quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hollands got talent is een leuk alternatief voor VI
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop 1 ding jongens, namelijk dat Antonie Kamerling niet weer van stal gehaald word voor VI Oranje. Met alle respect hoor, maar die jongen weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Dat kan, mits je bereid bent een hologrammachine te kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop 1 ding jongens, namelijk dat Antonie Kamerling niet weer van stal gehaald word voor VI Oranje. Met alle respect hoor, maar die jongen weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee, die zullen ze vast niet gaan opgraven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal lekker uit hé?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maandag 4 juni.quote:
Veerboottwitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 20:44:02Wow, wat ziet die Johan Derksen er ineens gespierd uit! #RTL7 #JeanClaudeVanDamme #DeathWarrant #VI #VItv reageer retweet
ja tuurlijk joh, klasse man. Het is toch niet te geloven die gozer, he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal lekker uit hé?
Op RTL4 ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maandag 4 juni.
Op RTL 4.
Ik vrees nog steeds dat het programma dan te familievriendelijk wordt.
Of Kwalbertquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Op RTL4 ?
Als we dan maar geen Carlo en Irene in het Kurhaus krijgen.
Die worden al wild als een doelpunt zes keer herhaald wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Op RTL4 ?
Als we dan maar geen Carlo en Irene in het Kurhaus krijgen.
Cool,ff kijken. Goed bezig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
Misschien kunnen we de compilaties van mij in de OP zetten, voor degene die hem nog gemist hebben:
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xqtmct]afbeelding ]
Voetbal International -
Seizoenscompilatie 2011/2012
(Deel 1)[/url]
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xquht5]afbeelding ]
Voetbal International -
(Deel 2)[/url]
Toch al 5.000 kijkers die ik heb kunnen blijmaken met de compilaties
Je poging tot humor faalt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Au!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar ik heb van één van de hoge heren het vriendelijke, doch dringende verzoek ontvangen om Ofyles2 een koek te geven, dus bij deze.
Is er ergens te zien voor hoelang onze medestrijders zijn geband ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoho, we missen nog niet de volledige VI-top jongens, don't worry. Ook zonder hen moeten we onszelf zien te handhaven.
Ik heb gehoord van de betrokkenen dat het 2 weken is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is er ergens te zien voor hoelang onze medestrijders zijn geband ?
Jep, ik kreeg net ook bericht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van de betrokkenen dat het 2 weken is.
Mooi op tijd terug voor VI Oranje, tegen die tijd zitten we op volle oorlogssterkte.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van de betrokkenen dat het 2 weken is.
Dat hebben ze zo door.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooi op tijd terug voor VI Oranje, tegen die tijd zitten we op volle oorlogssterkte.
Tenzij er kloontjes komen.
Held, gister beide achter elkaar gekeken !!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
Misschien kunnen we de compilaties van mij in de OP zetten, voor degene die hem nog gemist hebben:
Voetbal International -
(Deel 1)[/url]
Voetbal International -
(Deel 2)[/url]
Toch al 5.000 kijkers die ik heb kunnen blijmaken met de compilaties
Thanksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Oliver je YouTube en dailymotion staat nu in de OP.
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=128331quote:WILFRED GENEE ZET MOGELIJK PUNT ACHTER TV-CARRIÈRE
Wilfred Genee sluit niet uit dat hij over niet al te lange tijd een punt zet achter zijn tv-carrière. Dat vertelt de presentator aan weekblad Story. Genee heeft plannen om te emigreren. “Ik ben bloedserieus. Mijn vrouw Lili is van Iraanse komaf en voelt zich meer een wereldburger dan Nederlands. Ik heb als rechtgeaarde Fries misschien iets meer wortels hier, maar ik begrijp wat ze bedoelt. Ik denk zelf ook dat we ons als gezien goed thuis zullen voelen in Australië of Canada.“
De sportpresentator ziet het helemaal voor zich. “De immense ruimte die daar is en de manier van leven spreken ons erg aan. Onze dochter Isabeau wordt dit jaar drie en we verwachten in augustus een broertje voor haar. Ik zie wel voor mij dat onze kinderen in een ander land dan Nederland hun jeugd zullen doorbrengen.”
Hij begrijpt dat mensen zijn plannen vreemd kunnen vinden. “Er zullen mensen zijn die denken dat ik daar beter mee kan wachten, omdat ik op tv samen met Johan prachtige kijkcijfers scoor. Nu wil ik niet ondankbaar klinken, maar mijn tv-werk is echter niet zaligmakend voor mij. Ik hoor collega’s vaak over ons vak praten alsof het iets groots, bijna kunst is. Wat een onzin!”
Wanneer het precies gaat gebeuren, weet Genee nog niet. “Als we met zijn viertjes aanvoelen dat het tijd is om naar het buitenland te gaan, doen we dat. Het is nu nog niet superconcreet – we zijn niet binnen enkele maanden weg. Maar Lili en ik hebben het er de laatste tijd wel steeds vaker over.“
http://www.vi.nl/VI-TV-1/(...)=true#videoplayerTopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef OeJ het volgende:
Zin in wat stemmingmakerij???????????????????
De toekomst van VI is uiterst onzeker!!!!!!!!!!!!!!!! de voortgang van het programma is in groot gevaar, hangt aan een zijden draadje!!!!!!!!!!!!
Wat dan? Wat dan? Vertel snel meer!!!!!!!!!!!!!
De presentator van het programma wil naar het buitenland.
"Bron?"
[..]
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=128331
i think notquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef OeJ het volgende:
Zin in wat stemmingmakerij???????????????????
De toekomst van VI is uiterst onzeker!!!!!!!!!!!!!!!! de voortgang van het programma is in groot gevaar, hangt aan een zijden draadje!!!!!!!!!!!!
Wat dan? Wat dan? Vertel snel meer!!!!!!!!!!!!!
De presentator van het programma wil naar het buitenland.
"Bron?"
[..]
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=128331
Ah jongen eikel je hebt toch niet gezopen of wel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
sorry, als ik even tussendoor mag, zovaak poste die Veerboot hier toch helemaal niet, he? Of denk jij van wel? Nee man.
Wat ben je voor mannetje joh? Ik wordt gek van die gozer man. Genee, René, Johan en ook Hansie passen perfect in het pulletje. Als je Genee eruit haalt en je vervangt hem door een lul als Humberto Tan kijkt er geen hond. Genee is heel belangrijk voor zo'n klein zendertje als RTL7, waar we het verder moeten hebben van vrachtwagens die racen op het ijs en dwergwerpers.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef The_Groove het volgende:
Ik zou Genee echt geen minuut missen eigenlijk...
Genee is inderdaad onmisbaar. Zijn föhn echter niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat ben je voor mannetje joh? Ik wordt gek van die gozer man. Genee, René, Johan en ook Hansie passen perfect in het pulletje. Als je Genee eruit haalt en je vervangt hem door een lul als Humberto Tan kijkt er geen hond. Genee is heel belangrijk voor zo'n klein zendertje als RTL7, waar we het verder moeten hebben van vrachtwagens die racen op het ijs en dwergwerpers.
Het is niet een man die altijd voorop loopt en de grootste mond heeft, maar als hij wat zegt zijn het louter verstandige teksten, een keurige leraar uit Nijmegen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
sorry, als ik even tussendoor mag, zovaak poste die Veerboot hier toch helemaal niet, he? Of denk jij van wel? Nee man.
tja, die jongen is mij niet opgevallen in ieder geval. Het is dat hij in de spotlights staat, zet je hem linksback bij Telstar dan heeft niemand het erover weet je wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is niet een man die altijd voorop loopt en de grootste mond heeft, maar als hij wat zegt zijn het louter verstandige teksten, een keurige leraar uit Nijmegen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Het is inderdaad cruciaal dat we voor VI Oranje weer helemaal compleet zijn, zodat de VI-topics weer van ons zijn en niet van een stel blagen met een blauwe nickname.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER FREE JOHANNES & VEERBOOT
http://www.rtl.nl/xl/#/u/4cec6d59-0b9c-3390-99bd-2a6f862dfc7dquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Massief het volgende:
Hey mensen ik probeer dat nummer te vinden van Johan zijn verjaardag destijds. Hij stond ook op youtube maar kan hem niet meer vinden. Hadden ze een compilatie gemaakt van Johan met daaronder een ingezongen nummer van een voor Johan grote artiest. Het leek toen meer een memorial voor het overlijden van Johan. Iemand die hem kan vinden?
Dank!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/4cec6d59-0b9c-3390-99bd-2a6f862dfc7d
Ik bedank je wel maar die muziek staat er daar niet meer onder. ik moet even dat nummer hebben.quote:
Zonder Genee kan je VI meteen stoppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef The_Groove het volgende:
Ik zou Genee echt geen minuut missen eigenlijk...
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:03 schreef Massief het volgende:
[..]
Ik bedank je wel maar die muziek staat er daar niet meer onder. ik moet even dat nummer hebben.
Er ligt nog materiaal voor een derde deel hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Olivier, maak eens een derde deeltje pik.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Er ligt nog materiaal voor een derde deel hoor
Mooi welkom terug cadeau voor onze geroyeerde strijders.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hoi hoi hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nu moeten andere users opstaan, verantwoordelijkheid tonen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:17 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een leegte zonder twee van de topboys.
Nou Tim, ga je gang.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nu moeten andere users opstaan, verantwoordelijkheid tonen.
Gelukkig geef jij altijd een signaal af.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef DrDentz het volgende:
ZuidGrens is vooral belangrijk in de kleedkamer.
Dan komt Barbara toch gewoon weer terug ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:04 schreef bascross het volgende:
[..]
Zonder Genee kan je VI meteen stoppen.
Dat lebische vrouwtje waarbij je een teil moest leggen onder haar stoel als het over Ajax ging?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan komt Barbara toch gewoon weer terug ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat lebische vrouwtje waarbij je een teil moest leggen onder haar stoel als het over Ajax ging?Ik denk dat ze daarom niet zo vaak in de Arena is namens Eredivisie Live.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kregen daar wateroverlast .
Nu doe je hem toch echt tekort.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef DrDentz het volgende:
ZuidGrens is vooral belangrijk in de kleedkamer.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Oliver23 het volgende:
Jawel, ik had nog wat leuke VI Fragmentjes over en besloot toen een deel 3 te maken van de Seizoenscompilatie 2011/2012
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xqxj74]afbeelding ]
VoetbaI International -
(deel 3)[/url]
En voor degene die deel 1 en 2 niet hebben gezien
Voetbal International -
(Deel 1)[/url]
Voetbal International -
(Deel 2)[/url]
Wim Kieft zat in zijn stamcafe ???quote:Op zondag 20 mei 2012 10:17 schreef Symer het volgende:
Is eigenlijk al bekend wanneer de tweede clip in première gaat? Ik neem aan dat dan duidelijk wordt waarom John vd Heuvel, Wim Kieft en Dries Roelvink in dat café zijn. Ik ben wel erg benieuwd waar die verhaallijn heengaat.
held!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Oliver23 het volgende:
Jawel, ik had nog wat leuke VI Fragmentjes over en besloot toen een deel 3 te maken van de Seizoenscompilatie 2011/2012
VoetbaI International -
(deel 3)[/url]
Voetbal International -
(Deel 1)[/url]
Voetbal International -
(Deel 2)[/url]
was maar grapje hoor, kan toch in Amsterdam ?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:11 schreef Symer het volgende:
Oh, is dat zijn stamcafé?
Genee vertelde dat er een gedachte achter zit met betrekking tot de tweede clip. Ben hoogst benieuwd wat dat is.
We moeten de heren van de Televizierring er wel van overtuigen dat VI en VI Oranje 2 totaal verschillende programma's zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet dit topic verplaatsen naar het EK forum?
Omdat dit over VI gaat, en niet puur VI Oranje? Als pauw & witteman wat EK gasten of onderwerpen hebben worden die toch ook niet meteen vanuit TV naar EL verplaatst?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet dit topic verplaatsen naar het EK forum?
Fijn Graslul, dank je.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Graslul het volgende:
Ik kijk het nog altijd maar ik heb het sterke gevoel dat dit programma over zijn hoogtepunt heen is. Vooral de laatste tijd zie ik bij René niet de humor maar telkens weer het truukje dat ie doet en Johan heeft zijn sarcasme vervangen door oprechte tegenzin.
Wat ben je voor mannetje joh? Ik wordt strontziek van die pestpokkeposts man.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Graslul het volgende:
Ik kijk het nog altijd maar ik heb het sterke gevoel dat dit programma over zijn hoogtepunt heen is. Vooral de laatste tijd zie ik bij René niet de humor maar telkens weer het truukje dat ie doet en Johan heeft zijn sarcasme vervangen door oprechte tegenzin.
Hier, https://www.facebook.com/pages/Jan-Kooijman/100817816672912quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Graslul het volgende:
Ach, in het EK subforum is het ook best gezellig hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat dit over VI gaat, en niet puur VI Oranje? Als pauw & witteman wat EK gasten of onderwerpen hebben worden die toch ook niet meteen vanuit TV naar EL verplaatst?
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Net deel 3 van de compilatie van Oliver gezien, was weer genieten.
En morgen met het broekje uit de compilatie van RTL kijken, lekker man.
Die hoef ik niet te hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:14 schreef Rickazio het volgende:
Hoe is die VI Oranje-stoel?
[ afbeelding ]
Haha?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Baas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Oliver23 het volgende:
VoetbaI International -
(deel 3)[/url]
Voetbal International -
(Deel 1)[/url]
Voetbal International -
(Deel 2)[/url]
Misschien zit IsaacCuenca zwaar onder de plak bij zijn vriendin.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha?
Mss als je een kneus bent die graag elke week 100 precies dezelfde programma's kijkt met die schijt talenten shows. En dat al 10 jaar lang terwijl het elke ronde weer exact hetzelfde is.
Doe mij VI maar weer!
Wat een notoire domoren daar die Van Rossem wegzetten als negatieve azijnpisser. Hij is juist vrij optimistisch over Nederland en zou nergens anders willen wonen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Eindejaarsconference Van Rossem weer populair
Haha waarom reageer jij daar nog op, is 2 dagen geledenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha?
Mss als je een kneus bent die graag elke week 100 precies dezelfde programma's kijkt met die schijt talenten shows. En dat al 10 jaar lang terwijl het elke ronde weer exact hetzelfde is.
Doe mij VI maar weer!
Dus dan geldt het niet meer ouwe reus?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Haha waarom reageer jij daar nog op, is 2 dagen geleden
Als je van Basten bedoeld, 2008quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef J2T het volgende:
Iemand die weet in welk jaar Marco te gast was bij VI?
Derksen troll van Jantjequote:Op zondag 20 mei 2012 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Dus na Derksen gaat Jan van Halst ook al 12 spelers opstellen.
Te weinig aandacht Jan?
Ik las het ook op internet. Ik kijk zelden naar Studio Voetbal, vooral nu met de examens.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het niet gezien maar ik vind het nu al not dun.
HEEEEY RENSIE STUDIO VOETBAL GEKEKEN WAS HET LEKKER?!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik las het ook op internet. Ik kijk zelden naar Studio Voetbal, vooral nu met de examens.
Werd technisch directeur bij Ado den Haag om een halfjaar later alweer te vertrekken omdat de voetbalwereld niet was zoals hij had verwachtquote:Op maandag 21 mei 2012 01:50 schreef johnjohnny het volgende:
Die mattijs manders hoe is die nu uiteindelijk uit VI verdwenen? Met ruzie? Weet iemand dat. Heb dat niet meegekregen.
Dhr. Manders dacht dat elke bedrijfscultuur dezelfde taal sprak. Lachen...quote:Op maandag 21 mei 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd technisch directeur bij Ado den Haag om een halfjaar later alweer te vertrekken omdat de voetbalwereld niet was zoals hij had verwacht
algemeen directeur volgens mijquote:Op maandag 21 mei 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd technisch directeur bij Ado den Haag om een halfjaar later alweer te vertrekken omdat de voetbalwereld niet was zoals hij had verwacht
Al hebben ze het over de verkiezingen in de VS... Gewoon lekker kijken met het handje in de broek.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:31 schreef TLC het volgende:
Jammer dat het afgelopen is, ze hadden het toch nog over de CL finale kunnen hebben en zo ?
Hitlertje. Niks mis mee.quote:Van der Gijp heeft het binnen paar minuten over Hitlertje'
Door: redactie
21-5-12 - 10:01 bron: AD Sportwereld
René van der Gijp. © ANP.
René van der Gijp (51) is als vaste analist van Voetbal International niet meer weg te denken van het televisiescherm. Michel van Egmond eindredacteur van het programma, maakte hem van dichtbij mee en schreef een boek over het mediafenomeen, zijn opkomst, ondergang en wederopstanding.
Wat van Egmond meteen opviel is dat Van der Gijp een heel aparte manier van uitdrukken heeft. 'Het meest kenmerkende is zijn neiging om woorden te verkleinen die daar helemaal niet om vragen'zegt Van Egmond in AD Sportwereld. 'In mijn boek schrijf ik: 'Praat met René van der Gijp over de Tweede Wereldoorlog en hij heeft het binnen een paar minuten over 'Hitlertje'.'
Van Egmond beschrijft in zijn boek ook de diensttijd van Van der Gijp. Een luizenleventje had de profvoetballer destijds. Van Egmond: 'Zijn overste Janssen was een voetbalfanaat. Dankzij hem had soldaat Van der Gijp een luizenleventje. Soms, als de overste weg was, trok Van der Gijp diens jas aan en paradeerde daarmee over het kazerneterrein, genietend van de saluerende soldaten. Tot die anekdote in het weekblad Voetbal International terechtkwam. Toen moest Van der Gijp voor straf op oudjaarsavond wachtlopen. Dat was in 1978. Johan Derksen is hem toen gezelschap gaan houden. Een verslag van die avond vormt een hoofdstuk in Gijp.'
Volgens Van Egmond heeft de persoonlijkheid Van der Gijp vele kanten, en laat hij op televisie altijd maar een heel klein deel van zichzelf zien. 'Er zijn maar weinig mensen die al die kanten kennen. Zijn vriendin Daniëlle is misschien wel de enige. René van der Gijp heeft veel tegenstellingen in zich. Een deel van zijn privéleven schermt hij een beetje af, maar over zijn mentale inzinking is hij in het boek juist weer opvallend openhartig. Hij zegt dat hij echt door een hel is gegaan. Het imago dat René heeft, dat van de altijd vrolijke en zorgeloze lachebek, strookt niet met de werkelijkheid. In het boek wordt ook duidelijk dat dit de kiem was van René's 'vliegende inzinking', zoals hij het zelf noemt.'
Jack van Gelder was weer onder de zonnebank in slaap gevallen volgens mij, leek verdomme wel echt die neger uit de Studiovoetbal-OP.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
HEEEEY RENSIE STUDIO VOETBAL GEKEKEN WAS HET LEKKER?!
Heeft Johan Derksen nu z'n zin? In plaats van dat mensen met hun hart voor het Nederlands Elftal kiezen, krijgen we nu gelukszoekende clowns met geen enkele loyaliteit daarvoor in de plaats, die alleen maar voor Oranje kiezen omdat het beter is voor hun eigen carrière.quote:Maher kiest voor Nederlands elftal
Uitgegeven: 21 mei 2012 07:34
AMSTERDAM - Adam Maher verkiest de Nederlandse boven de Marokkaanse 'voetbalnationaliteit'. De achttienjarige middenvelder van AZ wilde de knoop doorhakken nu hij in de 27-koppige voorselectie van Oranje voor het EK zit.
“Voor mijn ontwikkeling is het goed als ik Europese kampioenschappen en WK’s speel”, zegt Maher in De Telegraaf.
“En met deze jongens om me heen voel ik dat ik stappen maak. Ik probeer heel veel op te steken van Wesley Sneijder, Mark van Bommel en Robin van Persie. Van iedereen eigenlijk.”
Ook als Maher de definitieve EK-selectie niet haalt, zal hij zich beschikbaar stellen voor het Nederlands elftal.
"Alleen hoef ik het besluit dan nog niet officieel kenbaar te maken. Ik heb het daar met mijn familie uitgebreid over gehad. En dit lijkt me het beste.”
Transfer
Eerder deze maand werd Maher, die over een Nederlands en een Marokkaans paspoort beschikt, uitgeroepen tot Talent van het Jaar in de eredivisie, een beloning voor het seizoen waarin hij zijn doorbraak beleefde.
In gesprek met NUsport vorige week liet de AZ-middenvelder weten open te staan voor een transfer.
“Mijn gevoel zegt dat ik een stap hoger aankan. Een voorkeur voor een competitie heb ik niet.”
Ja, ik dacht al dat m'n tv kapot was, wat een bruine superneger was Jackquote:Op maandag 21 mei 2012 18:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Jack van Gelder was weer onder de zonnebank in slaap gevallen volgens mij, leek verdomme wel echt die neger uit de Studiovoetbal-OP.
Jep.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:18 schreef pberends het volgende:
In verschillende gidsen staat wel VI, evenals RTL Text... is het een compilatie-uitzending?
Vrijdag deel 2 zegt mijn feestboekquote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Compilatie deel 1
Volgende week deel 2
Volgens mij maandagquote:
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 21-05-2012 om 20:06:04Over twee weken voor het eerst aan tafel bij VI. Eerste uitzending van EK-reeks. reageer retweet
zo geen voetbalgast ??quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef Wessiej het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 21-05-2012 om 20:06:04Over twee weken voor het eerst aan tafel bij VI. Eerste uitzending van EK-reeks. reageer retweet
Fragmentjes die je nog tegenkomt flikker je zeker op je kanaaltje?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef Oliver23 het volgende:
Had een leuk topshowtje kunnen worden vandaag, penalty van Robben, Rellen in Frankrijk, Spelersvrouwen in Laussane ... ....
Maar ben ook erg tevreden met de komende uitzending. Eens kijken wat ik allemaal vergeten ben in mijn compilaties.
Ja die was leukquote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Fantastische LuckyTV zojuist bij DWDD...
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/05/how-black-is-jack2/
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De toetertjes liggen al naast mijn toetsenbord.
ja hequote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef Friesz het volgende:
Volgens mij is dit precies dezelfde compilatie als toen in de winterstop
Maakt dat uit ?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef satecl het volgende:
Is deze complicatie al niet eerder uitgezonden??
goh.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef satecl het volgende:
Is deze complicatie al niet eerder uitgezonden??
Dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
Die vierde man anekdote is helemaal niet grappig, ware het niet dat Boskamp er naast zat
eens.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
Die vierde man anekdote is helemaal niet grappig, ware het niet dat Boskamp er naast zat
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
Dat welquote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
DIT!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef Droopie het volgende:
minachting van de kijkers, deze herhaling van de compilatie. zend dan a-team uit
Tour of Duty wil ik wel weer zien.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:38 schreef Droopie het volgende:
minachting van de kijkers, deze herhaling van de compilatie. zend dan a-team uit
Buiten het seizoen, of een paar dagen Texel door de weeks is toch prima?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mogen de heren ook ff met vakantie?
Drogba naar Vitessetwitter:VI_nl twitterde op maandag 21-05-2012 om 20:50:20Volgens het gezaghebbende France Football zal Didier Drogba zijn aflopende contract bij Chelsea definitief niet verlengen. reageer retweet
Boskamp en Schelvis was altijd primaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Jemig wat een zaadopstellingen waren er toen Gijp afwezig was.
NOOIT MEER JAN JOOST
Straks helemaal geen VI meerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Mani89 het volgende:
NOOIT MEER JAN JOOST
dit is het jaaroverzicht van 2011 goos.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scootmobiel![]()
![]()
komt Koekoek ook nog langs?
Ohquote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit is het jaaroverzicht van 2011 goos.
Was 2012.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scootmobiel![]()
![]()
komt Koekoek ook nog langs?
Maar wel mooi Iwanquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Mani89 het volgende:
NOOIT MEER JAN JOOST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |