Jullie worden weer over het hoofd gezien.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik als lid van de vereniging mannen onder de 1.75 teken protest aan tegen deze onbehoorlijke 'grappen' als 'kabouterpraktijkje'.
Heb 5 seconden die indiaan volgehouden en toen de tv uitgezet, anders had ik er iets doorheen gegooid, straks maar ff kijken naar de snor bij Knevel en Van der Brink. Ik hoop dat hij er nog even over begint dat die Van der Brink het er laatst over had dat Jezus in Hansie Hansie was getreden.quote:
Klein stukje, zijn item komt nog wel.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef Mike het volgende:
Even weer een hoop onzin verwijderd. Ik wil hier vanavond echt niet de hele tijd van die VI-uitspraken zien, want ik blijf niet alles schoonvegen. Als het toch weer een invasie wordt van troep, dan kun je er op rekenen de dagen erna niet te kunnen posten.
Jup.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Dan gaan we gewoon rellen op het Sigaarsnor forum.
Stoer hoor ben je met je VI hooli's, kind. Lekker gaan baggeren ondanks de waarschuwing,quote:
Was toch amper bagger ?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stoer hoor ben je met je VI hooli's, kind. Lekker gaan baggeren ondanks de waarschuwing,
Stel je niet zo aan joh.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stoer hoor ben je met je VI hooli's, kind. Lekker gaan baggeren ondanks de waarschuwing,
Sparen voor het EK.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
De VI-hooligans hebben zich netjes gedragen
Gewoon keihard optreden, paar voorbeelden stellen en met sancties dreigen en het probleem is gemuilkorfd. Aan onze modjes kan de landelijke politiek een voorbeeld nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
De VI-hooligans hebben zich netjes gedragen
Tot een uur of 23:45 ja. En idd 3x hetzelfde plaatje posten. Grow up.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was toch amper bagger ?
Was allemaal redelijk ontopic.
lolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Gewoon keihard optreden, paar voorbeelden stellen en met sancties dreigen en het probleem is gemuilkorfd. Aan onze modjes kan de landelijke politiek een voorbeeld nemen.
Ja lach maar. Ik durfde daar eigenlijk niet heen, geen zin om weer achterna gezeten te worden door dronken travestieten. Gelukkig werden we begeleid door een VBL-mod.quote:
Ik zou het niet doen als je wilt blijven posten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon in de herhaling rellen? Ik zeg doen.![]()
Maak je niet zo druk om een paar rellende VI-hooligans. Laat gaan joh!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als je wilt blijven posten.
quote:Johan Derksen hoeft niet te concurreren met NOS
HILVERSUM - Voetbalanalist Johan Derksen wil tijdens het aankomende EK niet de strijd aangaan met de NOS. Dat zei hij bij Knevel en Van den Brink.
Foto: NU.nl/Yuri Saalberg
De NOS komt vanaf volgende maand met een speciaal EK-programma en RTL zendt op datzelfde moment VI Oranje uit met Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp.
Derksen zei dat hij niet per se hoeft te winnen als het gaat om de kijkcijfers. “We nemen onszelf niet zo serieus. Het is niet onze bedoeling om hun te verslaan. In tegenstelling tot de NOS mag er bij ons ook gelachen worden.”
De voetbalanalist gaf verder aan dat het wel een zware opgave is om tijdens het EK elke dag een live programma te maken. “Van der Gijp ligt de hele dag op de bank en Genee verft zijn haar om mooi te zijn”, grapte Johan. “Het is geen straf, maar je bent op het eind wel helemaal afgebrand.”
http://www.nu.nl/media/28(...)urreren-met-nos.html
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:02 schreef DrDentz het volgende:
NU.nl kijkt ook naar de biblebeltboys van de EO.
[..]
Grappig, dat als je 'blauw' bent je een soort 'verantwoordelijkheid' voelt. Je vraagt je tegelijkertijd af wie er dan kinderachtig is... De stampvoetende persoon in het blauwe kleurtje die vind dat het allemaal niet mag en die dan waarschuwt dat ie anders de 'roden' / 'donkerblauwen' erbij roept of de mensen die gewoon lol hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tot een uur of 23:45 ja. En idd 3x hetzelfde plaatje posten. Grow up.
Die reaguurder daar, niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:29 schreef Perico het volgende:
Johan had vroeger een hekel aan Andries en vond Tijs een stijve hark
Maar is Rene haar pa?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die reaguurder daar, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Hier krijgt een paard de hik van, tjeez...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of het is de zus van Hansie en ze staat bij Rene al onder de U van 'Uit elkaar getrokken.'quote:
leuke meidquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Singu Nikkaeuh Maak je nou express van die tiet fotos of wat?
June 23, 2010 at 3:53am
Suna Oruc ja ;[
June 23, 2010 at 8:59am
Singu Nikkaeuh Doe dat wat subtieler gek. Je laat al die gamegeeks met een hard snikkeltje rond lopen.
Afellay op rechts ipv Sneijder. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:05 schreef Eenskijken het volgende:
dus dit is de opstelling van johan?
------------------------------------------Huntelaar-------------------------------------------
---Robben---------------------------V Persie-------------------------------Sneijder
-----------------------Vd Vaart---------------------------v Bommel---------------------
-Willems----------Mathijsen----------------Heitinga--------------Vd Wiel
-------------------------------------Stekelenburg------------------------------------
Het is kruidvat he? Anders wordt het een explosieve boel! Hahahahaha!quote:
Zou zo een mopje voor een Stamgasten strip kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het is kruidvat he? Anders wordt het een explosieve boel! Hahahahaha!
-Leuk, ik verspreek me. Kunt u allemaal even lachen?
uh? waar moet sneijder dan staan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Afellay op rechts ipv Sneijder. Niks mis mee.
WTFquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Na "Johan, the game" nu ook "Extra Time, the game" met Bossie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)b569c53b962276ae.mp4quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
geen mp4 van de compilaasssie van gisteren?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Johan om 19:30 te gast bij Bureau Sport op Ned 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |