quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hollands got talent is een leuk alternatief voor VI
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hollands got talent is een leuk alternatief voor VI
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop 1 ding jongens, namelijk dat Antonie Kamerling niet weer van stal gehaald word voor VI Oranje. Met alle respect hoor, maar die jongen weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Dat kan, mits je bereid bent een hologrammachine te kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop 1 ding jongens, namelijk dat Antonie Kamerling niet weer van stal gehaald word voor VI Oranje. Met alle respect hoor, maar die jongen weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee, die zullen ze vast niet gaan opgraven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal lekker uit hé?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maandag 4 juni.quote:
Veerboottwitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 20:44:02Wow, wat ziet die Johan Derksen er ineens gespierd uit! #RTL7 #JeanClaudeVanDamme #DeathWarrant #VI #VItv reageer retweet
ja tuurlijk joh, klasse man. Het is toch niet te geloven die gozer, he?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal lekker uit hé?
Op RTL4 ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maandag 4 juni.
Op RTL 4.
Ik vrees nog steeds dat het programma dan te familievriendelijk wordt.
Of Kwalbertquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Op RTL4 ?
Als we dan maar geen Carlo en Irene in het Kurhaus krijgen.
Die worden al wild als een doelpunt zes keer herhaald wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Op RTL4 ?
Als we dan maar geen Carlo en Irene in het Kurhaus krijgen.
Cool,ff kijken. Goed bezig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
Misschien kunnen we de compilaties van mij in de OP zetten, voor degene die hem nog gemist hebben:
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xqtmct]afbeelding ]
Voetbal International -
Seizoenscompilatie 2011/2012
(Deel 1)[/url]
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xquht5]afbeelding ]
Voetbal International -
(Deel 2)[/url]
Toch al 5.000 kijkers die ik heb kunnen blijmaken met de compilaties
Je poging tot humor faalt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Au!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar ik heb van één van de hoge heren het vriendelijke, doch dringende verzoek ontvangen om Ofyles2 een koek te geven, dus bij deze.
Is er ergens te zien voor hoelang onze medestrijders zijn geband ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoho, we missen nog niet de volledige VI-top jongens, don't worry. Ook zonder hen moeten we onszelf zien te handhaven.
Ik heb gehoord van de betrokkenen dat het 2 weken is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is er ergens te zien voor hoelang onze medestrijders zijn geband ?
Jep, ik kreeg net ook bericht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van de betrokkenen dat het 2 weken is.
Mooi op tijd terug voor VI Oranje, tegen die tijd zitten we op volle oorlogssterkte.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van de betrokkenen dat het 2 weken is.
Dat hebben ze zo door.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooi op tijd terug voor VI Oranje, tegen die tijd zitten we op volle oorlogssterkte.
Tenzij er kloontjes komen.
Held, gister beide achter elkaar gekeken !!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
Misschien kunnen we de compilaties van mij in de OP zetten, voor degene die hem nog gemist hebben:
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xqtmct]afbeelding ]
Voetbal International -
(Deel 1)[/url]
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xquht5]afbeelding ]
Voetbal International -
(Deel 2)[/url]
Toch al 5.000 kijkers die ik heb kunnen blijmaken met de compilaties
Thanksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Oliver je YouTube en dailymotion staat nu in de OP.
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=128331quote:WILFRED GENEE ZET MOGELIJK PUNT ACHTER TV-CARRIÈRE
Wilfred Genee sluit niet uit dat hij over niet al te lange tijd een punt zet achter zijn tv-carrière. Dat vertelt de presentator aan weekblad Story. Genee heeft plannen om te emigreren. “Ik ben bloedserieus. Mijn vrouw Lili is van Iraanse komaf en voelt zich meer een wereldburger dan Nederlands. Ik heb als rechtgeaarde Fries misschien iets meer wortels hier, maar ik begrijp wat ze bedoelt. Ik denk zelf ook dat we ons als gezien goed thuis zullen voelen in Australië of Canada.“
De sportpresentator ziet het helemaal voor zich. “De immense ruimte die daar is en de manier van leven spreken ons erg aan. Onze dochter Isabeau wordt dit jaar drie en we verwachten in augustus een broertje voor haar. Ik zie wel voor mij dat onze kinderen in een ander land dan Nederland hun jeugd zullen doorbrengen.”
Hij begrijpt dat mensen zijn plannen vreemd kunnen vinden. “Er zullen mensen zijn die denken dat ik daar beter mee kan wachten, omdat ik op tv samen met Johan prachtige kijkcijfers scoor. Nu wil ik niet ondankbaar klinken, maar mijn tv-werk is echter niet zaligmakend voor mij. Ik hoor collega’s vaak over ons vak praten alsof het iets groots, bijna kunst is. Wat een onzin!”
Wanneer het precies gaat gebeuren, weet Genee nog niet. “Als we met zijn viertjes aanvoelen dat het tijd is om naar het buitenland te gaan, doen we dat. Het is nu nog niet superconcreet – we zijn niet binnen enkele maanden weg. Maar Lili en ik hebben het er de laatste tijd wel steeds vaker over.“
http://www.vi.nl/VI-TV-1/(...)=true#videoplayerTopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef OeJ het volgende:
Zin in wat stemmingmakerij???????????????????
De toekomst van VI is uiterst onzeker!!!!!!!!!!!!!!!! de voortgang van het programma is in groot gevaar, hangt aan een zijden draadje!!!!!!!!!!!!
Wat dan? Wat dan? Vertel snel meer!!!!!!!!!!!!!
De presentator van het programma wil naar het buitenland.
"Bron?"
[..]
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=128331
i think notquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef OeJ het volgende:
Zin in wat stemmingmakerij???????????????????
De toekomst van VI is uiterst onzeker!!!!!!!!!!!!!!!! de voortgang van het programma is in groot gevaar, hangt aan een zijden draadje!!!!!!!!!!!!
Wat dan? Wat dan? Vertel snel meer!!!!!!!!!!!!!
De presentator van het programma wil naar het buitenland.
"Bron?"
[..]
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=128331
Ah jongen eikel je hebt toch niet gezopen of wel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
sorry, als ik even tussendoor mag, zovaak poste die Veerboot hier toch helemaal niet, he? Of denk jij van wel? Nee man.
Wat ben je voor mannetje joh? Ik wordt gek van die gozer man. Genee, René, Johan en ook Hansie passen perfect in het pulletje. Als je Genee eruit haalt en je vervangt hem door een lul als Humberto Tan kijkt er geen hond. Genee is heel belangrijk voor zo'n klein zendertje als RTL7, waar we het verder moeten hebben van vrachtwagens die racen op het ijs en dwergwerpers.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef The_Groove het volgende:
Ik zou Genee echt geen minuut missen eigenlijk...
Genee is inderdaad onmisbaar. Zijn föhn echter niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat ben je voor mannetje joh? Ik wordt gek van die gozer man. Genee, René, Johan en ook Hansie passen perfect in het pulletje. Als je Genee eruit haalt en je vervangt hem door een lul als Humberto Tan kijkt er geen hond. Genee is heel belangrijk voor zo'n klein zendertje als RTL7, waar we het verder moeten hebben van vrachtwagens die racen op het ijs en dwergwerpers.
Het is niet een man die altijd voorop loopt en de grootste mond heeft, maar als hij wat zegt zijn het louter verstandige teksten, een keurige leraar uit Nijmegen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
sorry, als ik even tussendoor mag, zovaak poste die Veerboot hier toch helemaal niet, he? Of denk jij van wel? Nee man.
tja, die jongen is mij niet opgevallen in ieder geval. Het is dat hij in de spotlights staat, zet je hem linksback bij Telstar dan heeft niemand het erover weet je wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is niet een man die altijd voorop loopt en de grootste mond heeft, maar als hij wat zegt zijn het louter verstandige teksten, een keurige leraar uit Nijmegen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Het is inderdaad cruciaal dat we voor VI Oranje weer helemaal compleet zijn, zodat de VI-topics weer van ons zijn en niet van een stel blagen met een blauwe nickname.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER FREE JOHANNES & VEERBOOT
http://www.rtl.nl/xl/#/u/4cec6d59-0b9c-3390-99bd-2a6f862dfc7dquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Massief het volgende:
Hey mensen ik probeer dat nummer te vinden van Johan zijn verjaardag destijds. Hij stond ook op youtube maar kan hem niet meer vinden. Hadden ze een compilatie gemaakt van Johan met daaronder een ingezongen nummer van een voor Johan grote artiest. Het leek toen meer een memorial voor het overlijden van Johan. Iemand die hem kan vinden?
Dank!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/4cec6d59-0b9c-3390-99bd-2a6f862dfc7d
Ik bedank je wel maar die muziek staat er daar niet meer onder. ik moet even dat nummer hebben.quote:
Zonder Genee kan je VI meteen stoppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef The_Groove het volgende:
Ik zou Genee echt geen minuut missen eigenlijk...
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:03 schreef Massief het volgende:
[..]
Ik bedank je wel maar die muziek staat er daar niet meer onder. ik moet even dat nummer hebben.
Er ligt nog materiaal voor een derde deel hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Olivier, maak eens een derde deeltje pik.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Er ligt nog materiaal voor een derde deel hoor
Mooi welkom terug cadeau voor onze geroyeerde strijders.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hoi hoi hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nu moeten andere users opstaan, verantwoordelijkheid tonen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:17 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een leegte zonder twee van de topboys.
Nou Tim, ga je gang.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nu moeten andere users opstaan, verantwoordelijkheid tonen.
Gelukkig geef jij altijd een signaal af.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef DrDentz het volgende:
ZuidGrens is vooral belangrijk in de kleedkamer.
Dan komt Barbara toch gewoon weer terug ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:04 schreef bascross het volgende:
[..]
Zonder Genee kan je VI meteen stoppen.
Dat lebische vrouwtje waarbij je een teil moest leggen onder haar stoel als het over Ajax ging?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan komt Barbara toch gewoon weer terug ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |