Heeft dat programma toevallig ook een topic?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Johan om 19:30 te gast bij Bureau Sport op Ned 3.
Net even gemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft dat programma toevallig ook een topic?
Hij heeft echt een hekel aan dat tv wereldje, hij is hooguit 1x per dag ergens ineen programma te zienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Johan om 19:30 te gast bij Bureau Sport op Ned 3.
Johan houdt niet van hypocriet gedrag...(!)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hekel aan dat tv wereldje, hij is hooguit 1x per dag ergens ineen programma te zien
1e aflevering moet nog uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck, gisteren vergeten te kijken, dat Bureau Sport. Lijkt me erg leuk, maar was gisteren net te laat thuis en ben s'nachts vergeten de herhaling te kijken wilde s'nachts de herhaling kijken maar er was een herhaling van Pinkpop...
dan denk ik moet dat nou zo'n EK programma en elke dag op TV, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hekel aan dat tv wereldje, hij is hooguit 1x per dag ergens ineen programma te zien
Bureau Sport is gister niet geweest, Pinkpop werd live uitgezonden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck, gisteren vergeten te kijken, dat Bureau Sport. Lijkt me erg leuk, maar was gisteren net te laat thuis en ben s'nachts vergeten de herhaling te kijken wilde s'nachts de herhaling kijken maar er was een herhaling van Pinkpop...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e aflevering moet nog uitgezonden worden.
[..]
dan denk ik moet dat nou zo'n EK programma en elke dag op TV, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik,
Jij moet 2x per dag op TV!!!
Hij zei dat hij zo'n reclame nooit zou doen. Voor 50.000euro doet iedereen datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je snapt dat dit een grote grap is?
Nee dit zijn principiële VARA-jongens net als Matthijs van Nieuwkerk, die verdienen niet veelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij zei dat hij zo'n reclame nooit zou doen. Voor 50.000euro doet iedereen dat
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:07 schreef Craptacular het volgende:
Is iemand al in het bezit van de Gijpvogel?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Gijpvogeltje binnen, heerlijk man.
"Hahahahahahahahahaahahh"
Condooms.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
wat heb je voor actieprodukten gekocht dan?
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra mag wel weer 's bij VI aan tafel schuiven. Hij durft Johan tenminste wat tegengas te geven.
Die komt ook (VI Oranje), en Frank Evenblij ook, hoorde ik net bij Bureau Sport.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra mag wel weer 's bij VI aan tafel schuiven. Hij durft Johan tenminste wat tegengas te geven.
Dure lezing dan:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik hoorde vorige week dat gijp een lezingkje had vlak voordat ik daar begon met afstuderen
true, het is ook een klein bedrijfje (25man). ik vertelde dat ik gijpie altijd wel leuk vond. komen al die gasten daar: was niks aan etc. gijpie was aan het vertellen dat ze zich niet druk moeten maken en wat maakt het uit etc. een week later zat hij ziek thuis met een inzinkinkje.quote:
Dit is flauw natuurlijk, dit was een wederdienst van Derksen; kom ik bij jullie in Bureau sport, dan jullie in VI.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e aflevering moet nog uitgezonden worden.
[..]
dan denk ik moet dat nou zo'n EK programma en elke dag op TV, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik,
Jij moet 2x per dag op TV!!!
Hopelijk dit keer dan wel met fatsoenlijke argumenten en niet gewoon tegengas geven om te scoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Zoiets heeft Derksen gezegd hoor, sterker nog het was tijdens VIOranje waar ze 2x per dag een show hadden en hij "vond" dat hij 3x per dag op TV moestquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dit is flauw natuurlijk, dit was een wederdienst van Derksen; kom ik bij jullie in Bureau sport, dan jullie in VI.
Dat was prachtigquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zoiets heeft Derksen gezegd hoor, sterker nog het was tijdens VIOranje waar ze 2x per dag een show hadden en hij "vond" dat hij 3x per dag op TV moest
Hahaha ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was prachtig"Jij bent helemaal the man, jij moet 3x per dag!"
DAN ALquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Aankomende maandag 4 juni om 22:30.
quote:
Wat een talent heeft die man hequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:33 schreef tralalala het volgende:
Hansie Hansie doet de presentatie bij de oefeninterland.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:33 schreef tralalala het volgende:
Hansie Hansie doet de presentatie bij de oefeninterland.
Hansie kan Geneetje wel een keer vervangen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Hansie bewijst dat presenteren ook een vak is
Hansie was best bazig bezig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Hansie bewijst dat presenteren ook een vak is
quote:Barbara Barend had droge gleuf door kwetsende woorden
Barbara Barend heeft zich wel degelijk gekwetst gevoeld door de harde woorden die Johan Derksen vroeger over haar sprak. Dat geeft ze nu toe, zes jaar na hun samenwerking.
Destijds presenteerde Barend Voetbal Insite (het huidige Voetbal International). Vaste gast Johan Derksen stak zijn ergernis over de roodharige presentatrice niet onder stoelen of banken. In een interview sprak hij over haar als de 'lesbische dochter van Frits Barend'. Hij zei ook dat ze niet goed discussies kon leiden omdat ze 'zelf mee wilde kwekken'. Ook noemde hij haar overbodig voor het programma en verweet haar geen verstand van voetbal te hebben.
Barend geeft nu, na jaren, toe: 'Ik heb het heel moeilijk gehad met de dingen die Johan Derksen over mij zei in die tijd. Ik heb me gekwetst gevoeld door wat hij heeft gezegd. Ik stond er altijd in met de gedachte dat dit soort dingen erbij horen en dat je er tegen moet kunnen.'
Een vriendin gaf Barend ten slotte wijze raad: 'Ook al moet je er misschien tegen kunnen, dat wil nog niet zeggen dat mensen jou dit aan moeten doen. Dat vond ik eigenlijk wel wijze woorden, waar ik best iets aan heb gehad. Daar heb ik haar voor bedankt.'
Door op 'meedoen' te klikken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
Hoe doe ik mee met de Vi-Hooligan league dan
Wachtwoord is 'Netsplitter'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
Hoe doe ik mee met de Vi-Hooligan league dan
Ondanks dat dit ook volledige onzin is komt het wel het meest in de buurt van een echt antwoord en daar ben ik je dankbaar voorquote:
Maar ik moet vandaag al naar de tandartsquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk kan het niet zijn. Zoek nog ff verder konijn
Klasse.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:28 schreef DrDentz het volgende:
Het wachtwoord is de natuurlijke tegenpool van Mr Nobody, zonder het Mr
Jaja ik heb de test doorstaan. Ik ben momenteel zo trots als een hond met 7 lullen/staarten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:28 schreef DrDentz het volgende:
Het wachtwoord is de natuurlijke tegenpool van Mr Nobody, zonder het Mr
voorspelling al daadwerkelijk gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb me nu twee keer aangemeld, maar zie mijn naam nog steeds niet staan.
Alle leagues missen nu ongeveer de helft van de deelnemers, dat zal wel goed komen wanneer de punten daadwerkelijk verdeeld worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb me nu twee keer aangemeld, maar zie mijn naam nog steeds niet staan.
Mijn neem verscheen pas toen ik de voorspelling heb gedaan. Alleen aanmelden is blijkbaar niet genoeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alle leagues missen nu ongeveer de helft van de deelnemers, dat zal wel goed komen wanneer de punten daadwerkelijk verdeeld worden.
Nee, en volgens mij kan ik die ook niet doen. Als ik me aanmeld, waar kan ik mijn voorspelling dan invoeren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
voorspelling al daadwerkelijk gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |