quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hollands got talent is een leuk alternatief voor VI
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hollands got talent is een leuk alternatief voor VI
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop 1 ding jongens, namelijk dat Antonie Kamerling niet weer van stal gehaald word voor VI Oranje. Met alle respect hoor, maar die jongen weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Dat kan, mits je bereid bent een hologrammachine te kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop 1 ding jongens, namelijk dat Antonie Kamerling niet weer van stal gehaald word voor VI Oranje. Met alle respect hoor, maar die jongen weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee, die zullen ze vast niet gaan opgraven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal lekker uit hé?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maandag 4 juni.quote:
Veerboottwitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 20:44:02Wow, wat ziet die Johan Derksen er ineens gespierd uit! #RTL7 #JeanClaudeVanDamme #DeathWarrant #VI #VItv reageer retweet
ja tuurlijk joh, klasse man. Het is toch niet te geloven die gozer, he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal lekker uit hé?
Op RTL4 ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maandag 4 juni.
Op RTL 4.
Ik vrees nog steeds dat het programma dan te familievriendelijk wordt.
Of Kwalbertquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Op RTL4 ?
Als we dan maar geen Carlo en Irene in het Kurhaus krijgen.
Die worden al wild als een doelpunt zes keer herhaald wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Op RTL4 ?
Als we dan maar geen Carlo en Irene in het Kurhaus krijgen.
Cool,ff kijken. Goed bezig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
Misschien kunnen we de compilaties van mij in de OP zetten, voor degene die hem nog gemist hebben:
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xqtmct]afbeelding ]
Voetbal International -
Seizoenscompilatie 2011/2012
(Deel 1)[/url]
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xquht5]afbeelding ]
Voetbal International -
Seizoenscompilatie 2011/2012
(Deel 2)[/url]
Toch al 5.000 kijkers die ik heb kunnen blijmaken met de compilaties
Je poging tot humor faalt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Au!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar ik heb van één van de hoge heren het vriendelijke, doch dringende verzoek ontvangen om Ofyles2 een koek te geven, dus bij deze.
Is er ergens te zien voor hoelang onze medestrijders zijn geband ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoho, we missen nog niet de volledige VI-top jongens, don't worry. Ook zonder hen moeten we onszelf zien te handhaven.
Ik heb gehoord van de betrokkenen dat het 2 weken is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is er ergens te zien voor hoelang onze medestrijders zijn geband ?
Jep, ik kreeg net ook bericht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van de betrokkenen dat het 2 weken is.
Mooi op tijd terug voor VI Oranje, tegen die tijd zitten we op volle oorlogssterkte.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van de betrokkenen dat het 2 weken is.
Dat hebben ze zo door.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooi op tijd terug voor VI Oranje, tegen die tijd zitten we op volle oorlogssterkte.
Tenzij er kloontjes komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |