Heeft dat programma toevallig ook een topic?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Johan om 19:30 te gast bij Bureau Sport op Ned 3.
Net even gemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft dat programma toevallig ook een topic?
Hij heeft echt een hekel aan dat tv wereldje, hij is hooguit 1x per dag ergens ineen programma te zienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Johan om 19:30 te gast bij Bureau Sport op Ned 3.
Johan houdt niet van hypocriet gedrag...(!)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hekel aan dat tv wereldje, hij is hooguit 1x per dag ergens ineen programma te zien
1e aflevering moet nog uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck, gisteren vergeten te kijken, dat Bureau Sport. Lijkt me erg leuk, maar was gisteren net te laat thuis en ben s'nachts vergeten de herhaling te kijken wilde s'nachts de herhaling kijken maar er was een herhaling van Pinkpop...
dan denk ik moet dat nou zo'n EK programma en elke dag op TV, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hekel aan dat tv wereldje, hij is hooguit 1x per dag ergens ineen programma te zien
Bureau Sport is gister niet geweest, Pinkpop werd live uitgezonden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck, gisteren vergeten te kijken, dat Bureau Sport. Lijkt me erg leuk, maar was gisteren net te laat thuis en ben s'nachts vergeten de herhaling te kijken wilde s'nachts de herhaling kijken maar er was een herhaling van Pinkpop...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e aflevering moet nog uitgezonden worden.
[..]
dan denk ik moet dat nou zo'n EK programma en elke dag op TV, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik,
Jij moet 2x per dag op TV!!!
Hij zei dat hij zo'n reclame nooit zou doen. Voor 50.000euro doet iedereen datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je snapt dat dit een grote grap is?
Nee dit zijn principiële VARA-jongens net als Matthijs van Nieuwkerk, die verdienen niet veelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij zei dat hij zo'n reclame nooit zou doen. Voor 50.000euro doet iedereen dat
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Craptacular het volgende:
Is iemand al in het bezit van de Gijpvogel?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Gijpvogeltje binnen, heerlijk man.
"Hahahahahahahahahaahahh"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |