Hansie kan Geneetje wel een keer vervangen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Hansie bewijst dat presenteren ook een vak is
Hansie was best bazig bezig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Hansie bewijst dat presenteren ook een vak is
quote:Barbara Barend had droge gleuf door kwetsende woorden
Barbara Barend heeft zich wel degelijk gekwetst gevoeld door de harde woorden die Johan Derksen vroeger over haar sprak. Dat geeft ze nu toe, zes jaar na hun samenwerking.
Destijds presenteerde Barend Voetbal Insite (het huidige Voetbal International). Vaste gast Johan Derksen stak zijn ergernis over de roodharige presentatrice niet onder stoelen of banken. In een interview sprak hij over haar als de 'lesbische dochter van Frits Barend'. Hij zei ook dat ze niet goed discussies kon leiden omdat ze 'zelf mee wilde kwekken'. Ook noemde hij haar overbodig voor het programma en verweet haar geen verstand van voetbal te hebben.
Barend geeft nu, na jaren, toe: 'Ik heb het heel moeilijk gehad met de dingen die Johan Derksen over mij zei in die tijd. Ik heb me gekwetst gevoeld door wat hij heeft gezegd. Ik stond er altijd in met de gedachte dat dit soort dingen erbij horen en dat je er tegen moet kunnen.'
Een vriendin gaf Barend ten slotte wijze raad: 'Ook al moet je er misschien tegen kunnen, dat wil nog niet zeggen dat mensen jou dit aan moeten doen. Dat vond ik eigenlijk wel wijze woorden, waar ik best iets aan heb gehad. Daar heb ik haar voor bedankt.'
Door op 'meedoen' te klikken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
Hoe doe ik mee met de Vi-Hooligan league dan
Wachtwoord is 'Netsplitter'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
Hoe doe ik mee met de Vi-Hooligan league dan
Ondanks dat dit ook volledige onzin is komt het wel het meest in de buurt van een echt antwoord en daar ben ik je dankbaar voorquote:
Maar ik moet vandaag al naar de tandartsquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk kan het niet zijn. Zoek nog ff verder konijn
Klasse.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:28 schreef DrDentz het volgende:
Het wachtwoord is de natuurlijke tegenpool van Mr Nobody, zonder het Mr
Jaja ik heb de test doorstaan. Ik ben momenteel zo trots als een hond met 7 lullen/staarten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:28 schreef DrDentz het volgende:
Het wachtwoord is de natuurlijke tegenpool van Mr Nobody, zonder het Mr
voorspelling al daadwerkelijk gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb me nu twee keer aangemeld, maar zie mijn naam nog steeds niet staan.
Alle leagues missen nu ongeveer de helft van de deelnemers, dat zal wel goed komen wanneer de punten daadwerkelijk verdeeld worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb me nu twee keer aangemeld, maar zie mijn naam nog steeds niet staan.
Mijn neem verscheen pas toen ik de voorspelling heb gedaan. Alleen aanmelden is blijkbaar niet genoeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alle leagues missen nu ongeveer de helft van de deelnemers, dat zal wel goed komen wanneer de punten daadwerkelijk verdeeld worden.
Nee, en volgens mij kan ik die ook niet doen. Als ik me aanmeld, waar kan ik mijn voorspelling dan invoeren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
voorspelling al daadwerkelijk gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |