Somehow alleen producten in de actie die alleen huisvrouwen willen kopen. Ik wil wel zo'n vogel, maar ik wil geen troep. Wat voor een achterlijk marketingsbureau werkt bij die Kruidvat, da's toch niet te geloven joh!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:24 schreef marcodej het volgende:
Ik deootje, gelletje en scheerschuimpie kopen bij Kruidvatje, geen Gijpvogel. Waarschijnlijk net het verkeerde actieproductje te pakken, laat gaan joh.
Ik hoefde die troep ook niet, heb 'm gewoon gekocht en ben gauw de winkel weer uitgerend. Kostte los overigens 3,95 euro, dus je bent volgens mij goedkoper uit als je voor 2x1,19 euro Steradent kooptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Somehow alleen producten in de actie die alleen huisvrouwen willen kopen. Ik wil wel zo'n vogel, maar ik wil geen troep. Wat voor een achterlijk marketingsbureau werkt bij die Kruidvat, da's toch niet te geloven joh!
Je had ook de olieknipschaar moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:24 schreef marcodej het volgende:
Ik deootje, gelletje en scheerschuimpie kopen bij Kruidvatje, geen Gijpvogel. Waarschijnlijk net het verkeerde actieproductje te pakken, laat gaan joh.
Whaha waar was dit?quote:
Gereageerd. Wat denkt hij wel niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vind ik toch wel een beetje te ver gaan. Kwetsen is niet nodig.
LappeHarry 51 seconden geleden
Hee kijk, een moraalridder.
neenee, die ander dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes_vermeer is de ... van dit topic.
Gaat weer helemaal nergens over, 'wat zeg jij eigenlijk als je klaarkomt?'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |