Trek je dit nou serieus in twijfel?quote:
27 days to goquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef Itisbangin het volgende:
Hank Moody. Een van de grootste helden van de laatste jaren. Begint dit weer in het voorjaar? Of ook pas zomer?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:02 schreef JDx het volgende:
Zal je niet tegenvallen
Cali Season 3 ending, ohhhhhhhhh.............. <3
Valt me ook op/tegenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:02 schreef Jivis het volgende:
Is de premiere nog steeds niet gelekt?. Was toch wel een beetje traditie rond kerst de laatste jaren.
Ik vind het toch maar een eng mannetje...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:43 schreef picodealion het volgende:
Bijna.
Benieuwd naar Marilyn Mansons rolletje.
Ach, was vaak een slechte webversie, geen 720p en daarna moest je alsnog 4 weken wachten voordat er een nieuwe ep was.quote:
Kwam hem zonet toevallig weer tegen op youtube. Gelijk weer kippenvel. Toch een van de meeste epische seizoenseindes.quote:
Eens.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kwam hem zonet toevallig weer tegen op youtube. Gelijk weer kippenvel. Toch een van de meeste epische seizoenseindes.
Die van seizoen 4 vond ik mooi, toen ze niet wisten of ze door mochten gaan en eigenlijk gewoon een epische series finale hebben gemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Kwam hem zonet toevallig weer tegen op youtube. Gelijk weer kippenvel. Toch een van de meeste epische seizoenseindes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |