Voel je geroepenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk zou er een tietjes compilatie moeten komen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:30 schreef Vince22 het volgende:
Je bedoelt deze? http://www.dailymotion.co(...)ude-compilation_sexy
er komt nog een seizoen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:36 schreef Berend. het volgende:
Een week geleden heb ik het laatste season afgekeken.
Het beste stuk uit de hele serie:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
EXCITING NEWS: Marilyn Manson will guest star on the new season of Californication! Manson, playing himself, will appear in one episode where he has an unforgettable meeting with Hank Moody.
snap ook niet dat ze dat nog 'leaked' durven te noemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:47 schreef PiRANiA het volgende:
En er lekt altijd een ep tussen 15 en 31 december.
Jawel:quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:00 schreef JDx het volgende:
OMG! WTF! BBQ!
Er is weer een ep "gelekt", net als vorig jaar!
Edit: haal hem nu binnen, weet nog niet of ik hem ga kijken, alle info van gelekte eps in spoilers aub, veel mensen willen wachten op de juiste versie!
quote:EXCITING NEWS: Californication will return Sunday, January 13, 2013 at 10:30PM ET/PT only on Showtime Networks!
Yes. Kijk jij hem dan?quote:Op maandag 17 september 2012 18:58 schreef JDx het volgende:
Gok zo rond 20 december een leak van de eerste ep.
Kan ook niet meer wachten. Vorig jaar hebben we in de kerstvakantie alle seizoenen achter elkaar gekeken. Was wel awesome. Maar heb nu geen kerstvakantie meer helaas.quote:
Dat is echt vet idd in een vrije periode een vette serie kijken, dan zit je er die dagen helemaal in.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kan ook niet meer wachten. Vorig jaar hebben we in de kerstvakantie alle seizoenen achter elkaar gekeken. Was wel awesome. Maar heb nu geen kerstvakantie meer helaas.
Heb ik ook gedaan, was een paar dagen voor s05 begonnen met s01 en heb toen in een week 4 seizoenen afgekeken ofzo. Kon meteen binnenvallen in s05quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kan ook niet meer wachten. Vorig jaar hebben we in de kerstvakantie alle seizoenen achter elkaar gekeken. Was wel awesome. Maar heb nu geen kerstvakantie meer helaas.
Wij hebben toen alles in een keer achter elkaar gekeken. Die stank die toen in die kamer hing was niet te evenaren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat is echt vet idd in een vrije periode een vette serie kijken, dan zit je er die dagen helemaal in.
Flinke fles drank erbij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Wij hebben toen alles in een keer achter elkaar gekeken. Die stank die toen in die kamer hing was niet te evenaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door IbanMayo op 11-12-2012 20:57:52 ]
Zet dat bericht dan ook in een spoilerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef IbanMayo het volgende:
Werd ik nou keihard gespoiled in dat filmpje? KNIP
donequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Zet dat bericht dan ook in een spoiler
Handig dat je het even quote man.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Zet dat bericht dan ook in een spoiler
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef IbanMayo het volgende:
Werd ik nou keihard gespoiled in dat filmpje?Altijd spijt als ik dit soort filmpjes kijk :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
L.A.quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Michhas het volgende:
Benieuwd waar ze heengaan met dit seizoen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef IbanMayo het volgende:
Werd ik nou keihard gespoiled in dat filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat meisje had 0 toegevoegde waarde in de serie... niet zo huilen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat meisje had 0 toegevoegde waarde in de serie... niet zo huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:56 schreef JDx het volgende:
[..]Alsof Hank in de hemel zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trek je dit nou serieus in twijfel?quote:
27 days to goquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef Itisbangin het volgende:
Hank Moody. Een van de grootste helden van de laatste jaren. Begint dit weer in het voorjaar? Of ook pas zomer?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:02 schreef JDx het volgende:
Zal je niet tegenvallen
Cali Season 3 ending, ohhhhhhhhh.............. <3
Valt me ook op/tegenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:02 schreef Jivis het volgende:
Is de premiere nog steeds niet gelekt?. Was toch wel een beetje traditie rond kerst de laatste jaren.
Ik vind het toch maar een eng mannetje...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef picodealion het volgende:
Bijna.
Benieuwd naar Marilyn Mansons rolletje.
Ach, was vaak een slechte webversie, geen 720p en daarna moest je alsnog 4 weken wachten voordat er een nieuwe ep was.quote:
Kwam hem zonet toevallig weer tegen op youtube. Gelijk weer kippenvel. Toch een van de meeste epische seizoenseindes.quote:
Eens.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kwam hem zonet toevallig weer tegen op youtube. Gelijk weer kippenvel. Toch een van de meeste epische seizoenseindes.
Die van seizoen 4 vond ik mooi, toen ze niet wisten of ze door mochten gaan en eigenlijk gewoon een epische series finale hebben gemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kwam hem zonet toevallig weer tegen op youtube. Gelijk weer kippenvel. Toch een van de meeste epische seizoenseindes.
Nah kijk er niet meer zo erg naar uit als voorgaande jaren. Ik kijk gewoon of het dit seizoen nog wat wordt. Laatste paar afleveringen van het vorige seizoen konden mij totaal niet meer boeien.quote:
Dat is toch juist het hele concept van de seriequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nah kijk er niet meer zo erg naar uit als voorgaande jaren. Ik kijk gewoon of het dit seizoen nog wat wordt. Laatste paar afleveringen van het vorige seizoen konden mij totaal niet meer boeien.
Hoop toch niet dat het weer een seizoen wordt waarin Hank het weer verknalt en zich weer kapot zuipt en een dozijn aan vrouwen neukt om het te verwerken. Dat hebben we nu echt wel gezien.
Dat is het altijd geweest ja, en voor een paar seizoenen is het leuk maar dat concept kun je niet 6 seizoenen gaan herhalen. De mooie vrouwen moeten uiteraard blijven in de serie, maar er moet wel 1 of andere plotwending komen als je de serie nog wilt rekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat is toch juist het hele concept van de serie
vrouwen versieren in de kliniek ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat is het altijd geweest ja, en voor een paar seizoenen is het leuk maar dat concept kun je niet 6 seizoenen gaan herhalen. De mooie vrouwen moeten uiteraard blijven in de serie, maar er moet wel 1 of andere plotwending komen als je de serie nog wilt rekken.
Maar hij gaat dit seizoen in therapie toch als ik het goed begreep? Dat kan op zich wel weer leuke nieuwe situaties opleveren.
99,9% zeker dat hij z'n vrouwlijk psychiater gaat neukenquote:
True.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
99,9% zeker dat hij z'n vrouwlijk psychiater gaat neuken
99,9% dat zij verliefd wordt
99,9% zeker dat dit problemen met zn enig echt liefde gaat opleveren
Dat kan ik me niet voor de geest halen tbh...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:54 schreef Sloggi het volgende:
Tijdens die aflevering met Drea DeMatteo verknalde hij het een en ander vrij geniaal (of was dat het seizoen ervoor?).
Trailer?waar?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
99,9% zeker dat hij z'n vrouwlijk psychiater gaat neuken
99,9% dat zij verliefd wordt
99,9% zeker dat dit problemen met zn enig echt liefde gaat opleveren
De manginaman had met een stripper geneukt, Hank wilde het fixen door te doen of de stripper bij hem hoorde -> chaos en epische faal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voor de geest halen tbh...
Haha ja true.. Maar was dat echt die actrice ? Ik herinner me een kleiner lelijker dwergvrouwtje o.Oquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De manginaman had met een stripper geneukt, Hank wilde het fixen door te doen of de stripper bij hem hoorde -> chaos en epische faal.
Tijdens een trio met Kate Upton en Carice van Houten die uitgebreid in beeld wordt gebracht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:31 schreef Jivis het volgende:
Hopen dat Karen noodlottig overlijdt aan het begin van het seizoen.
Carice van Houten? Gatverdamme..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tijdens een trio met Kate Upton en Carice van Houten die uitgebreid in beeld wordt gebracht.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen idee ? Iemand hier zij dat ie naar een psychiater zou gaan.
"So I guess this season begins with Hank spiralling down..."quote:
Kun je zien in de trailer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:40 schreef Michhas het volgende:
Ben benieuwd hoe dat einde met Carrie nu verder gaat.
Huh wat ?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:25 schreef Ziekebaard het volgende:
Nog maar 1 nachtjes slapen![]()
Mooie gelegenheid om eindelijk God Hates us All uit te lezen.
Dacht even dat je de realiteit uit het oog verloren was. Klinkt wel leuk. Is het ook wat ?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/God-Hates-All-Hank-Moody/dp/1416598235
Seizoen 3 vond ik sowieso het beste eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
S03E08, geweldig... zit er weer helemaal in. Rick Springfield?
Geen idee, ik heb het niet gelezen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dacht even dat je de realiteit uit het oog verloren was. Klinkt wel leuk. Is het ook wat ?
Hij schoot bij mij inderdaad ook niet op. Kijk hem vanavond na werk wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, dus nu kan ik het niet even kijken voor ik de deur uit ga.
Check 'm gewoon op werk.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij schoot bij mij inderdaad ook niet op. Kijk hem vanavond na werk wel.
Is hij er vandaag al?quote:Op maandag 14 januari 2013 07:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, dus nu kan ik het niet even kijken voor ik de deur uit ga.
Dacht hetzelfde.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Inmiddels gekeken: niet veel spectaculairs. Beetje inleidende aflevering voor de rest van het seizoen.
Maar niet zo als het vroeger was, minder coolquote:
Neen. En ik heb onverwacht toch nog een vrije dag dus ik ga nu even fijn kijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is hij er vandaag al?dacht pas volgende week.
Nicequote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neen. En ik heb onverwacht toch nog een vrije dag dus ik ga nu even fijn kijken.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Annoying girlfriend "Janice" doet mee..
Over geniale reclame gesprokenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Nielsch het volgende:
Hoogtepunt was nog wel voor Marcy tijdens de Worst.Intervention.Ever.
Verder:
JANICE
www.tubegalore.com
Hank die z'n eigen pis drinkt, dat is toch meer een Runkle actie
Oh god, dit gezeik weer. Ashby is dood, deal with it.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef Nielsch het volgende:
Die Russell Brand rip-off vond ik trouwens maar irritant. Atticus Fitch? Fetch? Anyway, lang niet zo tof als Lew Ashby...
Ik zie nu liever eenmaal een ouwe rocker dan een personage dat zo overduidelijk geïnspireerd is door Russell Brand. Sorry, ik heb namelijk een ontiegelijke hekel aan Russell Brand.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:07 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Oh god, dit gezeik weer. Ashby is dood, deal with it.
Het is geen topboek, maar wel aardig om te lezen. Vanavond maar eens de nieuwe episode kijken.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet gelezen.
Toch maar eens doen dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Het is geen topboek, maar wel aardig om te lezen. Vanavond maar eens de nieuwe episode kijken.
Deliciousquote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Het is geen topboek, maar wel aardig om te lezen. Vanavond maar eens de nieuwe episode kijken.
mooie usernamequote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Als die verschrikkelijke lach maar weg blijft :pquote:Op maandag 14 januari 2013 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Annoying girlfriend "Janice" doet mee..
Volgens mij was die pis niet echt, maar snel verwisselt in het volgende shot?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Karina het volgende:
Ik vond hem weer leukAlleen Becca mag wel weg
![]()
Hank die zijn eigen pis dronk was wel ranzig zeg
Zou het? Zou er uberhaupt ooit echt pis in hebben gezeten... je weet het niet hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:35 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Volgens mij was die pis niet echt, maar snel verwisselt in het volgende shot?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:35 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Nou echt zal het niet zijn geweestquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:35 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:35 schreef Flixxy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:35 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Serieus? Jij MOET wel op de set werken. Kun je ons vertellen wat het misschien dan wel was? Ongelofelijk wat ze toch allemaal kunnen tegenwoordig...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:35 schreef Flixxy het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:46 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Serieus? Jij MOET wel op de set werken. Kun je ons vertellen wat het misschien dan wel was? Ongelofelijk wat ze toch allemaal kunnen tegenwoordig...
Neuh. Snacken doe ik niet. Als ik op mijn TV kijk dan via de WD TV Live HD.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:09 schreef LelijKnap het volgende:
Ah. Geen torrent of spotnet en dan ff op de popcorn zetten om lekker op de bank te gaan liggen ?
Zelfde hier, torrentje, WDTV Live, kijk alles altijd in HD!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef µ het volgende:
[..]
Neuh. Snacken doe ik niet. Als ik op mijn TV kijk dan via de WD TV Live HD.
Alleen geen torrents: usenetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Zelfde hier, torrentje, WDTV Live, kijk alles altijd in HD!
En zo heerlijk typisch californication.Weer paar keer erg moeten lachen over de briljante conversaties.quote:
Ja, vond het ook geen dramatische aflevering. (Wat ik wel overal lees) Duidelijk een soort afsluit aflevering van vorig seizoen. Ze hadden vorig jaar ook kunnen stoppen met Hank naar rehab.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:44 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
En zo heerlijk typisch californication.Weer paar keer erg moeten lachen over de briljante conversaties.
Becca was vorig jaar toch al met schrijven bezig, of was dat alleen die vriend?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:44 schreef LelijKnap het volgende:
Goed sfeertje weer in deze aflv. Iets wat ik erg miste bij het vorige seizoen. Hank vond ik tevens ook weer erg overtuigend (in zijn rol als miserabele alcoholist). Wdb had dat gedrag ook over meer aflv uitgesmeert mogen worden.
Maar dat slaan van Runckle, tweemaal zelfsnnn was erg ongeloofwaardig. Netzoals Becca die nu blijkbaar haar vaders levensstijl ambieerd terwijl ze er jaren de dupe van geweest is, vrouw is, en de gevolgen er van zag.
Enne die nicht in t vliegtuig heeft nooit eerder geacteerd ?
eens, de muziek is altijd briljantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:44 schreef Gaijin het volgende:
Ik vond het wel een prima aflevering om mee te beginnen! En de muziek is weer geweldig natuurlijk:
Tim Minchin is een standup comedian. Ik denk dat hij nog wel wat leuks kan toevoegen hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:44 schreef LelijKnap het volgende:
Goed sfeertje weer in deze aflv. Iets wat ik erg miste bij het vorige seizoen. Hank vond ik tevens ook weer erg overtuigend (in zijn rol als miserabele alcoholist). Wdb had dat gedrag ook over meer aflv uitgesmeert mogen worden.
Maar dat slaan van Runckle, tweemaal zelfsnnn was erg ongeloofwaardig. Netzoals Becca die nu blijkbaar haar vaders levensstijl ambieerd terwijl ze er jaren de dupe van geweest is, vrouw is, en de gevolgen er van zag.
Enne die nicht in t vliegtuig heeft nooit eerder geacteerd ?
Gelukkig heeft ze niet meer die infantiele pony in haar kapselquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:34 schreef Gaijin het volgende:
Becca verdient trouwens wel weer een ''. Met haar zeikerige kut stem. Flikker toch op
Haha jup ze ziet er beter uit....Ik irriteer met ontzettend aan negatieve Hank.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:56 schreef yurian het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze niet meer die infantiele pony in haar kapsel![]()
Ze begint best wel een lekker ding te worden, zo in s06
idd al die vage figuren lijken eigenlijk teveel op elkaar en ze beginnen tegen Hank altijd binnen 5 seconden over neukenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef DUK het volgende:
Vond hem best vermakelijk.
Die interventie was toch wel typisch 'Californication'.
Die rocker is wel weer een beetje teveel van hetzelfde..
Deeeeelicious !quote:Op maandag 14 januari 2013 17:01 schreef Karina het volgende:
Hank die zijn eigen pis dronk was wel ranzig zeg
Lost nooit verder gekomen dan 2 afleveringen, maar wel al veel van Maggie genoten in andere rollen, zeer mooie verschijning.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
MaggieSinds Lost heeft ze me niet meer losgelaten
Vond hem wel al een stuk vermakelijker dan vorige weekquote:Op maandag 21 januari 2013 13:21 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Lost nooit verder gekomen dan 2 afleveringen, maar wel al veel van Maggie genoten in andere rollen, zeer mooie verschijning.
Aflevering was prima, niet meer dan dat.
Mij om het even.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vond hem wel al een stuk vermakelijker dan vorige week
Klopt. Moody begint nu zelfs 'normaal' te ogen terwijl hij zelf juist al zo een interessant gekke personage is. Het zal de serie goed doen om een of twee 'normale' te implementeren zodat Moody weer wat tot zijn recht komt.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Het zou wel mooi zijn als er echt een keer karakterontwikkeling gaat plaatsvinden. Er gebeurd nu al een paar seizoenen te weinig (al klinkt dat misschien vreemd).Bovendien is het ook wel vervelend dat iedereen in de buurt van Moody zo gek als een deur is.
quote:Masturbating agent steals Oscar-winner Robbie Mac from CAA, comes out of closet.
Mijn dank is grootquote:
Als het andersom was, had de voltallige crew + producenten etc etc.. excuses moeten aanbieden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef Gorzalka het volgende:
Vrouwen die een man verkrachten zijn altijd wel ludiek.
Als zo'n mevrouw met haar aidskut op mijn penis gaat zitten zou ik ook netjes aangifte doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het andersom was, had de voltallige crew + producenten etc etc.. excuses moeten aanbieden.
Eerste waar ik aan dacht bij die scenequote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als zo'n mevrouw met haar aidskut op mijn penis gaat zitten zou ik ook netjes aangifte doen.
Ik dacht eerst dat dat het huis van Marilyn Manson was. Die speelt als het goed is ook een rolletje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Beetje aparte aflevering, maar erg enthousiast over een aantal van de acteurs die er in dit seizoen komen, maar Karen die word aangenomen omdat ze high is, is wel erg geniaal.
Ja, I know, stond afgelopen zomer ook inderdaad op de FB van Manson. Ben een fan, maar ook Tim Minchin is natuurlijk helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat het huis van Marilyn Manson was. Die speelt als het goed is ook een rolletje.
Interessanter is de vraag hoever onze kale 'nicht' zal gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag; gaan Atticus en Karen met elkaar neuken?
Erg voorspelbaar juistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Beetje aparte aflevering, maar erg enthousiast over een aantal van de acteurs die er in dit seizoen komen, maar Karen die word aangenomen omdat ze high is, is wel erg geniaal.
Wat is voorspelbaar?quote:
Hij heeft al met Eddie Nero gezoend, dus nu staat er in ieder geval een blowjob op het programmaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Interessanter is de vraag hoever onze kale 'nicht' zal gaan
Hij heeft ook al tong van Hank gehad in seizoen 2 of 3.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij heeft al met Eddie Nero gezoend, dus nu staat er in ieder geval een blowjob op het programma!
Sterker, hij is al door een kerel gepijptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hij heeft ook al tong van Hank gehad in seizoen 2 of 3.
Ohja, die hoer in de politieauto.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sterker, hij is al door een kerel gepijpt
Dat ze aangenomen zou worden door die vrouw... het was niet 'grappig' of 'speciaal' geweest als ze niet werd aangenomen...quote:
Had natuurlijk net zo kunnen lopen als dat soort momenten met Hank, dat het uit de hand loopt. Was natuurlijk wel voorspelbaar, maar toch ook wel leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat ze aangenomen zou worden door die vrouw... het was niet 'grappig' of 'speciaal' geweest als ze niet werd aangenomen...
Mmm daar is ze over het algemeen niet bijdehand genoeg voor denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Had natuurlijk net zo kunnen lopen als dat soort momenten met Hank, dat het uit de hand loopt. Was natuurlijk wel voorspelbaar, maar toch ook wel leuk.
Nu wordt het zelf uitdelen geblazen aan zijn nieuwe client.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Misschien wel als ze high is, is niet echt te voorspellen, want wat mij betreft hebben Amerikanen niet echt een duidelijk beeld van wat high zijn isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mmm daar is ze over het algemeen niet bijdehand genoeg voor denk ik.
Waarschijnlijk wel ja. Hij gaat erg ver voor clienten. Hij werd toch ook al 's een keer gebitchslapped door een lul in een steegje door die ex van Beccaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef Gorzalka het volgende:
Nu wordt het zelf uitdelen geblazen aan zijn nieuwe client.
Dat is ook weer zo inderdaad. Behalve dat Hank af en toe toegaf dat ie 'r paranoïde van wordt slaan ze de plank vaak gruwelijk mis. Ze worden vaak veel te actief en praatgraag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Misschien wel als ze high is, is niet echt te voorspellen, want wat mij betreft hebben Amerikanen niet echt een duidelijk beeld van wat high zijn is
Ze maken er in Amerika een echte Up-er van, maar niet alleen Wiet hebben ze een vreemd beeld van, ook coke bijvoorbeeld. Het is in dit soort series allemaal zo mooi en in al het andere juist vanaf moment 1 destructief.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo inderdaad. Behalve dat Hank af en toe toegaf dat ie 'r paranoïde van wordt slaan ze de plank vaak gruwelijk mis. Ze worden vaak veel te actief en praatgraag.
Komt ze nu mee. Dat kind heeft naast haar gezeten terwijl ze geneukt werd door Stew... z'n eerste woordjes waren 'blow job' o.Oquote:
Ja, maar het gebeurt dus "alweer"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Komt ze nu mee. Dat kind heeft naast haar gezeten terwijl ze geneukt werd door Stew... z'n eerste woordjes waren 'blow job' o.O
Ik durfde het bijna niet toe te geven, maar ze is wel de knapste vrouw in de serie. Niet de hotste babe, maar wel een zeer mooie vrouw.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef Gorzalka het volgende:
Die close-ups van Karen trouwens, damn. Die ziet er echt supergoed uit, zeker voor een 40+'er.
Hij leek ook niet op 1 van de 3 (hoofdrol)spelers (qua mannen dan).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Nielsch het volgende:
Die ene man in de kring in rehab had het trouwens over iets als "after I left The Wonder Years..."
Was even aan het zoeken of dat echt een acteur uit The Wonder Years was, maar kan er niets over vinden.
Kon er ook al niet op komen wie hou nou was. Speelde hij ook niet in een film die ging over zo'n super pil ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
Hij leek ook niet op 1 van de 3 (hoofdrol)spelers (qua mannen dan).
Dat is Bradley Cooper (misschien de broer van winny cooperquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kon er ook al niet op komen wie hou nou was. Speelde hij ook niet in een film die ging over zo'n super pil ?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef Nielsch het volgende:
Bradley Cooper is toch van The Hangover?
Ah ja natuurlijk, de broer van Blossom. Ik vroeg het me al af. Zat dus niet in The Wonder Years. Was grappiger geweest als ie "Blossom" had gezegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
S6E02: 1 van de spreker in de groep was Joey Lawrence(de eerste eigenlijk)
Dat viel mij idd ook op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
S6E02: 1 van de spreker in de groep was Joey Lawrence(de eerste eigenlijk)
"It doesn't count, you didn't know"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat best een goede serie is geworden!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef Nielsch het volgende:
Zie nu trouwens ook dat Showtime een remake heeft gemaakt van de Britse serie Shameless met precies dezelfde namen.
En Limitlessquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef Nielsch het volgende:
Bradley Cooper is toch van The Hangover?
Dat kón slechterquote:
???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef One_conundrum het volgende:
Verkracht worden door god komt deed me denken aan south park, helemaal toen ie over spuug begon.
De grap over een hele natte poes deed me denken aan Archer. Ze zei ook nog soort van Sploosh.
Daarvoor was er nog een grap die me aan een andere serie deed denken.
Idd leuke serie, is inmiddels aan zijn derde seizoen toequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef Nielsch het volgende:
Zie nu trouwens ook dat Showtime een remake heeft gemaakt van de Britse serie Shameless met precies dezelfde namen.
woooow!! fapfapquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef RalphH het volgende:
Toch is de borst van "de muse" al in beeld geweest. Als je de scene met de droom van Hank op het juiste moment stil zet valt haar nachtjurk ver open. Je ziet dan de borst inclusief tepel
Gaygentquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Runkle, ontzettende held. Wat een toewijding.
Je moet wel een bijzonder hoge resolutie hebben om daar een borst van te kunnen makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef RalphH het volgende:
Toch is de borst van "de muse" al in beeld geweest. Als je de scene met de droom van Hank op het juiste moment stil zet valt haar nachtjurk ver open. Je ziet dan de borst inclusief tepel
erwt ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Je moet wel een bijzonder hoge resolutie hebben om daar een borst van te kunnen maken![]()
Een ert op een plank noemde men dat vroeger.
Hier dus:quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef RalphH het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 09:40:15 ]
quote:
Misschien een referentie naar Marilyn Manson? Daar ging altijd het gerucht over dat hij vroeger Paul in The Wonder Years was, en Manson is een groot Californication fan (heette op Facebook ook heel lang Hank Moody). Zou me niks verbazen als hij bevriend is geraakt met Duchovny, en behalve zijn gastrolletje dit een soort knipoog naar 'm was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Nielsch het volgende:
Die ene man in de kring in rehab had het trouwens over iets als "after I left The Wonder Years..."
Was even aan het zoeken of dat echt een acteur uit The Wonder Years was, maar kan er niets over vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |