bent helemaal the man, jij moet 3x per dag!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |